Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: ontoelaatbaar bericht

Gebruiker Concentrix's schermafbeelding

Standaard ontoelaatbaar bericht

zou je eens willen markeren wat er ontoelaatbaar is via een of ander kleur of onderlijning? Als leider van een alliantie kun je je het pleuris zoeken naar welk woord of welke uitdrukking de mail onmogelijk maakt!
    Wat een frustratie!
    grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gebruiker

Standaard

ik snap het niet.
    Bedoel je woorden die jij niet mag schrijven in een IGM/AM? Dus verboden woorden?
    Of bedoel je iets anders?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gideon Bekijk bericht
    ik snap het niet.
    Bedoel je woorden die jij niet mag schrijven in een IGM/AM? Dus verboden woorden?
    Of bedoel je iets anders?
    Ik denk dat hij dat inderdaad bedoelt. Ik ken het probleem van ooit toen ik een AM moest sturen die behoorlijk lang was. Via via heeft iemand van de crew hem toen ook meerdere malen gelezen, maar het probleem kon niet gevonden worden. Het is heel lastig om in een lange nette igm een woordje te vinden wat 'niet toelaatbaar' is, omdat het ook een lettercombinatie kan zijn in een ander woord.

Als dat deel dan gemarkeerd wordt, dan weet je wat je aan moet passen. En dat wordt volgens mij voorgesteld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Concentrix Bekijk bericht
    zou je eens willen markeren wat er ontoelaatbaar is via een of ander kleur of onderlijning? Als leider van een alliantie kun je je het pleuris zoeken naar welk woord of welke uitdrukking de mail onmogelijk maakt!
    Wat een frustratie!
    grrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Beste Concentrix,

Hartelijk dank voor je feedback en uiteraard je idee! Helaas is het niet mogelijk om de woorden te markeren en/of te highlighten. Dit zal voor misbruikers een extra simulant zijn om dit te omzeilen. Dit willen we ten aller tijde voorkomen.

Stuur eventjes in-game een berichtje naar de multihunter of support met daarin je gehele tekst. Wellicht kunnen we de fout traceren en eventueel waar nodig de blacklist bijschaven.

Nogmaals dank voor je feedback!

Groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker pompedomp's schermafbeelding

Standaard

de igm waar BlaxXx het over heeft, had een link van google.docs erin. dit was een lange link en werd door de travianserver niet herleid naar google (wat ik ook wel begreep). als je dan op de link klikt en dan je adresbalk kopieert is ie raar genoeg wel kort en goedgekeurd (mocht dit het probleem zijn geweest).

om achter de reden te komen, hebben we de igm naar onszelf gestuurd en steeds een alinea weggelaten. tot hij wel verstuurde en zo konden we uitsluiten wat het was. irritant, maar effectief. het is al heel fijn dat nu de oorspronkelijke igm niet verdwijnt als hij niet verstuurd kan worden (heb ik ergens gelezen)
    s5 (2015-2016): Artemis - Olympus
    s1 (2015): Simba - (disney)
    s3 (2014): zoonnodig - ONNODIG!
    s6 (2013-2014): Pompedomp - Kermis
    s2 (2013): Pompedomp - TB (anony)

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pompedomp Bekijk bericht
    de igm waar BlaxXx het over heeft, had een link van google.docs erin. dit was een lange link en werd door de travianserver niet herleid naar google (wat ik ook wel begreep). als je dan op de link klikt en dan je adresbalk kopieert is ie raar genoeg wel kort en goedgekeurd (mocht dit het probleem zijn geweest).

om achter de reden te komen, hebben we de igm naar onszelf gestuurd en steeds een alinea weggelaten. tot hij wel verstuurde en zo konden we uitsluiten wat het was. irritant, maar effectief. het is al heel fijn dat nu de oorspronkelijke igm niet verdwijnt als hij niet verstuurd kan worden (heb ik ergens gelezen)
    Hallo Pompedomp,

Helemaal correct, sinds patch #2324 (Sabertooth) ontvang je een pop-up, hierdoor hoef je niet het hele bericht opnieuw te typen!
    * Berichten: Er zal voortaan een pop-up verschijnen als je bericht niet toegestaan is. Hierdoor hoef je niet het hele bericht opnieuw te typen.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

haha ik herinner me nog een hele tijd geleden dat er hetzelfde probleem was en dat het uiteindelijke woord die niet mocht
    gewoon spinazie was

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

met of zonder de "e" ?

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrbalonje Bekijk bericht
    haha ik herinner me nog een hele tijd geleden dat er hetzelfde probleem was en dat het uiteindelijke woord die niet mocht
    gewoon spinazie was
    Ja of nuttig

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Waarom mag je ook niet de naam 'Adolf' gebruiken?

Is toch niets mis mee met die naam? Zo wel, waarom mogen Jozef en J.P., enz wel?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Soortgelijke discussies

1. Ontoelaatbaar bericht
    By CM_Red Dragon in forum Algemeen
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 07-10-2013, 09:51

Regels voor berichten