Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Ik kan geen 3e drop bouwen

Gebruiker

Post Ik kan geen 3e drop bouwen

oke,

ik heb dus in mijn 2e dorp een residentie level 10 staan, en 3 kolonisten getraint. Ook heb ik genoeg cultuurpunten voor een 3e dorp en ik heb 750 van elke grondstof. Maar als ik op de kaart rechtermuisknop doe op een open vlakte, krijg ik alleen de optie om het veld te markeren en niet om een nieuw dorp te stichten.

Doe ik iets fout en/of mis ik iets?

Alvast bedankt!

Jochem

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JochemGiesen Bekijk bericht
    oke,

ik heb dus in mijn 2e dorp een residentie level 10 staan, en 3 kolonisten getraint. Ook heb ik genoeg cultuurpunten voor een 3e dorp en ik heb 750 van elke grondstof. Maar als ik op de kaart rechtermuisknop doe op een open vlakte, krijg ik alleen de optie om het veld te markeren en niet om een nieuw dorp te stichten.

Doe ik iets fout en/of mis ik iets?

Alvast bedankt!

Jochem
    Beste Jochem,

Naast de grondstoffen, cultuurpunten en kolonisten heb je ook een verzamelplaats nodig. Zonder verzamelplaats kunnen er geen troepen verstuurd worden en dus ook geen kolonisten.

Overigens is het niet mogelijk om via de rechtermuisknop op de kaart te drukken en een dorpje te stichten. Het is de bedoeling dat je op de linker muisknop drukt waardoor je dit veld schermpje te zien krijgt. Vanuit hier zou je wel een nieuw dorp moeten kunnen stichten.

Groetjes Doom

Gebruiker physica's schermafbeelding

Standaard

Ik wil graag even toevoegen dat dit de laatste tijd wel héél vaak gebugged is. d.w.z. dat het schermpje niet opent, hoe vaak je ook op het veld klikt. Weet één van jullie misschien hoe dit komt en/of hoe ik het kan verhelpen?

Groeten

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn cache problemen
    Of beter gezegd: extensies in Chrome of plugins van Firefox die data vasthouden van vorige sessies, botsen met Travian.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

En de oplossing die daarbij hoort is het verwijderen van je cookies/browser geschiedenis, evt een java update en bij mij werkt het simpelweg opnieuw opstarten van de browser vaak ook.
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Soortgelijke discussies

1. Kan geen heldenhof bouwen in ios app
    By Zacharov in forum Vragen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11-05-2016, 13:05
  2. Geen smederij bouwen?
    By MiesMans in forum Bugs & Serverproblemen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23-04-2012, 15:30

Regels voor berichten