Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: Vraag over pushaccounts

Gebruiker

Standaard Vraag over pushaccounts

http://forum.travian.nl/showthread.php?t=36404
    Pushaccounts zijn toegestaan staat er.

Mag je nu ook op 1 adres 2 accounts aanmaken en er 1tje gebruiken als def account en om oases aan te vallen en zo je andere (echte account) te pushen?

Met vriendelijke groet,

Keis

Verbannen

Standaard Push accounts

Beste Keis,

Push accounts, zijn accounts van andere spelers die je grondstoffen en/of troepen toesturen.
    Als je 2 accounts op 1 adres wil zetten (wat niet kan) zou je aan Multi-accounting doen en dat is dus verboden.
    Je mag slechts van 1 account in het bezit zijn van een wachtwoord.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
    Supp_Davengo

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Kan dus wel als je met 4 man op 1 acc zit, de eerste week 4 accounts bouwen en die laten pushen en dan laten overkomen. Zie Olympush op S5, ze kunnen vast al je vragen beantwoorden!
    Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Mja het is eigenlijk heel simpel Keis.
    Zoals de topic aangeeft kan je inderdaad pushen. Hier zitten rekensommen achter en dergelijke en je krijgt automatisch een melding als je aan het limiet zit.
    Tweede deel van je vraag, het stukje van meerdere accounten, mag niet want je mag niet het wachtwoord van meerdere accounts hebben.

Wat wel kan is zoals hier boven wordt gezegd apart van je duals beginnen, immers ieder heeft maar het wachtwoord van 1 account.
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 30-11-2015 om 12:29

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloodnofsky Bekijk bericht
    Kan dus wel als je met 4 man op 1 acc zit, de eerste week 4 accounts bouwen en die laten pushen en dan laten overkomen. Zie Olympush op S5, ze kunnen vast al je vragen beantwoorden!
    Wat is daar een mis mee dan?
    Ik herinner me het Dirty handboek van vorige s1 waar in stond dat duals verplicht apart op een Galliër account moesten starten om het main account(en andere) te pushen. Wat er vervolgens mee gedaan werd mochten ze zelf weten
    Er is altijd een baas boven baas.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat het "Dirty" handboek heet, zegt genoeg wat daar mis mee is, toch?
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Nja die ally heette Dirty, denk dat het daardoor komt

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

En als ik t goed heb is die naam bedacht door Tyl tijdens haar mod tijd. Dus achter het stukje Dirty, hoef je niks te zoeken...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Wat is daar een mis mee dan?
    Ik herinner me het Dirty handboek van vorige s1 waar in stond dat duals verplicht apart op een Galliër account moesten starten om het main account(en andere) te pushen. Wat er vervolgens mee gedaan werd mochten ze zelf weten
    Waar staat er dat Bloodnofsky er iets mis aan vindt? Hij erkent dat de spelers in die alliantie er meer van weten dan hij zelf (of in ieder geval beter in staat zijn vragen erover te beantwoorden).

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Ik kan me nog een tijd herinneren dat er zelfs in de spelregels stond dat je je account moest bespelen ter verbetering van je eigen account. Dat alle acties en handelingen die je eigen account verslechterden werd gezien als 'oneerlijk spel' en ook bestrafbaar was.

Wat een tijden waren dat
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten