Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: goud overzetten!

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard goud overzetten!

Hoi

Als je nu (20% goud bonus weekend) goud koopt op S1, en stel nou we gaan er van uit dat ze zondag is afgelopen. Kan ik dan het met "20% extra goud"-korting gekochte goud overzetten naar de nieuwe S5 die de 18e start?

alvast bedankt voor de antwoorden, en ik denk dat meer mensen zich dit zullen afvragen!
    S1 2016 Doge

Verbannen

Standaard

Beste Untitled,

Je kan aangekocht goud altijd overzetten naar een andere server.
    MAAR afhangend van de hoeveelheid goud die je koopt, kan je je account op (in dit geval) S1 niet verwijderen voor een bepaalde tijd.
    Zolang het account bestaat op de ene server, kan je het goud niet overzetten naar een andere server.
    Daardoor kan het dus zijn dat je plan in het water valt.

Met vriendelijke groeten,
    Supp_Davengo

Standaard

Hmm, het lijkt door je antwoord wel mogelijk wat ik wil doen. En dat is eigenlijk die korting alvast pakken voordat je weer bijna 2 maanden moet wachten op korting na S5 is gestart. Ik was inderdaad even vergeten dat je je account dan niet kan verwijderen voor een paar dagen.

Dus stel nou ik koop goud nu met bonus (korting) op S1. Kan ik dan na de periode afgewacht te hebben waarna ik m'n account op S1 kan deleten het goud mét bonus (korting) overzetten naar S5, ongeacht hoe lang die bezig is? (Ga er dan maar van uit dat S5 een klein aantal dagen bezig is.)
    S1 2016 Doge

Gebruiker

Standaard

Je kunt ook een account aanmaken op S4 en daar dan goud kopen met de bonus. Dan kun je dat account 170 uren later weer verwijderen en het goud op de nieuwe server gebruiken. Dan kun je ook mooi blijven door spelen op S1

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Heb het idee dat Davengo je verkeerd begrijpt.

Als S1 zondag afloopt als er een WW op 100 is dan krijg je een goudlink waarmee je je goud kan overzetten op S5.
    Denk dat het een week na afloop is ongeveer.
    Je hoeft account ook niet te verwijderen daarvoor. Dat kan ook niet omdat je in een ban zit als de server klaar is.

Verbannen

Standaard

Beste,

Het klopt inderdaad dat ik niet op de hoogte was van het stadium waar S1 op dit moment in zit.
    (mijn excuses!)

Bij deze even een bevestiging:

Ja, je kan al dat goud nadien naar S5 zetten (dus ook het extra goud dat je krijgt bij je aankoop) door middel van de goudlink die je zal krijgen bij afloop van de server of na het verwijderen van het account (algemeen gezien).

Met vriendelijke groeten,
    Supp_Davengo

Standaard

goed, nu is hij duidelijk beantwoord!
    S1 2016 Doge

Regels voor berichten