Pagina 6 van 23 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 223

Discussie: [Resistance] Round 5 - Kraken

Standaard

Ja, sorry, Tet, maar ik vertrouw je momenteel niet!
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Spel Gerelateerd:

* tetmiera kiest team: 123berber, tetmiera & Thels

Stemmingen
    Alle spelers moeten nu een "voor" of "tegen" doorgeven in een PM. Als alle spelers een keuze hebben gemaakt, dan worden de resultaten van de mensen bekend gemaakt. In deze PM moet staan het team waarvoor je stemt en of je voor/tegen dit team bent (of het staat in de titel of in de omschrijving maakt helemaal niet uit).

VB:
    "Ik stem tegen het team van Harry, Pieter & Anne"

Deadline
    Deadline voor stemmen is 72 uur nadat het team is besloten. Dus 15 Januari 2016 - 12:20 uur!

Wijzigen
    Als jij je stem wilt wijzigen, stuur dan een PM naar me toe, zolang ik nog niet heb geupdate, zal ik je stem aanpassen naar je nieuwe stem. Zodra ik alle stemmen binnen heb, zal ik de update gaan typen.

Verlenging
    Als je verlenging wilt, moeten 4 spelers in totaal verlenging aanvragen in het topic. Als dit gebeurd, verleng ik de deadline met 48 uur. Dit mag maximaal maar 2x per stemronde, en zolang er een verlenging bezig is, zal ik niet de stemming sluiten ongeacht dat ik alle stemmen binnen heb.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ja daar was ik al bang voor thels. Maar het is ook vreemd als ik mezelf niet mee stuur en 3 onbekende personen ga sturen waar ik niets vanaf weet.

Mijn redenatie is dat ik nu twee dingen zeer zeker weet en dat is dat ik goed ben en dominique 100% slecht.

Dan hou je nog 5 mensen over waarvan nog 2 slecht. Die slechten zullen vast voor gestemd omdat dominique mee was. Dus zullen de goede in de tegen stemmers zitten.

Dat ben jij en 123berber. Dus voor mij is dit het enige team waarvan ik bijna zeker ben dat dit zal slagen.

Maar ik snap jou twijfel heel goed. Dominique heeft dit goed gespeelt want nu is het wel heel lastig om 3 goede uit de 5 overige te filtreren.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Ja daar was ik al bang voor thels. Maar het is ook vreemd als ik mezelf niet mee stuur en 3 onbekende personen ga sturen waar ik niets vanaf weet.

Mijn redenatie is dat ik nu twee dingen zeer zeker weet en dat is dat ik goed ben en dominique 100% slecht.

Dan hou je nog 5 mensen over waarvan nog 2 slecht. Die slechten zullen vast voor gestemd omdat dominique mee was. Dus zullen de goede in de tegen stemmers zitten.

Dat ben jij en 123berber. Dus voor mij is dit het enige team waarvan ik bijna zeker ben dat dit zal slagen.

Maar ik snap jou twijfel heel goed. Dominique heeft dit goed gespeelt want nu is het wel heel lastig om 3 goede uit de 5 overige te filtreren.
    De slechten hoeven niet per definitie voorgestemd te hebben. Aangezien de vijfde stemronde naderde kunnen ze het risico genomen hebben om tegen te stemmen om zo de verdenking af te wentelen. Mocht het dan alsnog niet lukken zou er in de volgende ronde een slechte mee moeten gaan. En daar moest dan een 100% kans voor zijn. In dit geval zat er een persoon sowieso in beide stemmingen, en dan ben jij.

Dus uitgaande van het geval dat er in de tegenstemmers wel slechte zitten zou het logischer zijn dat jij slecht bent. Dit hoeft natuurlijk niet perse. Maar ik zou er dus niet vanuit durven gaan dat de tegenstemmers 'goed' zijn.

Maar inderdaad, een van de twee weet nu dat de ander 100% slecht is. Voor ons is het 50/50, want twee imperials zijn niet waarschijnlijk. In de andere groep is dus waarschijnlijk 2/5 slecht. Wat 40% is, ook een hoog percentage.

