Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 141

Discussie: [The Resistance] Round 4

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard [The Resistance] Ronde 4 = Afgelopen - Ronde 5 inschrijvingen geopend!

PRE-TOPIC: Dit is eigenlijk gewoon Avalon! Dus als je die regels kent, ken je deze regels ook.

Introductie:
    Hartelijk welkom in een dystopie waarin een corrupte overheid het leven van de gewone burgers zo slecht heeft gemaakt, dat sommige van ons deze overheid proberen neer te halen. Maar zonder het te weten zijn we geïnfiltreerd door loyale overheids agenten in vermomming. We gaan erachter komen wie een imperial is van de overheid, en wie een onderdeel is van de Resistance!

Uitleg Resistance:
    (Dit zijn eigenlijk de basis-regels van het spel)
    Lees

Uitleg Assassin Module:
    (Een Module is een set extra regels die het spel interessanter maken. Deze overschrijven elke regel van de Resistance regels, maar regels niet vermeld in deze uitleg zijn nog exact hetzelfde als de Resistance uitleg)
    Lees

Uitleg Trapper Module:
    (Een Module is een set extra regels die het spel interessanter maken. Deze overschrijven elke regel van de Resistance regels, maar regels niet vermeld in deze uitleg zijn nog exact hetzelfde als de Resistance uitleg)
    Lees

Uitleg Defector Module:
    Lees

Uitleg Hunter Module:
    Lees

Forum Resistance Regels:
    • Indien je niet mee doet aan dit spel, gelieve hier niet in te posten of overleggen met een speler over dit spel.
    • Het is niet toegestaan buiten dit topic om contact te zoeken met de mede-spelers over dit spel. Dit geldt OOK voor de Imperial spelers! Alle contact verloopt via dit topic en/of de spelleider. Andere methodes om contact te zoeken met medespelers zijn niet toegestaan. Je mag wel op andere methodes contact zoeken met de spelleider. Als je iemand in het echt kent wie dit spel ook speelt, praat dan niet over dit potje met die persoon in het echte leven. Ik vertrouw er ook op dat jullie niet op elkaar's account inloggen om even snel de rol te weten .

Dit Spel:
    Module(s):
    Assassin Module

Rollen:
    The Resistance
    1x Commander
    3x Resistance

Imperial Army:
    1x Imperial Assassin
    1x Imperial

Playmat:

Deelnemers:
    1. Tetmiera
    2. Dominique87
    3. Svenke
    4. PleeBoy89
    5. Legioen
    6. Thels
    Potentiële vervangers zijn altijd welkom om te PMen naar de spelleider. Als een speler dan weg valt, zal deze persoon het overnemen.

Spelleider specific:
    (Enkele regels van de spelleider zelf)
    Lees

Geschiedenis

Pre-Game
    * 28-11-2015 - 12:21 uur: De laatste speler heeft de rol ontvangen.
    * 28-11-2015 - 12:35 uur: Willekeurige 1ste Leider = Tetmiera.

Missie 1 (2 spelers - 1 faal nodig voor Imperials)
    * 28-11-2015 - 22:07 uur: Tetmiera stuurt op pad: tetmiera & Thels
    * 30-11-2015 - 15:18 uur: Stemmingen: Voor: Thels & Legioen - Tegen: Tetmiera, Dominique87, Svenke, Pleeboy89
    * 30-11-2015 - 22:06 uur: Dominique87 stuurt op pad: Dominique87 & Legioen
    * 02-12-2015 - 20:17 uur: Stemmingen: Voor: tetmiera, Dominique87, Svenke, Legioen - Tegen: Thels & Pleeboy89
    * 02-12-2015 - 22:52 uur: Resultaat: Succes - Succes

Missie 1 succesvol!

Missie 2 (3 spelers - 1 faal nodig voor Imperials)
    * 03-12-2015 - 15:33 uur: Svenke stuurt op pad: Dominique87, Legioen & Svenke
    * 04-12-2015 - 00:10 uur: Stemmingen: Voor: tetmiera, Dominique87, Svenke, Legioen - Tegen: Thels & Pleeboy89
    * 04-12-2015 - 09:19 uur: Resultaat: Succes - Succes - Faal

Missie 2 gefaald!

