Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 18

Discussie: Aanpassing farmlijst Changelog -Mammoth

Gebruiker

Standaard Aanpassing farmlijst Changelog -Mammoth

*Aanpassingen farmlijst Changelog - Mammoth

Zojuist is Changelog - Mammoth doorgevoerd. deze heeft 2 dingen aangepast:*
    1: Farmlijst: Bij het openen van de farmlijst zullen de resultaten weergegeven worden in je actieve dorp. Als je een andere farmlijst opent, dan zal de voorgaande automatisch sluiten.
    2: De farmlijsten worden nu niet meer alfabetisch weergegeven, maar op afstand.(niet aangeven in de update post)

Dit heeft de consequentie dat de farmlijst versturen onnodig moeilijker is gemaakt.*
    niet alleen kost het veel meer klikken om de lijst te versturen, het voelt nu een stuk onhandiger aan.
    Dit is goed te merken via de mobiel, waar je bijna 2x zolang bezig bent met het versturen nu.
    Door de verandering van volgorde v/d farmlijsten, is het nu ook heel vervelend om farmlijsten te maken die je niet verstuurd, omdat deze tussen de te verstuurde farmlijsten zitten.
    ik hoor graag de mening van andere mensen. Ik zie zelf graag dat deze aanpassingen teruggedraait worden, omdat de gameplay juist benadeeld wordt en het niks toevoegt aan het spel!
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Gebruiker

Standaard

De aanpassing is waardeloos (openen farmlijsten)

Kan iemand mij uitleggen of aangeven wat het idee er achter is? ( puur gericht op die farmlijsten) iemand van de Crew het liefst.
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Gebruiker

Standaard

hee! dat vind ik nou ook :P

maar serieus: deze aanpassing is waardeloos imo. Ik snap dat dit door duitsland wordt doorgevoerd en dat travian NL er niks over te zeggen heeft, maar zou graag een reactie van de crew willen weten. Iedereen vind het waardeloos en zou graag uitleg krijgen hoezo deze update. of iig een bevestiging dat hier iets mee gedaan wordt? aka. communicatie van NL crew met duitsland.
    iRubyrodo ~ s5 300BEER 2014-2015
    Zwarte Schim ~ s1 Disney 2015
    Hades ~ s5 Olympus 2015-2016

Beste nieuwkomer award 2016: #1 Stephan2396 (32,8%)

Gebruiker pompedomp's schermafbeelding

Standaard

ben het hier mee eens. snap dat de vorige discussie werd gesloten, want dat was verworden tot een totaal idiote welles-nietes discussie (wat ik redelijk onwaardig vindt voor een crewlid, maar dat terzijde)

het punt van de farmlijsten blijft wel bestaan. het is vervelend dat ze ze allemaal door elkaar hebben gegooid. en ik vind het ook echt vervelend dat ik het overzicht kwijt ben, omdat er maar 1 tegelijk open kan staan.

hoe staat het ervoor? wordt er iets gedaan met de klachten hier? en is er ook maar enige kans dat er iets wordt teruggedraaid?
    s5 (2015-2016): Artemis - Olympus
    s1 (2015): Simba - (disney)
    s3 (2014): zoonnodig - ONNODIG!
    s6 (2013-2014): Pompedomp - Kermis
    s2 (2013): Pompedomp - TB (anony)

Gebruiker

Standaard

Je kunt wel nog een keer de discussie starten maar lees ook eerst even de reacties in het andere topic dan:
    Denk dat dit een redelijk accurate benadering is.

http://forum.travian.nl/showthread.p...=1#post1248603

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Heeft T5 farmlijsten dan? En zo ja: worden die ook op zo'n onlogische manier weergegeven? Ik heb geen kennis van T5, maar toch verwacht ik dat dit daar niet zo is.
    S1 2016 Doge

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Kan iemand eens een screentje maken van een farmlijst in de nieuwe opzet. Want de farmlijsten stonden toch altijd al op afstand ipv dorpsnaam? Enige wat ik eruit opmaak is dat je meer moet klikken om lijsten te verzenden. Met die inklap menu'tjes wil men er waarschijnlijk voor zorgen dat je lay-out niet uit elkaar getrokken word.

