Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 223

Discussie: [Resistance] Round 5 - Kraken

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Dominique had het voorstel gekozen dus dat maakt haar verdachter vind ik.
    Persoonlijk heb ik nu liever een team zonder hen erin en dat we pas later kiezen wie van de twee we het meest vertrouwen.

tegen
    Je vergeet ten eerste dat ik juist Tetmiera meenam om haar opvallende stemgedrag, ten tweede dat er sowieso een 50 % kans was dat ik een slechterik mee zou nemen.

Een team zonder ons erin is begrijpelijk, maar de kans is niet direct groter dat je dan wel het juiste team meeneemt. Dan moet je uit de overige 5 precies de 3 goeden kiezen. En er zullen ook twee missies komen met 4 mensen en dan zal ik jullie toch moeten overtuigen op een of andere manier.

Ik zal in elk geval tegen stemmen bij ieder voorstel met tetmiera of pleeboy erin. Pleeboy op basis van de vorige stemrondes. 5 mensen stemden voor bij missie die faalde. Tussen tetmiera en ik zit een slechterik. En persoonlijk denk ik dat de 3de slechterik of legioen of koekjesfabriek is, maar niet beide.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Haha jaja. Dus omdat ik verdacht ben neem je me mee. Lijkt me dat je me juist dan vermeid om een faal te hebben.

Pleeboy, legioen en koekjesfabriek. Één van jullie is slecht maar voor de andere twee. Dit laat jullie toch gebeuren dat je hiervan beschuldigd wordt. Dominique zal nooit zomaar alle slechte bekend maken want dan snijd ze zichzelf in de vingers. Dus probeerd ze nu mij en twee van jullie als slecht te bestempelen. Want dan is het onmogelijk om de volgende rondes een goed team neer te zetten.

Deze voordeel hebben de slechten dus bij een groep van 7. Waarvan er maar 4 goed zijn. Als je dan al 1 goede verdacht maakt in de eerste ronde heb je het bijna al gewonnen.

Heel slim gespeeld Dominique zo had ik het voor nu nog niet gezien.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Het is natuurlijk een optie om deze missie te doen, en als er een faal uit komt, zouden we weten dat Tetmiera een slechte is, ervan uitgaande dat ik Berber 100% zou kunnen vertrouwen, wat ik niet doe.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Het is natuurlijk een optie om deze missie te doen, en als er een faal uit komt, zouden we weten dat Tetmiera een slechte is, ervan uitgaande dat ik Berber 100% zou kunnen vertrouwen, wat ik niet doe.
    Gelukkig is dit wantrouwen wederzijds

Zoals ik het vermoed zit er 1 slechterik in degene die op missie ging (Tetmiera/Dominique)
    Een slechterik tussen de andere voorstemmers (Legioen/Koekjesfabriek/Pleeboy)
    En een bij ons Thels, en dat moet dan jij zijn. Wat ik eerlijk gezegd niet zo gek vind, kijkend naar jouw reactie op mijn voorstel.

Dus zolang de voorstellen bestaan uit alle mensen van een van die drie groepen ben ik tegen!

fan

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Maar is het niet onhandig om als imperial een andere imperial mee te nemen? Aangezien je niet weet wie er faal kiest? #dtv

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    En een bij ons Thels, en dat moet dan jij zijn. Wat ik eerlijk gezegd niet zo gek vind, kijkend naar jouw reactie op mijn voorstel.
    Ik zie niet helemaal waarom er tussen ons twee een slechterik zou moeten zitten. Het zou kunnen, maar het zou me ook niet verbazen als bijvoorbeeld pleeboy en koekjes de andere 2 slechten zijn.

Koekjes: Je wil sowieso liever niet meer dan 1 Imperial in de groep:
    A) Omdat het lastig beslissen is wie de Faal post en wie niet.
    B) Omdat als er een faal gepost wordt, beide Imperials meteen verdacht zijn.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Hmm oké, maar je wist niet zeker of 123 goed is en daarom ben je bang dat tetmiera anders onterecht verdacht wordt?