Maar stel dat je gelijk hebt, de twee tegenstemmers zijn goed en Dominique is slecht, jij bent goed. Dan zit er in de groep van de voorstemmers (minus jij en Dominique) 2 slechte en een goede. Aangezien ik weet dat ik goed ben zou ik er dus vanuit moeten gaan dat: Legioen, Dominique en Pleeboy slecht zijn. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. De eerdere verklaring lijkt me veel plausibeler.

Wat ik denk is dat er een hoge kans was op tweemaal een imperial in de groep. Waardoor de laatste twee stemrondes een vrij hoog zekerheidsgehalte hebben. Dan is het geen probleem om tegen te stemmen (wat anders vrij gevaarlijk is). Wat dan belangrijk is, is het laten weten van je stem aan mede-imperials lijkt me. Aangezien de resistanceleden (al bijna) MOETEN en de imperials rustiger aan kunnen doen. Om de verdenking af te wentelen van een imperial kan deze dus tegen stemmen, als een ander voorstemt. Dus is het zaak om in dit topic te vertellen waar je op gaat stemmen (als voorstemmende of tegenstemmende imperial). Legioen en Pleeyboy lieten het weten, ik ook.

Standaard

Ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat ik weer tegen ging stemmen omdat ik er zelf niet bij zat. 'tkwam mij ook logisch uit. Tetmiera zou dan de laatste zijn geweest, en als haar missie was geslaagd, dan had ik mijzelf en Tet's team aan kunnen wijzen, wat mij kansvol leek. Gezien de 2man's missie is gefaald...

Theoretisch zouden we het nu zonder Tet en Domi moeten kunnen doen, omdat missie 2-4 maar 3 successen nodig hebben. De kans dat we dat allemaal precies goed doen is echter zeer klein, dus we zullen later waarschijnlijk toch 1 van de dames erbij moeten betrekken.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik weet zeker dat de slechte allemaal voor hebben gestemd. Waarom omdat ik goed ben en ik zou de laatste zijn, mijn keuze zou verplicht op pad moeten gaan. Omdat ik goed ben en geen flauw idee heb van hoe en wat is er een kans dat ik twee goede op pad zou sturen. Nu zat er een slechte bij dus alle slechten hebben voor zekerheid gekozen en voorgestemd.

Voor jullie is het idd 50/50 of dit klopt. Voor mij 100%.
    En ik redeneer uit de informatie die ik heb. Het is nu aan jullie of jullie het geloven ja of nee.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Helaas, ik had gehoopt dat de missie zou slagen. Nu geeft het mij veel info, maar voor de rest is het 50 - 50 wie ze geloven. Ik denk zelf persoonlijk dat of legioen of koekjesfabriek slecht is. Anders zou tetmiera daar denk ik niet voor gestemd hebben. Ook vertrouw ik pleeboy op dit moment totaal niet.

Van het huidige voorstel ben ik 100 % zeker dat het zal falen, dus ik hoop dat iedereen tegen zal stemmen.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dominique had het voorstel gekozen dus dat maakt haar verdachter vind ik.
    Persoonlijk heb ik nu liever een team zonder hen erin en dat we pas later kiezen wie van de twee we het meest vertrouwen.

tegen
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik ga ook tegen stemmen. Mijn vorige stem voor het team was meer om eindelijk wat verder te komen en wat meer informatie te krijgen. Dit laatste is natuurlijk gelukt.
    Dan lijkt het mij inderdaad verstandig om beide voorlopig niet mee te nemen.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Dominique had het voorstel gekozen dus dat maakt haar verdachter vind ik.
    Persoonlijk heb ik nu liever een team zonder hen erin en dat we pas later kiezen wie van de twee we het meest vertrouwen.

tegen
    Precies dit, maar wil het risico op nog een faal niet lopen.

fan

Pagina 6 van 23 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Changelog - Kraken
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07-07-2016, 07:59
  2. [The Resistance] Round 4
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 140
    Laatste bericht: 30-12-2015, 13:51
  3. [A&D] Ronde 2 - Kraken