Nogmaals komt "Travian" met zijn beste nieuwtjes af! Meer last dan goed..![]()
Nogmaals komt "Travian" met zijn beste nieuwtjes af! Meer last dan goed..![]()
Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
„To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten
Ik vind het indd gewoon een kut aanpassing en als ik zo hoor wat er links en rechts wordt gezegd, vind indd het meerendeel het een klote aanpassing![]()
Er is altijd een baas boven baas.
Ja en daar kies je zelf voor om aan mee te doen en niet zo zeer travian. Uiteindelijk is het spelletje toch steeds defensiever geworden, dus deze update past zich aan onze speelwijze aan. Een goede zet van travian dus.
@Jesse eerst was het iedereen, nu meerendeel?![]()
Ja er zijn altijd uitzonderingen he!
Er is altijd een baas boven baas.
Je kan het spel ook niet zó serieus nemen dat je mensen gaat wakker bellen om een reeks aanvallen?
Is misschien maar een tip.
Wat ww-sharing betreft: dit wordt echt niet in de hand gewerkt daardoor. Het is en blijft een regelovertreding.
Voorheen zag je niet dat er aangevallen werd, en had je dus iemand nodig die wel MOEST kijken of je accountje wel veilig bleef... nu hoeven ze daar niet eerst voor in te loggen als sitter... zie dus niet in waarom het dan nu ineens WW-sharing zou moeten stimuleren.
Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)
Wat het delen van wachtwoorden betreft. Het word nu niet zo rigide bestraft ( en terecht). Wanneer je incidenteel inlogt op een ander account, kom je er gewoon mee wegkomt.
Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren
Dit stimuleert wachtwoord delen echt wel, terwijl je zou denken dat travian dat just niet wil.
Het is nu voor zover ik weet niet het geval dat er in sommige allianties een speler is die 's nachts elk account checkt elk uur. Niemand heeft namelijk zin om op 30-60 accounts in te loggen.
Door deze update zal het zeker wel gebeuren. Bij veel allianties zal iemand die 's nachts online is alle wachtwoorden gegeven worden zodat als er ook maar één rood zwaardje in 't profiel bijkomt die iemand kan kijken of het een echte aanval is en def fixen. Elk uur even het alliantie profiel bekijken is namelijk geen moeite.
Edit: (was gericht aan muchachoNL)
S1 2016 Doge