Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 141

Discussie: [The Resistance] Round 4

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    /me is een hem, geen haar :P
    Mijn excuses, aangepast Moet iedereen nog een beetje leren kennen

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Iemand die nog iets te zeggen heeft? Anders stuurt iedereen gewoon nu door dat ze zeker zijn van hun stem en dan kunnen we doorgaan.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Er gaan dus 3 mensen voor stemmen, 2 tegen? Aangezien ik zelf goed ben en tegen stem, ben ik er best wel van overtuigd dat minimaal 1 slechterik voor stemt.

Standaard

Ik stem voor omdat ik er zelf in zit. Ik weet niets van Tet, dus ik stuur liever een groep van 2 waaronder mijzelf, dan een groep van 2 zonder mijzelf.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Ik stem voor omdat ik er zelf in zit. Ik weet niets van Tet, dus ik stuur liever een groep van 2 waaronder mijzelf, dan een groep van 2 zonder mijzelf.
    Dan nog zou je moeten inzien dat iets niet klopt aan jouw stem. Stel: jij en tetmiera zijn beiden goed. Dan stemmen 2 mensen (legioen + pleeboy) buiten het gekozen team voor. Svenke heeft nog niks laten weten. Hoe groot acht jij de kans dat jullie, alle vier, goed zijn? En als je die kans klein acht, is het toch beter tegen te stemmen? Als 1 van deze 4 slecht is (wat ik wel zeker weet), waarom zou een slechterik buiten het team (legioen/pleeboy) voor stemmen als hij weet dat 2 goeden op pad gaan? En als er in het gekozen team (tetmiera/jij) een slechterik zit, dan is het toch sowieso het beste om dit team niet op pad te sturen?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Dan nog zou je moeten inzien dat iets niet klopt aan jouw stem. Stel: jij en tetmiera zijn beiden goed. Dan stemmen 2 mensen (legioen + pleeboy) buiten het gekozen team voor. Svenke heeft nog niks laten weten. Hoe groot acht jij de kans dat jullie, alle vier, goed zijn? En als je die kans klein acht, is het toch beter tegen te stemmen? Als 1 van deze 4 slecht is (wat ik wel zeker weet), waarom zou een slechterik buiten het team (legioen/pleeboy) voor stemmen als hij weet dat 2 goeden op pad gaan? En als er in het gekozen team (tetmiera/jij) een slechterik zit, dan is het toch sowieso het beste om dit team niet op pad te sturen?
    Je hebt inderdaad wel goede punten, maar op het moment zijn dit allemaal assumpties. In principe kan iedereen nog goed of slecht zijn, je weet het alleen van jezelf. We kunnen wel allemaal tegen gaan stemmen totdat we zelf in het team zitten maar dan schieten we volgens mij ook niet echt op. Of zit ik hier nu verkeerd?

Standaard

Dominique: Ik vind het inderdaad vaag dat er zoveel mensen voor stemmen, maar je argument klopt niet. Als Tetmiera (of ikzelf) daadwerkelijk een Imperial is, dan is er verder maar 1 Imperial, en is er dus ook minstens één Resistance member die ook voor stemt. Als Legioen en Pleeboy beiden Imperialisten zijn, dan valt er niets te vrezen.

Kan ook zijn dat de Imperials zoiets hebben van, laat maar gaan deze 1e ronde. Des te minder info er vrij komt, des te beter.

Of misschien zegt Pleeboy of Legioen alleen maar voor te stemmen om informatie los te krijgen, en hebben ze TEGEN naar Kraken gemailed.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Zou wel erg opvallend zijn als ze nu liegen in AF posts want de stemmen worden later toch bekend gemaakt? Of alleen de aantallen?

Ik heb tegen gestemd eigenlijk om precies dezelfde reden als enkele andere, ik weet van mezelf wel dat ik goed ben dus mezelf + iemand anders geef ik 2x zo veel kans van slagen.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Standaard

Ja, ik zou ook tegen stemmen, als ik er zelf niet bij zit...

En ja, de exacte stemmen worden na afloop bekend gemaakt. En nee, liegen wil op dit moment niet zeggen dat je een Imperial bent. Het kan best zijn dat Pleeboy of Legioen een Resistance is die nu liegt over zijn stem om te kijken of die daarmee misschien een 4e stem los kan krijgen voor dit plan, terwijl hij eigenlijk toch tegen stemt, en op die manier toch niet die 4e stem levert.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Stuur eens allemaal *FINAL CHOICHE* door! Als dit voor elk mogelijk voorstel zolang duurt zitten we hier tot 2017 nog te spelen!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Soortgelijke discussies

1. [Resistance] Round 5 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 222
    Laatste bericht: 14-02-2016, 11:39

Regels voor berichten