Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 50

Discussie: Ontwikkelingshulp & Vluchtelingen & Nieuws in zijn algemeenheid

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Uiteraard is het filmpje in de laatste link ook heel erg subjectief: het is de ervaring van een vrouw die in de trein zat die door vluchtelingen werd overspoeld, en waarvan ze hen onderling heeft horen praten daarover.

Overigens stond er bij het deel over het Amerikaanse leger bij dat het om geruchten ging: "Geruchten gaan dat..."
    @tyfoon, Ik zou dus wél even verder lezen als ik jou was, dan lees je ook het bovenstaande.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Ai wat erg zeg die aanslagen in Parijs

Gebruiker

Standaard

Wat je zou moeten doen is eensgezind en consequent zijn mbt. vluchtelingen.
    Daar ontbreekt en ontbrak het op aan. Vanaf het begin was er nauwelijks een concrete visie. Wat je ook doet, wees duidelijk.

Idealiter zie ik zelf een te idyllisch beeld voor me waarvan ik weet dat het geen realiteit zal zijn.
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Ai wat erg zeg die aanslagen in Parijs
    Jij hebt je facebook profielfoto ook gehuld in het rood-wit-blauw?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Zwijg maar, straks heeft iedereen hier ook nog een Franse vlag als profielfoto!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Wat je zou moeten doen is eensgezind en consequent zijn mbt. vluchtelingen.
    Daar ontbreekt en ontbrak het op aan. Vanaf het begin was er nauwelijks een concrete visie. Wat je ook doet, wees duidelijk.

Idealiter zie ik zelf een te idyllisch beeld voor me waarvan ik weet dat het geen realiteit zal zijn.
    Ben niet geheel met je eens dat er een duidelijke visie moet zijn. Althans, die moet er wel zijn, maar die moet niet uitgesproken worden in de media.

Als alle politieke leiders zeggen dat iedereen welkom is, ja dan kan je er op wachten dat er nog veel en veel meer gaan komen.
    Etnisch gezien kan je niet alles weigeren, althans het kan wel maar die reputatie wilt de Europese Unie niet hebben en het lijkt me ook verstandig dat ze die reputatie niet willen hebben. Dus wat je dan moet doen (en wat in mijn ogen ook de beste scenario is) is geen ja zeggen, maar ook geen nee zeggen. Exact contra van wat jij zegt dus.

De mensen die het echt zwaar hebben komen hierheen, ook als er geen 100% garantie is dat ze opgenomen worden. De mensen die het minder zwaar hebben zullen er nog een keer extra over nadenken en dat is uiteindelijk wat je wilt bereiken.

Geen massale volksverhuizing inroepen, maar wel doen alsof je alles goed met ze voor hebt.
    Denk ik tenminste.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dat is het juist het probleem vind ik in deze wereld, je kan niemand nog geloven omdat ze niet de waarheid willen vertellen. Beter zijn ze gewoon duidelijk en helder.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Nope, not my style. Ik ben niet zo'n rouwert.

Wel houd ik altijd stilte voor ww2.

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Nope, not my style. Ik ben niet zo'n rouwert.

Wel houd ik altijd stilte voor ww2.
    Ik ook regelmatig, alleen niet per se op het moment dat ze het me voorschrijven.
    Nou maak ik nooit heel veel herrie rond dat tijdstip over het algemeen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Dat is het juist het probleem vind ik in deze wereld, je kan niemand nog geloven omdat ze niet de waarheid willen vertellen. Beter zijn ze gewoon duidelijk en helder.
    Dat is juist het punt, sommige dingen kan je niet bereiken door de waarheid te vertellen of door alle details met de miljarden mensen naast je te delen.
    Ok, er zijn vast een aantal dingen die we zouden moeten weten maar die we niet weten. Maar er zijn veel meer dingen die wij niet weten of nooit geweten hebben, waarvan het ook beter is dat wij die niet weten of geweten hebben.

Wel ben ik het gedeeltelijk met jou eens, want zodra het te ver gaat en er teveel (ondoordachte, nutteloze) leugens in de wereld komen dan is er een ander scenario ontstaan dan het scenario van een leugentje om best wel.

Maar toch heb ik liever een wereld waarin de machtigste politieke leiders niet alle informatie geven, als een wereld waar ze dat wel doen. De mensen in Den haag mogen van mij best wel een trap onder de kont hebben wanneer ze weer zitten te draaien, dat is in die functie namelijk totaal niet nodig (op enkele belangrijke personen na) en alleen een signaal van zwakte en tekort aan kwaliteit.

Regels voor berichten