Weergegeven resultaten: 1 tot 9 van 9

Discussie: Sterkte van leger door Heldbonus&Smederij

Gebruiker Melanie's schermafbeelding

Standaard Sterkte van leger door Heldbonus&Smederij

Ik vraag het me al eventjes af:

mijn troepen (als voorbeeld phalanxen), hebben een vechtsterkte van 15.
    Stel ik heb 100 phalanxen, dat zou 1500 Vechtsterkte zijn.
    Ze zijn level 20, dus 1500x(1.015^20)=2020,28 ongeveer.
    Gaat mijn aanvalsbonus van mijn held; op de 1500? dus
    1500x0.2=300
    300+2020,28=2320,28

of
    2020,28x1,2 =2424,34 ongeveer

Makkelijker gevraagd, Gaat de aanvalsbonus uit van het totale legerkracht inc. de smederij? of exc. de smederij?

Alvast bedankt,
    Melanie

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Beste Melanie,

In jou voorbeeld werkt de held bonus na de upgrades van de smederij. Dat is dus de 2020,28x1,2 =2424,34. Wat de exacte waarde van de leger wordt is echter een complexere berekening waar heel veel zaken invloed op hebben. Voor een goede veldslagsimulator kun je hier eens kijken.

Met vriendelijke groeten,

Doom
    Laatst gewijzigd door Supp_Doom : 12-01-2016 om 20:08

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_Doom Bekijk bericht
    Beste Melanie,

In jou voorbeeld werkt de held bonus na de upgrades van de smederij. Dat is dus de 2020,28x1,2 =2424,34. Wat de exacte waarde van de leger wordt is echter een complexere berekening waar heel veel zaken invloed op hebben. Voor een goede veldslagsimulator kun je hier eens kijken.

Met vriendelijke groeten,

Doom
    Mij is ooit verteld dat er vrij weinig van kiri klopt door CM's. Opvallend dat jullie er toch naar verwijzen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Support>CM
    iRubyrodo ~ s5 300BEER 2014-2015
    Zwarte Schim ~ s1 Disney 2015
    Hades ~ s5 Olympus 2015-2016

Beste nieuwkomer award 2016: #1 Stephan2396 (32,8%)

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Mij is ooit verteld dat er vrij weinig van kiri klopt door CM's. Opvallend dat jullie er toch naar verwijzen!
    En Ik als CM heb al eens eerder gezegd dat kirilloid wel als betrouwbaar en juist genomen mag worden,
    of je verwijst naar uitspraken gedaan door voorgangers die misschien destijds juist waren of je informatie is gewoon niet juist.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    En Ik als CM heb al eens eerder gezegd dat kirilloid wel als betrouwbaar en juist genomen mag worden,
    of je verwijst naar uitspraken gedaan door voorgangers die misschien destijds juist waren of je informatie is gewoon niet juist.
    Beste x,

Hartelijk dank voor het wachten, het technische team heeft diverse testen uitgevoerd en de rapportage is correct en juist. Killeroid werkt met andere calculaties en zijn niet gebasseerd op die van Travian: Legends.

Bij een gevechtsrapportage houd het systeem rekening met alle factoren, we hebben de situatie onderzocht en je kunt ervan uitgaan dat de rapportage juist en correct is.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,
    Johan - Community Manager
    Jouw Travian: Legends Team

Als jij hier nu t tegendeel wilt zeggen, wil ik nog steeds mn schadevergoeding voor een aanval die volgens elke simulatie op de wereld onmogelijk was.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Beste x,

Bij een gevechtsrapportage houd het systeem rekening met alle factoren, we hebben de situatie onderzocht en je kunt ervan uitgaan dat de rapportage juist en correct is.

Met vriendelijke groet,
    Johan - Community Manager
    Jouw Travian: Legends Team
    Indien je hierover verder wil discussiëren, mag dat natuurlijk altijd via mijn PM want dit forumdeel is geen discussietopic,
    dus gaan we dat ook niet doen.
    Hierboven haal ik aan wat het antwoord op je vraag was destijds,
    Johan had het wat betreft Kirilloid anders moeten omschrijven,
    namelijk dat Kirriloid geen onderdeel is van TravianGames en er daardoor geen rechten aan ontleent kunnen worden.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

De suggestie wekken dat het niet kloppend is, wat Tovenaar doet, of zeggen dat het geen officieel onderdeel van travian is zijn 2 totaal verschillende uitspraken.

Gebruiker

Standaard

Gelukkig hebben ze zelf ook niet de pretentie 100% kloppend te zijn.

Simuleer maar eens gevechten waarbij er tussen de 1 miljoen en 3 miljoen legers betrokken zijn. Ergens heeft Travian een limiet op de afname van het effect dat uitslag versterkt. Deze is voor zo ver ik weet exact onbekend door een gebrek aan data ( wereld wonderen bevatten erg veel onzekerheid door verschillende upgrades en helden) toen er actief gezocht werd naar formules en Killeroid heeft (opnieuw bij mijn weten) nooit de moeite genomen om deze te update met de kennis van "nu" omdat het zelden voorkomt en op die schaal er niet extreem aan nauwkeurigheid gewogen word.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 13-01-2016 om 03:08
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Soortgelijke discussies

1. Sterkte nataraanvallen
    By Dominique87 in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21-04-2014, 00:06

Regels voor berichten