Missie 3 (4 spelers - 1 faal nodig voor Imperials)
    * 05-12-2015 - 04:39 uur: Pleeboy89 stuurt op pad: Dominique87, Svenke, Pleeboy89 & Thels
    * 05-12-2015 - 23:08 uur: Stemmingen: Voor: tetmiera, Pleeboy89, Thels - Tegen: Dominique87, Svenke, Legioen
    * 06-12-2015 - 12:00 uur: Legioen stuurt op pad: Svenke, Pleeboy89, Legioen & Thels
    * 08-12-2015 - 09:53 uur: Stemmingen: Voor: tetmiera - Tegen: Dominique87, Svenke, Pleeboy89, Legioen, Thels
    * 08-12-2015 - 14:20 uur: Thels stuurt op pad: Dominique87, Svenke, Pleeboy89 & Thels
    * 10-12-2015 - 16:02 uur: Stemmingen: Voor: Dominique87, Svenke, Pleeboy89 & Thels - Tegen: tetmiera - Legioen
    * 11-12-2015 - 14:40 uur: Resultaat: Succes - Succes - Succes - Succes

Missie 3 succesvol!

Missie 4 (3 spelers - 1 faal nodig voor Imperials)
    * 12-12-2015 - 16:32 uur: tetmiera stuurt op pad: Dominique87, Svenke & Thels
    * 14-12-2015 - 15:22 uur: Stemmingen: Voor: tetmiera & Dominique87 - Tegen: Dominique87, Svenke, Legioen, Thels
    * 14-12-2015 - 16:36 uur: Dominique87 stuurt op pad: Dominique87, Pleeboy89 & Thels
    * 17-12-2015 - 20:50 uur: Stemmingen: Voor: Dominique87 & Thels - Tegen: tetmiera, Svenke, Pleeboy89 & Legioen
    * 17-12-2015 - 21:26 uur: Svenke stuurt op pad: Svenke, Pleeboy89 & Thels
    * 19-12-2015 - 10:18 uur: Stemmingen: Voor: Dominique87, Svenke, Pleeboy89 & Thels - Tegen: tetmiera & Legioen
    * 19-12-2015 - 10:18 uur: Resultaat: Succes - Succes - Succes

Missie 4 succesvol!

Assassin Fase
    * 19-12-2015 - 10:18 uur: Assassin: Legioen wordt onthuld en moet een speler neerschieten.
    * 20-12-2015 - 15:04 uur: Assassin Legioen schiet Commander Pleeboy89 neer.
    Imperials win!

Waar zijn we op dit moment mee bezig?

Einde Spel
    Helemaal niks, het spel is voorbij.
    Laatst gewijzigd door Kraken : 22-12-2015 om 19:51 Reden: Update

Standaard We gaan starten op Zaterdag, ongeacht speler aantal

Beste iedereen,

Ik vind een beetje het tijd om te wachten een beetje afgelopen is, dus ik start dit spel namelijk op Zaterdag om 12:00 uur... op dat moment wordt de 1ste leider bekend gemaakt en gaan we van start.

Wel wil ik een kleine mededeling echter geven om de rolverdeling:

Als we NIET met 7 spelers komen, dan zal ik de rollen moeten aanpassen, namelijk ik verwijder dan de Bodyguard en de False Commander uit het spel. Ik vind de Bodyguard met 6 spelers (of minder) nou eenmaal gewoonweg te sterk, en vind dit echt een rol voor met 7 spelers of meer. Indien we aan 7 spelers komen, zal ik de Bodyguard er echter uit laten

Dus met 7 of meer spelers, dan komt Bodyguard + False Commander in het spel, niet met 7 spelers, spelen we zonder deze 2 en zijn de enige 2 bijzondere rollen feitelijk dan de Commander (Merlijn) en de Assassin.

Anders zal dit spel nou eenmaal nooit worden gestart en dat schiet natuurlijk ook niet op. Voor de mensen die nog mee willen doen, de lijst op dit moment is:

1.
    2.
    3. Thels
    4. Tetmiera
    5. Dominique87
    6.
    7. Svenke
    8.
    9.
    10. Legioen

@madelin: Ik heb je er echt uit moeten halen, geen confirmatie of wat dan ook, maar je mag gerust opnieuw aanmelden, zoals ik al zei, geen slecht gevoelens over als iemand eruit gaat.

