Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 43

Discussie: Server starttijd meningen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ik denk niet dat dit een andere discussie is maar een 'kern' van het 'probleem' is. Je bent momenteel genoodzaakt om tussen 06;00 en 12;00 te starten, omdat je anders wel een dusdanige achterstand oploopt. Haal je de eerste reset weg, dan is die achterstand een stuk minder of je nou om 6;00 begint of om 15;00 begint.
    Laten we anders gewoon op zondag om 15:00 starten, of wacht dan mogen sommige gelovige helemaal niks doen. Zaterdag om 12 uur dan? Oowh dan benadeel je sportend nederland, okay dan maar vrijdag om 12 uur? Oowh dan benadeel je werkend nederland. etc etc

Gewoon niet janken en 06:00, je moet er wat voor over hebben!(A)
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

ik zou willen dat de server om 03:00 in de nacht start. Niet zo'n mietjes casual tijd.

Gebruiker

Standaard

Een ander voorstel, maak de dagelijkse opdrachten pas toegankelijk nadat je alle opdrachten hebt voltooid, of verwijder ze gewoon uit het spel.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 22-11-2015 om 18:41
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Een ander voorstel, maak de dagelijkse opdrachten pas toegankelijk nadat je alle opdrachten hebt voltooid, of verwijder ze gewoon uit het spel.
    Eens. Het voordeel van die +400 cp is groot als je die de 1e keer krijgt of pas de 4e keer...

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Zelf ben ik nu ook meer ervoor om de geluksfactor te beperken, beter geven ze enkel goudvoordelen bij die opdrachten in plaats van zaken die het spel best hard beïnvloeden.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik zie liever dat ze helemaal verdwijnen. Het voegt echt niks toe aan het spelletje.
    Een andere aanpassing die ik ook graag zie is dat de bouw tijden 70% worden van wat ze nu zijn, de productie is immers ook belachelijk hoog. En als we toch bezig zijn, zorg ervoor dat de gallisch held alle troepen sneller laat gaan en draai de doden in de vallenzetter terug, ze hebben hier immers zelf het meeste last van. Daarnaast zou ik de sterkere schuilplaats onder Travian plus voegen.
    De helm der gladiatoren zeker weten verlaat invoeren, gewoon een week of 2. En niet te vergeten, laat de dieren gewoon graan eten.

De argumentatie voor een server starts om 6 uur was dat iedereen op dezelfde dag kon beginnen. Ooit toen je geen gratis 2de dorp kreeg aan het begin, was het zelfs verstandig een dag of 2 later te beginnen. Dat is een server die zou moeten komen1, niet eentje waar je eerst een week lang moet simmen.

Travian the Real Deal. Er is geen opdrachtgever en je hebt 3 dagenbeginners bescherming ( speed 1 dag). Voor de volkeren zijn er de volgende opdrachten, Germanen graan veld naar 3, je krijg dan 2 leveringen met gs, Romeinen een hout een erts en klei naar 1 waarna wat gs. Er is geen held die je gratis gs geeft, nee je zal eerst een duur heldenhof moeten bouwen en avonturen zijn verleden tijd. De productie mag wel 1,4 keer zijn maar bouwtijden worden ook 70% van wat ze nu zijn en de vallenzetter is ook weer normaal.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 23-11-2015 om 13:39
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Gallische troepen sneller doen lopen als er een held inzit lijkt me niet handig, dat zou faken waardeloos maken. Er bestaat al een toernooiveld dus extra snelheid zou het nog ingewikkelder maken. Misschien is het gewoon beter om alle Gallische eenheden hun basissnelheid te verhogen zodat Galliërs ook aanvallend een voordeel hebben (ze hebben wel snelle paardjes maar als er kata's in de aanval zitten dan heb je er niks aan).
    Zelf zou ik liever de smid terug in 2 gebouwen gesplitst zien worden zodat veeghunten terug efficiënter wordt (nu krijgen aanvallende troepen direct ook defbonus erbij wat al een heel verschil maakt) en toetervegen terug populairder maakt.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Zouden jullie niet te veel willen afwijken van de werkelijke vraag, server starttijd.
    Want juist daarom hebben we de poll gestart.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Voor iedereen verschilt het wanneer het het beste uitkomt dat een server start. Ik zie hier niet zoveel meerwaarde in om te veranderen. Er zijn genoeg andere zaken waar spelers wel invloed in willen hebben denk ik. De starttijd van een server valt daar niet onder Daarom dat het mij verbaast dat we opeens hier wel inspraak in mogen hebben.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker tyfoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haye Bekijk bericht
    ik zou willen dat de server om 03:00 in de nacht start. Niet zo'n mietjes casual tijd.
    Mee eens.
    Born but to die, reas'ning but to err.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Soortgelijke discussies

1. [WA] Starttijd ochtend/middag speelserver!
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 28-11-2015, 18:10
  2. [WA] Starttijd speelserver!
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 20-11-2015, 20:57

Regels voor berichten