Pagina 4 van 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 223

Discussie: [Resistance] Round 5 - Kraken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Aangezien de stemming van mijn voorstel afgelopen is, wil ik even zeggen dat dit mij opvalt. waarom. Als goedje wil je niet dat er een slechte mee gaat. Aangezien hij mij al niet vertrouwd omdat ik mijzelf niet meeneemt en hij daardoor denkt dat er sowieso een slechtje in het voorstel zit. Waarom zou je dan voor stemmen als goedje zijnde?
    Mocht de missie falen, dan zou ik er erg veel over te weten komen, want dan stonden zowel Pleeboy als jijzelf bij mijn lijstje van verdachten.

Mocht de missie slagen, dan is dat natuurlijk altijd goed, en misschien zat er dan nog wel een soort van hint achter?
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Spel Gerelateerd:

* Pleeboy89 kiest team: Pleeboy89 & tetmiera

Stemmingen
    Alle spelers moeten nu een "voor" of "tegen" doorgeven in een PM. Als alle spelers een keuze hebben gemaakt, dan worden de resultaten van de mensen bekend gemaakt. In deze PM moet staan het team waarvoor je stemt en of je voor/tegen dit team bent (of het staat in de titel of in de omschrijving maakt helemaal niet uit).

VB:
    "Ik stem tegen het team van Harry, Pieter & Anne"

Deadline
    Deadline voor stemmen is 72 uur nadat het team is besloten. Dus 13 Januari 2016 - 10:10 uur!

Wijzigen
    Als jij je stem wilt wijzigen, stuur dan een PM naar me toe, zolang ik nog niet heb geupdate, zal ik je stem aanpassen naar je nieuwe stem. Zodra ik alle stemmen binnen heb, zal ik de update gaan typen.

Verlenging
    Als je verlenging wilt, moeten 4 spelers in totaal verlenging aanvragen in het topic. Als dit gebeurd, verleng ik de deadline met 48 uur. Dit mag maximaal maar 2x per stemronde, en zolang er een verlenging bezig is, zal ik niet de stemming sluiten ongeacht dat ik alle stemmen binnen heb.

PS: Iedereen een beetje akkoord met de policy voor verlenging?

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voor, zolang er een kleine kans is dat het slaagt en er voor de rest geen info is vind ik het goed.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Zelf stem ik ook voor. Door mezelf en iemand anders te sturen zal ik de meeste informatie er uit kunnen halen wat op het moment mogelijk is. Succes: altijd mooi; Faal: imperialist gevonden. Alhoewel het me zelf sterk lijkt dat de 1e missie meteen een faal wordt als tetmiera een imperialist zou zijn. Dan dus gewoon al een gratis succes erbij.

Gebruiker

Standaard

Ik stem tegen, ik ga liever zelf met tetmiera mee en volgens mij mag ik volgend voorstel doen.

Thumbs down Resultaat Missie 1 Team 3

Spel Gerelateerd:

Resultaten van Team: Pleeboy89 & tetmiera (gekozen door Pleeboy89)

Voor:
    Legioen
    Pleeboy89
    tetmiera

Tegen:
    123berber
    Dominique87
    Thels
    koekjesfabriek

Dit team gaat dus niet door! Volgende die een team mag kiezen is Dominique87. Deze moet 2 spelers uitkiezen om op missie te sturen, voor deze missie hebben Imperials 1 faal nodig voor een punt te verdienen.

Hoe?
    De Leider moet een post maken in dit topic, met daarin de namen van de spelers dikgedrukt. Ik raad aan dit te doen binnen 24 uur. Dan moet de keuze worden verzekerd en dit doe je door een teken van zekerheid te geven. Door "final" (ook dikgedrukt) achter te laten in een post.

Deadline
    Deadline voor Leider-schap keuze is 48 uur! Dus deze deadline is 12 januari 2016 - 23:50 uur. Gelieve dan een team alvast te hebben om verder te gaan.

Gebruiker

Standaard

Dominique & tetmiera
    final choice

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Ik stem tegen, ik ga liever zelf met tetmiera mee en volgens mij mag ik volgend voorstel doen.
    Omdat tetmiera in het begin voorstemde?

Gebruiker

Standaard

Idd, t is het enige team waarbij ze voorgestemd heeft, waar ze zelf niet bij zat.
    Legioen stemde bij ieder voorstel voor. De rest telkens tegen als ze niet in het team zaten. Dus die stemmen zeggen vrij weinig. Als de missie faalt met tetmiera erbij, betekent dat imo dat er in het eerste team ook een slechterik zit. Slaagt de missie dan is dat een punt voor ons.

Exclamation

Spel Gerelateerd:

* Dominique87 kiest team: Dominique87 & tetmiera

Stemmingen
    Alle spelers moeten nu een "voor" of "tegen" doorgeven in een PM. Als alle spelers een keuze hebben gemaakt, dan worden de resultaten van de mensen bekend gemaakt. In deze PM moet staan het team waarvoor je stemt en of je voor/tegen dit team bent (of het staat in de titel of in de omschrijving maakt helemaal niet uit).

VB:
    "Ik stem tegen het team van Harry, Pieter & Anne"

Deadline
    Deadline voor stemmen is 72 uur nadat het team is besloten. Dus 14 Januari 2016 - 00:16 uur!

Wijzigen
    Als jij je stem wilt wijzigen, stuur dan een PM naar me toe, zolang ik nog niet heb geupdate, zal ik je stem aanpassen naar je nieuwe stem. Zodra ik alle stemmen binnen heb, zal ik de update gaan typen.

Verlenging
    Als je verlenging wilt, moeten 4 spelers in totaal verlenging aanvragen in het topic. Als dit gebeurd, verleng ik de deadline met 48 uur. Dit mag maximaal maar 2x per stemronde, en zolang er een verlenging bezig is, zal ik niet de stemming sluiten ongeacht dat ik alle stemmen binnen heb.

Extra mededeling:
    Aangezien ik final choice ertussen zie, ga ik er maar vanuit dat dit team dus is doorgegeven. Maar de volgende keer aub wel dikgedrukt maken. Volgende keer laat ik gewoon de deadline doorgaan en kan dat betekenen dat je dan een waarschuwing moet krijgen, en die wil ik het liefst zien te voorkomen

Pagina 4 van 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Changelog - Kraken
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07-07-2016, 07:59
  2. [The Resistance] Round 4
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 140
    Laatste bericht: 30-12-2015, 13:51
  3. [A&D] Ronde 2 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief