Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: Residentie/paleis meteen afbreken voor 5 goud

Gebruiker tyfoon's schermafbeelding

Standaard Residentie/paleis meteen afbreken voor 5 goud

Naast de andere gebouwen is het blijkbaar ook mogelijk om paleis/residentie meteen af te breken voor 5 goud. Tenzij ik iets gemist toen deze veranderingen ingevoerd werden(ik heb een hiatus van een jaar of 2), begrijp ik de logica achter dit mechanisme niet helemaal. Als je paleis/residentie niet gelijk kan klaarzetten(terecht), lijkt het me logisch dat je ook residentie/paleis niet instantaan kan afbreken.

Mis ik hier iets of hoe zit het? Wat denken jullie hierover?
    Born but to die, reas'ning but to err.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik zou het gewoon laten zoals het nu is, alhoewel ik het wel beter vind als er wat minder goudfuncties zouden zijn.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat het komt omdat er al de mogelijkheid was om 1 level af te breken met 2 goud en dat de stap van geheel afbreken voor 5 goud het spel dus niet veel beïnvloed, alleen het goudverbruik van de speler.
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker tyfoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Ik denk dat het komt omdat er al de mogelijkheid was om 1 level af te breken met 2 goud
    Is dit altijd zo geweest? Kan het me niet echt herinneren om eerlijk te zijn . Zelfs dan nog lijkt het me vreemd dat dat mogelijk is.
    Born but to die, reas'ning but to err.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Gebruiker

Standaard

Ik heb geen idee, begon pas te spelen in de tijd dat jij er tussen uit was
    Maar voor zolang ik speel is het wel zo geloof ik.
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Sinds je gebouwen kan slopen kon je dit, net als bouwen, klaarzetten met goud. Vindt het wel een nette toevoeging. Travian wordt vaak beoordeeld als goud-geil, maar je kan nu een gebouw slopen voor 5 goud, ipv voor 40 goud (als je elke lvl afbreken klaar zet).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Of je gebruikt gewoon de goedkoopste manier, kata's!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten