Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: Nieuwe versie T4.x

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard Nieuwe versie T4.x

Hoi

Komt die nieuwste versie travian die al op travian.de draait ook gauw hier heen? Ik heb (nog) geen aankondiging gezien. En soms updaten jullie random de server versie.

Belangrijkste verschillen zijn dat de farmlijsten weer opengeklapt zijn en dat je op de kaart kunt zien hoe ver het vakje/dorp is waar je muis op drukt, dat is gerekend vanaf jouw actieve dorp. Die dingen zijn best welkom hier vind ik.

Groetjeessss
    S1 2016 Doge

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste Untitled,

Lees even http://forum.travian.nl/showthread.p...97#post1254497
    Changelog hiervan komt zodra de update volledig gelukt is.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Legioen's schermafbeelding
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Nog even nadien te melden dat ik blij ben dat de update ook naar NL gekomen is. Wel komisch dat de vraag door de update zelf sneller beantwoord werd dan door de forumgebruikers.
    S1 2016 Doge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Untitled Bekijk bericht
    Nog even nadien te melden dat ik blij ben dat de update ook naar NL gekomen is. Wel komisch dat de vraag door de update zelf sneller beantwoord werd dan door de forumgebruikers.
    Ey, we zagen hem al aankomen waar zaten gewoon te wachten op de aankondiging om 't als bewijs aan te kunnen voeren :P
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    * Avonturen: De kans op een grondstoffen beloning is verhoogd tijdens een avontuur.
    Dit is een foutieve vertaling. Vijf dagen geleden al gemeld via pm, maar nog steeds niet aangepast.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noep Bekijk bericht
    Dit is een foutieve vertaling. Vijf dagen geleden al gemeld via pm, maar nog steeds niet aangepast.
    Niet de mooist geformuleerde zin, maar volgens mij taaltechnisch gewoon correct?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Maar speltechnisch niet. Het is niet zo dat je nu meer kans hebt dat je grondstoffen als beloning krijgt (zou ook betekenen dat je minder kans maakt op andere beloningen dus dan zijn alle kansen herverdeeld), maar je krijgt nu meer grondstoffen als beloning als je een grondstoffenbeloning krijgt. Heeft dus niks met kans te maken. Zie ook hoe het in het Engels en Duits geformuleerd wordt:
    The resource drop amount of adventures was increased
    Abenteuer: Die Rohstoffbeute bei Abenteuern wurde erhöht.
    Het is ongeveer een factor 3 meer, voor de geïnteresseerde.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Maar speltechnisch niet. Het is niet zo dat je nu meer kans hebt dat je grondstoffen als beloning krijgt (zou ook betekenen dat je minder kans maakt op andere beloningen dus dan zijn alle kansen herverdeeld), maar je krijgt nu meer grondstoffen als beloning als je een grondstoffenbeloning krijgt. Heeft dus niks met kans te maken. Zie ook hoe het in het Engels en Duits geformuleerd wordt:

Ahh ja dan klopt er inderdaad vrij weinig van. Misschien zelf volgende keer ook wat meer context erbij zetten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Noep heeft precies door hoe het werkt, vooral ook dat we met verschillende getallen rekenen maar de genoemde factoren geven invloed.
    Ik noem bewust invloed want dat maakt veel verschil per stadia

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. De nieuwe versie.
    By iRenko in forum Vragen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 29-03-2011, 13:21
  2. Nieuwe versie van 'Beste ideeën'
    By turbothijs in forum Ideeën
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 10-11-2010, 15:04

Regels voor berichten