Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 223

Discussie: [Resistance] Round 5 - Kraken

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Idd, t is het enige team waarbij ze voorgestemd heeft, waar ze zelf niet bij zat.
    Legioen stemde bij ieder voorstel voor. De rest telkens tegen als ze niet in het team zaten. Dus die stemmen zeggen vrij weinig. Als de missie faalt met tetmiera erbij, betekent dat imo dat er in het eerste team ook een slechterik zit. Slaagt de missie dan is dat een punt voor ons.
    Ik vermoed dat deze missie sowieso wel slaagt, maar je redenatie is interessant dus misschien dat ik maar eens voorstem (met de vijfde ronde ook nog in aantocht) mocht het dan anders lopen hebben we in ieder geval info

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Altijd maar voor stemmen, het begint een beetje saai te worden!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Moet alles altijd echt zo strak? Final choice lijkt me final choice en regels voor verlenging gaat mij allemaal een beetje ver. We zijn hier een spelletje aan het spelen, geen groot bedrijf aan het runnen...

Ja, Final Choice is wel belangrijk om door te geven, maar ze geeft het zo toch duidelijk door. Bold enzo is erg lastig te doen op een mobiel, en ik heb liever dat iemand ff snel op de mobiel post, dan wacht tot die persoon thuis achter de PC zit, om die bold tag toe te kunnen voegen.

Verder zie ik de reden van al die deadlines persoonlijk helemaal niet. Misschien ben ik wat naief, maar ik ga er persoonlijk vanuit dat iedereen zodra die daar enigszins de tijd voor heeft zijn of haar dingetje doet, en niet expres gaat lopen wachten omdat er wel of geen deadline is.

Bij weerwolven is er overdag een deadline nodig, omdat je op het gegeven moment de lynchstemming moet beëindigen. Bij Resistance geeft iedereen zijn info Privé door, en nadat je alles binnen hebt, ga je verder.

Mocht iemand erg traag zijn daarin, denk ik dat die persoon via PM aanspreken van "Kun je iets actiever bij het spel meedoen?" meer effect heeft dan al die deadlines.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Ik heb idd vanaf android gereageerd en dan is voor mij dikgedrukt krijgen van tekst lastiger.

Gebruiker

Standaard

Helemaal eens met Legioen, dus ik stem maar voor. Komen we tenminste iets verder.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Lightbulb Resultaat Missie 1 Team 4

Spel Gerelateerd:

Resultaten van Team: Dominique87 & tetmiera (gekozen door Dominique87)

Voor:
    Legioen
    Pleeboy89
    Dominique87
    tetmiera
    koekjesfabriek

Tegen:
    123berber
    Thels

Dit team gaat dus door! De spelers Dominique87 & tetmiera moeten dus nu een PM sturen met daarin succes of faal. Als er 1 faal tussen zit, dan hebben de Imperials dus 1 punt. Als dat niet het geval is, heeft de Resistance 1 punt.

Extra
    Helemaal even niet gedacht aan het feit dat via de mobiel het heel lastig is om bbcode te gebruiken, dus inderdaad, het hele gedoe dat het dikgedrukt moet zijn dat schrap ik, zolang er maar final choice in staat dan gaat het gewoon door, eenmaal namen genoemd maar nooit een final choice betekend dat ik de 2 op de deadline dan maar verstuur.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Thumbs down Resultaat Missie 1

Spel Gerelateerd:

Resultaten van Team: Dominique87 & tetmiera (gekozen door Dominique87)
    VOOR gestemd door: Legioen, Pleeboy89, Dominique87, tetmiera, koekjesfabriek
    TEGEN gestemd door: 123berber, Thels
    Succes - Faal

Deze missie eindigt in 1 punt voor de Imperials. De score staat nu: 0-1.

Nieuwe Leider
    De volgende Leider is nu tetmiera, deze moet 3 spelers uitkiezen om op missie te gaan. Daarvan hebben de Imperials maar 1 faal nodig voor een punt te krijgen.

Deadline
    Deadline is 48 uur. Dus tot 14-01-2016 - 10:50 uur!
    Laatst gewijzigd door Kraken : 12-01-2016 om 11:24

Standaard

Begint lekker. :/

Er zijn 3 Imperials. De 1e Imperial is Dominique of Tetmiera. Dat is dus elk al 50% kans. Dan zijn er nog 2 Imperials, waarbij iedereen 33% kans heeft 1 van die 2 Imperials te zijn.

Dominique en Tetmiera hebben momenteel dus elk 67% kans om een Imperial te zijn, en verder iedereen 33% kans. Ik stel voor dat we beide dames voorlopig even niet meenemen op missie!
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Jammer dit! de voor stemmers ga ik ook wat extra in de gaten houden denk ik.

fan

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Dit meen je niet. Je hebt wel lef dominique.

Nu moet ik gaan nadenken.

Ik neem natuurlijk mezelf mee. En de twee die tegen hebben gestemd.

tetmiera thels 123berber final choiche
    Tetmiera --> S7.

Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Changelog - Kraken
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07-07-2016, 07:59
  2. [The Resistance] Round 4
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 140
    Laatste bericht: 30-12-2015, 13:51