Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 223

Discussie: [Resistance] Round 5 - Kraken

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard Resultaat Missie 1 Team 2

Spel Gerelateerd:

Resultaten van Team: Pleeboy89 & Thels (gekozen door 123berber)

Voor:
    Legioen
    Pleeboy89
    Thels

Tegen:
    123berber
    Dominique87
    tetmiera
    koekjesfabriek

Dit team gaat dus niet door! Volgende die een team mag kiezen is Pleeboy89. Deze moet 2 spelers uitkiezen om op missie te sturen, voor deze missie hebben Imperials 1 faal nodig voor een punt te verdienen.

Hoe?
    De Leider moet een post maken in dit topic, met daarin de namen van de spelers dikgedrukt. Ik raad aan dit te doen binnen 24 uur. Dan moet de keuze worden verzekerd en dit doe je door een teken van zekerheid te geven. Door "final" (ook dikgedrukt) achter te laten in een post.

Deadline
    Deadline voor Leider-schap keuze is 48 uur! Dus deze deadline is 11 januari 2016 - 11:35 uur. Gelieve dan een team alvast te hebben om verder te gaan.
    Laatst gewijzigd door Kraken : 09-01-2016 om 11:36 Reden: Aanpassing aan post voor het geval als we bij Dominique87 komen en ik dit nog niet heb verbeterd en het dan vergeet :).

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Deadlines mogen van mij iets korter worden, op deze manier duurt het veel te lang.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Wat stel je dan voor? Ik vind dat de huidige deadlines misschien wel heel erg lang duren, maar tot dusver heb ik gehandhaafd dat als je elke 24 uur online komt, dat je dan op zich helemaal niks hoeft te missen.

Ik heb:

Leider keuze = 48 uur!
    Dit geeft 24 uur feitelijk de tijd om te overleggen of een team goed is, of misschien voor vragen die een leider heeft, en dan vervolgens een team te maken, ik merk vaak dat teams heel snel gemaakt worden, maar als ik dit 24 uur maak, en bijvoorbeeld je komt online om 10:00 uur. En ik update om 10:15 dan mis je het, en de volgende dag kom je online weer om 10:00 uur, dan zou je dus 15 minuten nog hebben om te kiezen. Daarom koos ik 48 uur! Ongeacht dat heel vaak teams al binnen 1 uur al besloten worden xD. De 1ste keer krijgt de Leider ook een PM (en holy shit ik ben dit totaal vergeten nog voor jouw Pleeboy xD).

Stemmen = 72 uur!
    Hier zou eigenlijk de discussies moeten worden gevoerd, dus daarom heb ik 72 uur gekozen hiervoor, ik kan dit MISSCHIEN wel 48 uur maken net zoals de leider keuze. Met mogelijkheid voor verlenging voor nogmaals 48 uur (ik wil dit later gaan beschrijven bij de volgende keer dat stemmen wordt gedaan xD wanneer en hoe ik een verlenging ga toelaten). Na 24 uur stuur ik de mensen die nog niet hebben gestemd gewoon een herinnering-PM.

Succes = Geen deadline
    Gewoon ASAP doorgeven . Hier had ik vorig potje ook geen problemen mee gehad tenslotte, iedereen gaf netjes op goede tijd antwoord of ze succes/faal wilde.

Assassin = 96 uur
    Reden voor deze gestoorde lange deadline is dit is het einde van het spel, ik wil de Assassin alle mogelijkheden geven om dingen te overleggen met de mede-slechterikken en/of zelfs goederikken als die ermee zich willen mengen .

Wat ik wel met je eens ben is dat het vaak nu mensen ook echt gaan wachten tot het laatste moment, dat komt het tempo ook niet ten goede. Voor de mensen die het spel wel actief meespelen, moeten iedere keer weer opnieuw in het spel komen en bijlezen wat er ook alweer allemaal gezegd is. Stemmen echter raad ik aan alleen te doen als je ook eenmaal zeker bent, maar het is niet zo dat je kan overleggen met iemand in prive ofzo, dus daarop hoef je niet te wachten, ik snap als je een post maakt en antwoorden wilt. Ik snap ook als je merkt dat je team verliest als een team doorgaat dat je dan even wilt gaan wachten met stemmen en de rest proberen te overtuigen toch tegen te stemmen. Dat soort dingen.

Dat is ook een beetje de reden dat Succes stukje geen deadline heeft, je maakt de keuze toch wel individueel dus het is dat je leest dat je op missie gaat, en dan maar gewoon moet kiezen wat je wilt, succes of faal (dit heeft geen nut in het topic te zetten want iedereen zegt toch dat je succes moet kiezen xD). Hetzelfde met een team, je leest gewoon X en Y gaan op missie, ben ik voor? Voor stemmen! Ben ik tegen? Stem ik tegen! Twijfel ik? Stem ik EVEN niet en vraag voor meer info in het topic.

Al deze keuzes kunnen eigenlijk gewoon heel snel gemaakt worden. Maar wat kan je er tegen doen? Je kan deadlines verkorten, maar dat komt ten nadele denk ik als mensen ECHT zitten te denken (hoewel laten we reëel zijn, de 1ste (en 2de) missie is toch grotendeels gokwerk en data maken). Korte (en strenge) deadlines zijn misschien geen ramp voor de 1ste missie, maar na de 1ste faal is geleverd zal je merken dat deadlines ineens een heel stuk korter lijken.

Voorstellen kan ik wel aanhoren hierover, want ik ben het er wel mee eens dat dit soms onnodig lang duurt (A). Vorig potje waren we al bij Missie 3 na 1 week. Bij dit potje zijn we pas bij Missie 1 Team 3 en nog niet eens een team ontvangen.

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Ik stem tegen. Ik zie nog niet direct wat een goed team zou zijn waar info uit te halen zou zijn. Maar wil er graag nog iets langer over nadenken. Ik vraag me bijv af of een team met koekjesfabriek een goed team zou zijn. Enige die vorige stemming voor stemde bij een team waar hij zelf niet in zat.
    Tetmiera was dat ik zat zelf in dat team met legioen

Gebruiker

Standaard

Sorry, ik vergiste me.

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Sorry, ik vergiste me.
    Maar vind je tetmiera in een team interessant? Mij lijkt legioen in een team ook interesting, aangezien hij als enige steeds voorstemt

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Waarom ga je zelf niet mee? Dat vind ik wel erg verdacht...

Ik voel er eigenlijk weinig voor om door 1 imperial met een andere imperial op pad gestuurd te worden... aan de andere kant leer ik er zelf wel veel van.

Laten we het maar proberen.

Aangezien de stemming van mijn voorstel afgelopen is, wil ik even zeggen dat dit mij opvalt. waarom. Als goedje wil je niet dat er een slechte mee gaat. Aangezien hij mij al niet vertrouwd omdat ik mijzelf niet meeneemt en hij daardoor denkt dat er sowieso een slechtje in het voorstel zit. Waarom zou je dan voor stemmen als goedje zijnde?

fan

Gebruiker

Standaard

Volgende poging om een missie daadwerkelijk te kunnen uitvoeren dan maar?

Tetmiera en PleeBoy

Standaard

Ow wacht, dit was nog geen final keuze, my bad <_<

Tekst om het alvast te hebben though:

Spoiler

Gebruiker

Standaard

Tetmiera en PleeBoy FINAL

Was inderdaad vergeten final erachter te zetten, woops.

Soortgelijke discussies

1. Changelog - Kraken
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07-07-2016, 07:59
  2. [The Resistance] Round 4
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 140
    Laatste bericht: 30-12-2015, 13:51
  3. [A&D] Ronde 2 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 15