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Je vergeet ten eerste dat ik juist Tetmiera meenam om haar opvallende stemgedrag, ten tweede dat er sowieso een 50 % kans was dat ik een slechterik mee zou nemen.

Een team zonder ons erin is begrijpelijk, maar de kans is niet direct groter dat je dan wel het juiste team meeneemt. Dan moet je uit de overige 5 precies de 3 goeden kiezen. En er zullen ook twee missies komen met 4 mensen en dan zal ik jullie toch moeten overtuigen op een of andere manier.

Ik zal in elk geval tegen stemmen bij ieder voorstel met tetmiera of pleeboy erin. Pleeboy op basis van de vorige stemrondes. 5 mensen stemden voor bij missie die faalde. Tussen tetmiera en ik zit een slechterik. En persoonlijk denk ik dat de 3de slechterik of legioen of koekjesfabriek is, maar niet beide.
    De kans is veel hoger dat jij de slechte bent als we het wiskundig bekijken.

Kans dat een slechte de leider van de missie is: 43%
    Kans dat een goede de leider van de missie is en een slechte kiest: 29%

Tetmiera heeft dus veel minder kans om slecht te zijn, je kan natuurlijk wel redenen geven waarom je tetmiera koos maar dat kan iedereen wel doen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koekjesfabriek Bekijk bericht
    Hmm oké, maar je wist niet zeker of 123 goed is en daarom ben je bang dat Tetmiera anders onterecht verdacht wordt?
    Ja, kijk, stel, we gaan ervan uit dat Berber en ikzelf goed zijn:
    - We nemen Berber, mijzelf en Tetmiera mee op pad, om te kijken of ze goed is (of Dominique, kan ook, is precies omgekeerd).
    --- Als de missie faalt, weten we zeker dat Tetmiera slecht is, en is de kans zeer groot dat Dominique goed is.
    --- Als de missie slaagt, hebben we een punt, en is het waarschijnlijker dat Tetmiera goed is. (Zou iemand daadwerkelijk de kans om een tweede missie te doen falen laten slippen?)

Daarbij gaan we er wel vanuit dat zowel Berber als mijzelf goed is. Stel, Berber is stiekem toch een Imperial, en hij laat de missie doen falen. Dan krijgt Tetmiera alle schuld op zich geworpen, en zullen we volgende missie Dominique meenemen, die dan lachend de 3e missie doet falen.

Gezien ik niet 100% over Berber ben, wil ik liever eerst een missie zonder Tetmiera en Dominique.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Lightbulb Resultaat Missie 2 Team 1

Spel Gerelateerd:

Resultaten van Team: 123berber, tetmiera & Thels (gekozen door tetmiera)

Voor:
    tetmiera

Tegen:
    Legioen
    123berber
    Pleeboy89
    Dominique87
    Thels
    Koekjesfabriek

Dit team gaat dus niet door! De leiderschap is doorgegeven aan Thels. Die nu 3 spelers moet uitkiezen om op missie te gaan. Imperials hebben in deze missie 1 faal nodig voor een punt te scoren.

Methode
    Laat de nicknames van de spelers die je op missie wilt achter in dit topic, zeg erbij dat deze de spelers zijn die je op missie wilt sturen. Indien je het zeker wilt, zet er ook een "final choice" of "final" bij. Als het met zekerheid is aangegeven dan ga ik direct door met de volgende fase.

Deadline
    Deadline hiervoor is 48 uur! Dus om 15-01-2016 - 13:03 uur!
    Laatst gewijzigd door Kraken : 13-01-2016 om 13:04 Reden: Toevoeging icon xD.

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Changelog - Kraken
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07-07-2016, 07:59
  2. [The Resistance] Round 4
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 140
    Laatste bericht: 30-12-2015, 13:51
  3. [A&D] Ronde 2 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief