Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 141

Discussie: [The Resistance] Round 4

Gebruiker

Standaard

Wat mij betreft mag Thels mee met de volgende missie. Gezien hij zich als enige echt duidelijk verzet tegen dit team. Volgende missie moeten er 4 mee, dus dat maakt het wel lastig. Kans dat die slaagt is klein. En de missie erna moet slagen. Dus we moeten na de komende missie een goed idee hebben wie goed/slecht is.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Spel-Gerelateerd (Geschiedenis):
    Voor: 4
    * tetmiera
    * Dominique87
    * Svenke
    * Legioen

Tegen: 2
    * Thels
    * PleeBoy89

Deze missie gaat door.

Resultaten van de missie:
    Resultaten van Svenke, Dominique87 & Legioen (gestuurd door Svenke):

* Succes
    * Succes
    * Faal
    (Resultaten zijn willekeurig)

Deze missie is 1 punt voor Imperials. Score is nu 1-1

Leider
    PleeBoy89 is nu de nieuwe Leider. Hij moet 4 spelers uitkiezen om op missie te gaan. Om Imperials 1 punt te geven, moet er 1 faal gespeeld zijn.

Deadline voor Leider Fase:
    06 December 2015 - 10:00 uur
    (Deze deadline kan worden aangepast in verband met Sinterklaas)

Extra:
    @Thels: Jij bent straks de volgende Leider.
    @Iedereen: Ik heb een beetje deze opmaak aangepast. Is het een beetje overzichtelijk?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Ik verwacht ook niet dat ze alle drie goed zijn. Maar deze missie afwijzen geeft niet veel meer info dan deze missie goed keuren.
    Informatie? Het gaat erom dat we proberen drie missies te doen slagen. Als je al bijna zeker bent dat de missie gaat falen is het zwaar verdacht dat je tegen stemt.

Het lijkt me vrij duidelijk dat Tetmiera dus 1 van de Imperials is. De 2e Imperial ben ik nog niet zeker van, maar Legioen staat hoog op mijn lijstje van verdachten.

Code:
    Stemming  | 1A 1B | 2A | 3A
    Successen |  - 2/2| 2/3|
    ----------|-------|----|---
    Tetmiera  | Lt  v |  v |
    Dominique |  t Lv | Qv |
    Svenke    |  t  v | Lv |
    Pleeboy   |  t  t |  t | L
    Legioen   |  v Qv | Qv |
    Thels     | Qv  t |  t |

L = Leider en Questganger. Q = Questganger. N = Leider die zelf niet meegaat op quest.
    Pleeboy: Ik stem alleen voor als je Pleeboy+Thels+Dominique+Svenke kiest.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht

Pleeboy: Ik stem alleen voor als je Pleeboy+Thels+Dominique+Svenke kiest.
    Hmm. Aangezien wij de laatste twee stemmingen de enige waren die tegen stemden vertrouw ik jou in ieder geval het meest. Een slecht voorstel is het sowieso niet, dus die zullen we maar eens proberen dan.

Thels, Dominique, Svenke en PleeBoy *FINAL CHOICE*

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Geschiedenis:
    Resultaten van Svenke, Dominique87 & Legioen (gestuurd door Svenke):

* Succes
    * Succes
    * Faal
    (Resultaten zijn willekeurig)

Deze missie is 1 punt voor Imperials. Score is nu 1-1

Spel Gerelateerd:
    * PleeBoy89 koos Dominique87 Svenke, PleeBoy89 & Thels om op missie te gaan. Andere spelers moeten nu gaan stemmen voor of tegen.

Hoe doe je dit?
    Een officiële stem mag worden geleverd naar mij als spelleider in een PM. In dit topic mag over van alles worden gediscussieerd. Dus je mag ook hier zeggen wat je gaat stemmen en waarom.

Deadline:
    Deadline voor stemmen is 72 uur nadat het team is besloten, dus: 08 December 2015 - 9:00 uur
    (Deadline kan worden verlengt in verband met Sinterklaas)

Extra vraag aan de spelers die op missie gaan:
    Indien de situatie zich voordoet en jullie op missie gaan, bedenk alvast wat je zou kiezen als deze missie door zal gaan. Dit om zoveel mogelijk tijd te besparen.

Oplettendheid voor Thels:
    Bereid je alvast een beetje voor dat jij de volgende Leider zal zijn.

Standaard

Ik zal eens voor gaan stemmen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Mogelijke combinaties uit jullie oogpunt (als het enkel uit mijn oogpunt was dan zijn we niks verder omdat jullie me dan eerst zouden moeten geloven):

1 slechterik, 2 goeden
    -Legioen slecht, Dominique goed, Svenke goed

Mogelijk. Het slechtengehalte in de eerste missie was 50%, wat redelijk hoog is. Misschien werd er daarom gewacht om de missie te doen mislukken totdat het slechtengehalte 33% was.

-Legioen goed, Dominique slecht, Svenke goed

Mogelijk. Het slechtengehalte in de eerste missie was 50%, wat redelijk hoog is. Misschien werd er daarom gewacht om de missie te doen mislukken totdat het slechtengehalte 33% was.

-Legioen goed, Dominique goed, Svenke slecht

Mogelijk. Svenke vond het slechtengehalte (33%) laag genoeg om de missie te doen mislukken.

2 slechterikken, 1 goede
    -Legioen slecht, Dominique slecht, Svenke goed

Onmogelijk. Waarom zou Dominique alle slechten op pad sturen? Lijkt me veel te riskant en er is geen enkel voordeel aan.

-Legioen slecht, Dominique goed, Svenke slecht

Mogelijk. Het lijkt misschien dom dat Svenke zichzelf in de missie dan zou meepakken maar misschien deed hij dit om niet op te vallen.

-Legioen goed, Dominique slecht, Svenke slecht

Mogelijk. Het lijkt misschien dom dat Svenke zichzelf in de missie dan zou meepakken maar misschien deed hij dit om niet op te vallen.

Uit mijn oogpunt is dus Dominique of Svenke slecht ofwel beiden (maar zelf vind ik dat redelijk onwaarschijnlijk). Eigenlijk hebben we dus qua info niet veel meer dan dat we in het begin hadden, iedereen heeft nog steeds evenveel kans om slecht te zijn.
    Ik stel ook voor dat we een keuze maken die uit iedereen hun oogpunt aannemelijk is, anders stemt iedereen toch tegen en komen we dus niks verder (ofwel stemmen we allemaal voor zodat we verder kunnen gaan naar de volgende missie). De kans dat er geen slechterik in deze missie gaat inzitten is maar 5% dus ik verwacht niet dat de volgende missie gaat slagen.

Ik stem denk ik gewoon voor, we komen niks verder als iedereen tegen stemt.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Ik stem denk ik gewoon voor, we komen niks verder als iedereen tegen stemt.
    Het feit dat je voor een 4 persoons missie stemt waar je zelf niet in zit, zegt genoeg.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Het feit dat je voor een 4 persoons missie stemt waar je zelf niet in zit, zegt genoeg.
    Zoals ik zeg, als we allemaal zo zouden redeneren zijn we geen stap verder.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Ik stem tegen.
    Tussen dominique en legioen zit voor mij minstens een, mogelijk allebei een slechterik.

Mezelf + 3 andere zit 0 tot 1 slechterik in dus ik sta hier eerder achter.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Soortgelijke discussies

1. [Resistance] Round 5 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 222
    Laatste bericht: 14-02-2016, 10:39

Regels voor berichten