Dit zijn dus de deelnemers, meedoen? Prop je naam ertussen en misschien komen we dan alsnog aan die Bodyguard toe.

(Missie-verdelingen zijn volgens de officiele regels, ik zorg wel voor een update op het spellenbord als we niet aan genoeg mensen komen.)

PS: Aan iedereen nog een beetje op een twijfel, het excuus: "Ik ken de regels niet dus ik doe niet mee" vind ik niet meer echt gelden, regels zijn wel heel simpel en staan hierboven beschreven, daarbij is dit ook potje nummer 4 in dit spel... het is je vergeven als je nog niet zo heel erg goed bent (A).

Gebruiker

Standaard

Madelon heeft me laten weten dat het nu slecht uitkomt voor haar.

Gebruiker

Standaard

1.
    2.
    3. Thels
    4. Tetmiera
    5. Dominique87
    6.
    7. Svenke
    8. PleeBoy89
    9.
    10. Legioen
    Laatst gewijzigd door PleeBoy89 : 25-11-2015 om 23:04 Reden: kan m'n eigen naam niet spellen =/

Standaard

6 mensen dus... jammer, geen bodyguard dan . Bereid even de rollen voor en alles, maar inschrijvingen blijven nog open voor ong 3 uurtjes. Dus iedereen kan nog joinen. Ook moet ik wat foto's maken (jullie begrijpen dit als jullie de rol ontvangen xD)

Edit: De rollen zijn ontvangen. Als er iemand is die meer info weet dan eigenlijk hoort te weten (bv door een foutje in de PM die ik heb gestuurd) dan laat me dit wel weten .

Anyway, we kunnen starten. *gaat even verhaal typen*

Distopia
    Welkom in het jaar 2830. In deze tijd was de planeet Aarde onderverdeeld in 3 gebieden. 1 van deze gebieden had een koning, een kwaadaardige koning die zijn onderdanen als vuil beschouwde. Elke avond moest een willekeurige onderdaan zich melden bij de beul, om geëxecuteerd te worden. Voor geen enkele reden, gewoon voor de lo en als machtsvertoon. De beul droeg altijd een masker, en de identiteit van de beul was altijd onbekend.

Echter, 1 van de nabijgelegen gebieden was bekend om hun vriendelijkheid en gastvrijheid, dit gebied na veel overleg, was geforceerd om toch oorlog te verklaren aan de koning. En zweerde dat deze koning en zijn hele bloedlijn moet worden verwijderd van de troon. Dit deden ze door 6 elitetroepen te sturen ver binnenin het koninkrijk. Deze elite soldaten hadden 1 missie, het vermoorden van de koning, om zo dusdanig een meer aardige koning ervoor in plaats te zetten.

Het hoofdkwartier van de elite troepen was een oud gebouw, met een computer en wat voedsel. We gaan nu verder met het volgen van de emails van deze troepen, om zo te zien hoe hun missies zijn geweest.

Spoiler

Spoiler

Spel-Gerelateerd:
    * Tetmiera moet 2 spelers kiezen om op missie te gaan.
    Laatst gewijzigd door Kraken : 28-11-2015 om 12:05

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Oke. Heb ontdekt dat als eerste mogen kiezen echt ontzettend moeilijk is omdat nog niet één persoon ook maar iets gezegd heeft. Dus wil ik jullie vragen om met me mee te denken. Wie moet ik op pad sturen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Thels & de rest gaan waarschijnlijk toch tegenstemmen dus zoveel maakt het niet uit denk ik.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Eerste keer denk ik gewoon wat mensen noemen en van daar uit verder kijken lijkt me.

Standaard

Tet, er valt gewoon nog niets te bepalen op zo'n korte termijn. Kies gewoon jezelf en een willekeurige andere speler.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Oke dan wordt het mezelf en thels.
    Tetmiera --> S7.

Soortgelijke discussies

1. [Resistance] Round 5 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 222
    Laatste bericht: 14-02-2016, 10:39

Regels voor berichten