Op het bericht van Blaxxx, wat hierboven ook is gequote:
    Dat de spellen toch meer naar elkaar gaan lopen zou erg zonde zijn. Travian was juist onderscheidend en goed te spelen door de eenvoud die in het spel zit. Steeds meer dingen maken het complexer. Daarom dat ik halverwege Kingdoms heb besloten om het spel niet te spelen, omdat ik er te weinig van snap en vele elementen zijn toegevoegd die ik overbodig vind (dit laatste staat los van het topic, dus ga er aub niet om in).
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Nee, de farmlijsten waren altijd gesorteerd op dorp en daarna op alfabet. Nu staan ze op volgorde van moment van aanmaken.

Gebruiker pompedomp's schermafbeelding

Standaard

de afstandsrangschikking binnen de lijsten zelf is hetzelfde gebleven. al kan je die (net als eerder) aanpassen door bv op inwoners te klikken en dan rangschikt hij naar inwonertal.

de rangschikking tussen de verschillende lijsten is veranderd. deze was eerst op alfabet en veel mensen zorgden er wel voor de lijsten zo te noemen (bv door te nummeren) dat de kortste afstand eerst stond, maar de indeling was op alfabet. Nu is het zo dat de lijsten gerangschikt zijn op moment van aanmaken (zoals appelflap2 ook al aangaf). en daarbij als je in meerdere dorpen farmlijsten hebt, husselt hij deze dus ook door elkaar naar moment van aanmaken.
    s5 (2015-2016): Artemis - Olympus
    s1 (2015): Simba - (disney)
    s3 (2014): zoonnodig - ONNODIG!
    s6 (2013-2014): Pompedomp - Kermis
    s2 (2013): Pompedomp - TB (anony)

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Beste spelers,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajax-schranz Bekijk bericht
    1: Farmlijst: Bij het openen van de farmlijst zullen de resultaten weergegeven worden in je actieve dorp. Als je een andere farmlijst opent, dan zal de voorgaande automatisch sluiten.
    Deze optie was helaas noodzakelijk. Diverse spelers hadden ontzettend grote farmlijsten en hierdoor werd de server te ernstig belast. Om dit te verminderen is er voor gekozen om de farmlijsten per dorp te filteren. Wellicht zal er bij de volgende update een verandering komen om het gebruiksvriendelijker te maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajax-schranz Bekijk bericht
    2: De farmlijsten worden nu niet meer alfabetisch weergegeven, maar op afstand.(niet aangeven in de update post)
    Door een fout in de farmlijst zal deze momenteel niet op alfabetisch volgorde worden gesorteerd. Dit is een fout en zal bij de volgende update hersteld worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Untitled Bekijk bericht
    Heeft T5 farmlijsten dan? En zo ja: worden die ook op zo'n onlogische manier weergegeven? Ik heb geen kennis van T5, maar toch verwacht ik dat dit daar niet zo is.
    Travian: Kingdoms heeft ook farmlijsten, daar worden de lijsten gesorteerd op de laatste overval.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Nee, de farmlijsten waren altijd gesorteerd op dorp en daarna op alfabet. Nu staan ze op volgorde van moment van aanmaken.
    Correct! Bij de volgende update zullen deze weer op alfabetische gesorteerd worden.

Ontopic is een discussie toegestaan, indien het onderwerp weer afhaakt van de start post, zal het gesloten worden.

Groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. Changelog - Mammoth
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 26-10-2015, 01:09
  2. Aanpassingen farmlijst Changelog - Mammoth
    By Stephan2396 in forum Algemeen
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 18-10-2015, 22:09
  3. Farmlijst naar Farmlijst verplaatsen
    By ubahcritzor in forum Vragen
    Reacties: 1