Pagina 39 van 40 EersteEerste ... 2937383940 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 tot 390 van 393

Discussie: Weerwolven #93: Je leeft maar tweemaal (Boon)

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boon Bekijk bericht
    Na zijn dood heeft glesto een pm gestuurd naar trancefan met het gehele wolven team. Voor mij was de lol er toen gewoon af en ik dacht dat het toen wel over zou zijn.
    Dat klinkt als praten na zijn dood, blacklist een optie?

Verder jammer dat het wat lang duurde aan het einde, maar uiteraard bedankt voor het leiden

ohja, YEEEY burgers winnen
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AciD Bekijk bericht
    Dat klinkt als praten na zijn dood, blacklist een optie?

Verder jammer dat het wat lang duurde aan het einde, maar uiteraard bedankt voor het leiden

ohja, YEEEY burgers winnen
    Klopt, gevalletje praten na de dood. Heb het er met Glesto over gehad. Hij weet dat hij aankomende ronde sowieso niet mee mag doen. Voor de rest wilde ik idd nog met jou AciD, en met Legioen overleggen.

Aangezien Trance deze info niet heeft doorgespeeld en zelf ook stierf de dag dat hem die wolvenlijst werd doorgestuurd, uiteindelijk met Boon besloten door te gaan met de ronde. Waren inmiddels bij het einde en de levende spelers hadden geen benul van wat er in die pm stond.

fan

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af wat er in nacht 8 is gebeurt. Heb jij toen nergens geslapen andreas? Want ik had je gespiegeld naar een target zodat we twee doden konden maken, maar het bleef helaas maar bij 1 dode.

Het feit dat glesto de rollen aan trance had doorgegeven heeft voor het koppeltje wel degelijk een negatief effect gehad. Ik wilde er voor zorgen dat tollie gelyncht werd omdat heintje met ons mee wilde stemmen. Maar trancefan ging daar niet in mee, en daarmee de andere burgers ook niet, omdat hij al wist dat tollie sowieso burger was.

Ik vind het zeer zielig hoe glesto het potje heeft verpest, erg onsportfief, toen ik aangaf dat ik een koppeltje was met pleeboy werd hij vrij boos en koppig en stond hij er op dat de burgers gingen winnen en zou daar alles op alles zetten omdat voor elkaar te krijgen, terwijl de wolven nog gewoon een kans hadden om te winnen. Hij gaf ook aan dat hij weerwolven niet meer ging spelen, dus het boeide hem dan ook helemaal niks dat hij een screenshot van de wolven heeft doorgestuurd en daar eventueel voor geband zou worden.

Gebruiker

Standaard

Nacht 6 sliep ik thuis, nacht 8 bet Tetmiera

Kusje xxx

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Ik vind het zeer zielig hoe glesto het potje heeft verpest, erg onsportfief, toen ik aangaf dat ik een koppeltje was met pleeboy werd hij vrij boos en koppig en stond hij er op dat de burgers gingen winnen en zou daar alles op alles zetten omdat voor elkaar te krijgen, terwijl de wolven nog gewoon een kans hadden om te winnen. Hij gaf ook aan dat hij weerwolven niet meer ging spelen, dus het boeide hem dan ook helemaal niks dat hij een screenshot van de wolven heeft doorgestuurd en daar eventueel voor geband zou worden.
    Als het zo doelbewust gedaan is, dan is 1 potje schorsing te coulant. Flink aantal rondes blacklist.

Standaard

Ja, maar er is gezegd dat het in ieder geval voor een ronde is, meer info zou ik jem nog geven.

Maangod. Ik had voor mijn dood al duidelijk richting burgers ingelicht dat ze jou en Pleeboy hoe dan ook die Lynch moesten ophangen. Dus of jij nou gelyncht werd doordat Trance deze info had, dat denk ik niet perse

fan

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

De vorige die de wolven heeft gelekt heeft toch permanent blacklist gekregen? Vind 1 potje ook echt veel te zwak, intentie was namelijk gewoon het volledige potje te verneuken als Trance niet was doodgegaan.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Standaard

Maar goed, de spellenban zal ik verder bespreken met Legioen en AciD. Denk niet dat het hier verder moet gebeuren. Wil je er nog iets over kwijt, stuur maar een PM

fan

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Bedankt voor het leiden Boon!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andreas1530 Bekijk bericht
    Nacht 6 sliep ik thuis, nacht 8 bet Tetmiera

Kusje xxx
    Dan vraag ik me heel sterk af of daar geen fout is gemaakt door Boon. Ik wilde jou namelijk naar het eettarget spiegelen, aangezien zowel spiegel als sloerie in hetzelfde uur zit ging ik er van uit dat de volgorde hoe het is opgeschreven werd aangehouden, dan zou jij namelijk bij het eettarget hebben geslapen en hadden we twee doden gemaakt.

Pagina 39 van 40 EersteEerste ... 2937383940 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. WW82 (Boon)
    By Boon in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 517
    Laatste bericht: 25-12-2014, 22:32
  2. Weerwolven #73 (Boon)
    Reacties: 612
    Laatste bericht: 24-01-2014, 18:57
  3. Weerwolven #66 (Boon)