Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 84

Discussie: Aanpassingen farmlijst Changelog - Mammoth

Gebruiker

Standaard Aanpassingen farmlijst Changelog - Mammoth

Zojuist is Changelog - Mammoth doorgevoerd. deze heeft 2 dingen aangepast:
    1: Farmlijst: Bij het openen van de farmlijst zullen de resultaten weergegeven worden in je actieve dorp. Als je een andere farmlijst opent, dan zal de voorgaande automatisch sluiten.
    2: De farmlijsten worden nu niet meer alfabetisch weergegeven, maar op afstand.(niet aangeven in de update post)

Dit heeft de consequentie dat de farmlijst versturen onnodig moeilijker is gemaakt.
    niet alleen kost het veel meer klikken om de lijst te versturen, het voelt nu een stuk onhandiger aan.
    Dit is goed te merken via de mobiel, waar je bijna 2x zolang bezig bent met het versturen nu.
    Door de verandering van volgorde v/d farmlijsten, is het nu ook heel vervelend om farmlijsten te maken die je niet verstuurd, omdat deze tussen de te verstuurde farmlijsten zitten.
    ik hoor graag de mening van andere mensen. Ik zie zelf graag dat deze aanpassingen teruggedraait worden, omdat de gameplay juist benadeeld wordt en het niks toevoegt aan het spel!
    iRubyrodo ~ s5 300BEER 2014-2015
    Zwarte Schim ~ s1 Disney 2015
    Hades ~ s5 Olympus 2015-2016

Beste nieuwkomer award 2016: #1 Stephan2396 (32,8%)

Gebruiker

Standaard

Heeeel erg vervelend, vooral voor het spelen via mobiel. Vraag me ook af wat de drijfveer achter deze update was? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die hier voordeel uit haalt/blij mee is.

De farmlijsten zijn overigens ook niet op afstand ingedeeld. Het lijkt wel alsof ze gesorteerd zijn op moment van aanmaken ofzo.

Al met al twee veranderingen waar ik totaal het nut niet van in zie en die ik liever teruggedraaid zie worden.

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Stephan en appelflap hebben gelijk. Vooral via mobiel zenden duurt echt zo'n 2 keer zo lang! Het werkt totaal niet fijner en ik snap ook niet wat het idee er achter is...
    S1 2016 Doge

Gebruiker tyfoon's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, een heel irritante aanpassing. Blijkbaar kan je nu ook zien of een allylid wordt aangevallen en hoeveel aanvallen in je allyledenscherm.
    Born but to die, reas'ning but to err.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Het is ook gare shit dat dat leden tabje perse in een apart moest van de ally beschrijving
    S1 2016 Doge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Untitled Bekijk bericht
    Het is ook gare shit dat dat leden tabje perse in een apart moest van de ally beschrijving
    Dat is al een tijdje zo. Erger is dat je nu via dat ledenoverzicht kan zien wie en hoeveel aanvallen ze krijgen. Echt een debiele toevoeging.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Ben het eens met de rest. Farmen in het algemeen en via mobiel is nu nog meer gedoe.
    Het werkt meer tegen dan dat we er iets aan hebben.
    Dat je de aanvallen op allygenoten kan zien vind ik nou ook niet echt nuttig. Hoef niet te weten dat ze weer eens een natardorp of whatever overnemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Untitled Bekijk bericht
    Ja dat vind ik idd ook irritant. Werkt meer tegen dan dat het ideaal is.

Gebruiker

Standaard

Pleuris duitsers! Wat een piep update...... kansloos!!!!!!
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

De laatste aanpassingen van Travian zijn echt waardeloos te noemen. Naast deze aangepaste farmlijst is het ook belachelijk dat je nu als alliantielid kan zien op welke mede alliantieleden er aanvallen lopen. Ook ik hoop dat hier nog is grondig naar wordt gekeken of dit niet gewoon teruggedraaid kan worden!
    p.s vraagje, ik snap dat dit een update is vanuit Duitsland. Ik mag hopen dat hier vanuit elk land klachten komen, maar zou het travian.nl domein zelf kunnen beslissen om zo'n update te weigeren/terugdraaien?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    De laatste aanpassingen van Travian zijn echt waardeloos te noemen. Naast deze aangepaste farmlijst is het ook belachelijk dat je nu als alliantielid kan zien op welke mede alliantieleden er aanvallen lopen. Ook ik hoop dat hier nog is grondig naar wordt gekeken of dit niet gewoon teruggedraaid kan worden!
    p.s vraagje, ik snap dat dit een update is vanuit Duitsland. Ik mag hopen dat hier vanuit elk land klachten komen, maar zou het travian.nl domein zelf kunnen beslissen om zo'n update te weigeren/terugdraaien?
    Bij het weigeren van updates (bij vrijwel alles) werkt het als volgt:
    Weiger je ze (geen idee of .nl dat uberhaupt kan doen) krijg je geen ondersteuning meer voor het spel. Dus al kan .nl het, vermoedt ik niet dat het kan.

Wat mij het meest opvalt is dat ze hebben gezegd: T5 is zo'n grote verandering maken we een ander spel van genaamd kingdoms.
    Maar ondertussen worden de veranderingen 1 voor 1 hier doorgevoerd. Bij Kingdoms kan je perfect zien als er iemand van je kingdom aangevallen wordt, nu met de ledenlijst is de eerste stap gezet in die richting.

Ik zou haast zeggen: blijf me je poten van ons spel af!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Soortgelijke discussies

1. Aanpassing farmlijst Changelog -Mammoth
    By ajax-schranz in forum Algemeen
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 04-11-2015, 13:22
  2. Changelog - Mammoth
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 26-10-2015, 01:09
  3. Farmlijst naar Farmlijst verplaatsen
    By ubahcritzor in forum Vragen
    Reacties: 1