Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 84

Discussie: Aanpassingen farmlijst Changelog - Mammoth

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Untitled Bekijk bericht
    Dit stimuleert wachtwoord delen echt wel, terwijl je zou denken dat travian dat just niet wil.

Het is nu voor zover ik weet niet het geval dat er in sommige allianties een speler is die 's nachts elk account checkt elk uur. Niemand heeft namelijk zin om op 30-60 accounts in te loggen.

Door deze update zal het zeker wel gebeuren. Bij veel allianties zal iemand die 's nachts online is alle wachtwoorden gegeven worden zodat als er ook maar één rood zwaardje in 't profiel bijkomt die iemand kan kijken of het een echte aanval is en def fixen. Elk uur even het alliantie profiel bekijken is namelijk geen moeite.

Edit: (was gericht aan muchachoNL)
    Ik denk dat dat wel meevalt. allianties die dit doen willen prestaties neerzetten en dat zullen er misschien 3 zijn op een server, en dan nog wat kleine die gewoon elkaar wakker bellen. Die 3 serieuze allianties zijn ook wel zo vaardig dat ze gewoon iedereen binnen 10uur lopen kapot kunnen maken zodat er geen dreiging is :P Met beetje verdeling van activiteit op een account (en sitterschap) heb je 4 of 5 uur onbewaakt account. Dus als iemand gaat lopen snachts heb ej nog 5uur om def te fixen!
    Wat weer meer dan genoeg is om extra def te zetten.

Ohja en als er dreiging is, zijn er altijd wel paar mensen te porren om ergens een wekkertje te zetten en samen 15 min te kijken of def verstuurd moet worden. Slaap van studenten lijdt daar niet zoveel onder.
    Laatst gewijzigd door Gideon : 14-10-2015 om 11:58

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Dit stimuleert wachtwoord delen echt wel, terwijl je zou denken dat travian dat just niet wil.

Het is nu voor zover ik weet niet het geval dat er in sommige allianties een speler is die 's nachts elk account checkt elk uur. Niemand heeft namelijk zin om op 30-60 accounts in te loggen.

Door deze update zal het zeker wel gebeuren. Bij veel allianties zal iemand die 's nachts online is alle wachtwoorden gegeven worden zodat als er ook maar één rood zwaardje in 't profiel bijkomt die iemand kan kijken of het een echte aanval is en def fixen. Elk uur even het alliantie profiel bekijken is namelijk geen moeite.

Edit: (was gericht aan muchachoNL)
    Iets wat dus gewoon nog steeds strafbaar is. Gebeurt dit op NL4 kan je gewoon een vette ban van me verwachten
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Je kan het spel ook niet zó serieus nemen dat je mensen gaat wakker bellen om een reeks aanvallen?
    Is misschien maar een tip.
    Je kan ook helemaal stoppen met het spel. Is misschien maar een tip.

Iets wat dus gewoon nog steeds strafbaar is. Gebeurt dit op NL4 kan je gewoon een vette ban van me verwachten
    Aparte uitspraak. Ik zie een uitdaging.

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Ik verwacht dat ww-delen meer zal voorkomen dan nu, niet dat ik 't doe. Niemand heeft mijn wachtwoord op nl1, except duals. ^^
    S1 2016 Doge

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Moet je er eerst wel achter komen!
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Gebruiker

Standaard

Om weer heel even de discussie een contructieve kant op te duwen

Pauper aanpassing ( o.a ook aanpassingen maken en die dan niet vermelden???? )

Amateurs
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Gebruiker

Standaard

Je kan het spel ook niet zó serieus nemen dat je mensen gaat wakker bellen om een reeks aanvallen?
    Is misschien maar een tip.
    Ja indd, laten we iets waar je(iemand anders) maandenlang aan gewerkt hebt gewoon kapotmaken! Ipv effe 15 min s'nachts inloggen na wakker gebeld te zijn om deff te sturen

Wat ww-sharing betreft: dit wordt echt niet in de hand gewerkt daardoor. Het is en blijft een regelovertreding.
    Voorheen zag je niet dat er aangevallen werd, en had je dus iemand nodig die wel MOEST kijken of je accountje wel veilig bleef... nu hoeven ze daar niet eerst voor in te loggen als sitter... zie dus niet in waarom het dan nu ineens WW-sharing zou moeten stimuleren.
    Ik denk juist dat het voor meer ww-sharing gaat zorgen, wel omwille (ong) deze redenen:

Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Lijkt me wel leuk als je om 4 uur 's nachts wakker wordt gemaakt om vervolgens te zien dat het allemaal fakes waren!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik heb elke nacht een wekker staan om 4 uur om te checken voor aanvallen, dus voor mij niks nieuws
    Er is altijd een baas boven baas.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Jesse, het is een spelletje, hè?
    Als je niet wil dat iets kapot gaat als je ligt te slapen, dan regel je sitters of een nacht-dual.
    Heel simpel. Altijd al zo geweest, en blijft nu ook gewoon de enige correcte manier van je harde werk beschermen.

Dus omdat de hele ally nu kan zien dat je aanvallen krijgt is echt een bullshit argument om de regels te overtreden door je wachtwoord af te geven.

Er is speltechnisch NIETS veranderd aan de manier hoe je je account volgens de regels dient te beschermen in de uren dat je offline bent. Er is alleen veranderd dat meer mensen het in de gaten kunnen houden, en je (sitters) kunnen waarschuwen.

Als jij 's nachts wakker gebeld wil worden, moet je dat vooral aangeven aan je alliantie. Of zet je wekker zelf. Dat boeit totaal niet (uit spelregel technische overwegingen), maar dat dit wachtwoord delen PROMOOT, of in de hand werkt, is echt klinkklare onzin.

Als je regels wilt overtreden door je wachtwoord aan anderen te geven... let dan wel op dat de straf die daarop staat vaak zwaarder is dan dat ze in een treintje kunnen aanrichten.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Soortgelijke discussies

1. Aanpassing farmlijst Changelog -Mammoth
    By ajax-schranz in forum Algemeen
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 04-11-2015, 12:22
  2. Changelog - Mammoth
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 26-10-2015, 00:09
  3. Farmlijst naar Farmlijst verplaatsen
    By ubahcritzor in forum Vragen
    Reacties: 1