Pagina 2 van 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 141

Discussie: [The Resistance] Round 4

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Dikgedrukt maken aub als je dat team zegt, het is pas echt zeker als ik ook nog eens "*FINAL CHOICE*" erin zie (ook dikgedrukt). Dat is nog geen team echt officieel doorgeven.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

oke. Ik stuur tetmiera en thels*FINAL CHOICE*
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Ok... ik had geen final choice verwacht maar goed...

Spel-Gerelateerd:
    * Tetmiera koos tetmiera & Thels om op missie te gaan. Andere spelers moeten nu gaan stemmen voor of tegen.

Hoe doe je dit?
    Een officiële stem mag worden geleverd naar mij als spelleider in een PM. In dit topic mag over van alles worden gediscussieerd. Dus je mag ook hier zeggen wat je gaat stemmen en waarom.

Extra vraag aan tetmiera en thels:
    Indien de situatie zich voordoet en jullie 2 op missie gaan, bedenk alvast wat je zou kiezen als deze missie door zal gaan. Dit om zoveel mogelijk tijd te besparen.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraken Bekijk bericht
    Ok... ik had geen final choice verwacht maar goed...
    Waarom niet? De eerste 1-2 missies is er toch nog eigenlijk geen info dus word er gewoon wat geprobeerd?
    Laatst gewijzigd door Svenke : 28-11-2015 om 21:52
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Ik ga tegen stemmen. Niet dat het echt veel uitmaakt, maar meer info is altijd beter. Misschien zegt het nu nog allemaal niks maar valt er later uit de voorstellen van meerdere spelers wat op te maken.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik zit er niet in, dus bij de overige 5 spelers zijn er 2 slechterikken. Dat zorgt dus er voor dat we 30% kans hebben dat er geen slechterik inzit, wat redelijk weinig is. Maar ja, we weten geen info en ik geloof niet dat we wijzer worden door gedrag te analyseren zonder dat er al bewijzen zijn. Ik stem dus waarschijnlijk nu gewoon voor.
    Tenzij de volgende mij bij de missie wil steken, dan is het winstpercentage ook hoger!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik stem zelf ook tegen. Ik zit er zelf wel in. Maar weet niets over thels en vind het dan ook lastig om hier voor op te stemmen. Wat meer voorstellen is zeker beter
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Gezien ik er zelf in zit, ga ik voor stemmen. Ik weet dan wel niets over Tet, maar mocht de missie falen, dan weet ik een stuk meer.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Ik stem zelf ook tegen. Ik zit er zelf wel in. Maar weet niets over thels en vind het dan ook lastig om hier voor op te stemmen. Wat meer voorstellen is zeker beter
    Waarom kies je dan om hem mee te nemen?
    Ik stem in ieder geval voor, zie geen reden om zonder enige info tegen te stemmen. Als er wat zou gebeuren weten we meer.
    Laatst gewijzigd door PleeBoy89 : 29-11-2015 om 09:42

Standaard

/me is een hem, geen haar :P
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Soortgelijke discussies

1. [Resistance] Round 5 - Kraken
    By Kraken in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 222
    Laatste bericht: 14-02-2016, 10:39

Regels voor berichten