Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 84

Discussie: Aanpassingen farmlijst Changelog - Mammoth

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals komt "Travian" met zijn beste nieuwtjes af! Meer last dan goed..
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Beetje voorbarige conclusie
    Tijd zal het uitwijzen inderdaad, maar volgens mij veranderd er allemaal niet zo veel en wordt het hier een beetje overtrokken. Om het nog maar niet over jouw eigen reactie te hebben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Denk dat iedereen het meer nadelig vind dan voordelig, echt een k-u-t aanpassing.

Gebruiker

Standaard

Ik vind het indd gewoon een kut aanpassing en als ik zo hoor wat er links en rechts wordt gezegd, vind indd het meerendeel het een klote aanpassing
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noep Bekijk bericht
    Het wakker bellen (lees: delen van wachtwoorden) kies je uiteindelijk als ally zelf voor en wordt nu toch ook al gedaan, dus of je het nu in het profiel ziet of in het rondje accounts checken, tja zoveel veranderd er niet he.
    Denk dat Noep hier inderdaad iets belangrijks aanhaalt. Natuurlijk er kan wakker gebeld worden, maar waarschijnlijk komt er ook meer ww-sharing.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Ja en daar kies je zelf voor om aan mee te doen en niet zo zeer travian. Uiteindelijk is het spelletje toch steeds defensiever geworden, dus deze update past zich aan onze speelwijze aan. Een goede zet van travian dus.

@Jesse eerst was het iedereen, nu meerendeel?

Gebruiker

Standaard

Ja er zijn altijd uitzonderingen he!
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noep Bekijk bericht
    Ja en daar kies je zelf voor om aan mee te doen en niet zo zeer travian. Uiteindelijk is het spelletje toch steeds defensiever geworden, dus deze update past zich aan onze speelwijze aan. Een goede zet van travian dus.

@Jesse eerst was het iedereen, nu meerendeel?
    Ja je kiest zelf bewust voor de gevolgen die er aan vast kunnen zitten, maar ww-sharing wordt hiermee wel gestimuleerd. (aangezien niet iedereen het kan verantwoorde om wakker gebeld te worden s'nachts)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Je kan het spel ook niet zó serieus nemen dat je mensen gaat wakker bellen om een reeks aanvallen?
    Is misschien maar een tip.

Wat ww-sharing betreft: dit wordt echt niet in de hand gewerkt daardoor. Het is en blijft een regelovertreding.
    Voorheen zag je niet dat er aangevallen werd, en had je dus iemand nodig die wel MOEST kijken of je accountje wel veilig bleef... nu hoeven ze daar niet eerst voor in te loggen als sitter... zie dus niet in waarom het dan nu ineens WW-sharing zou moeten stimuleren.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Wat het delen van wachtwoorden betreft. Het word nu niet zo rigide bestraft ( en terecht). Wanneer je incidenteel inlogt op een ander account, kom je er gewoon mee wegkomt.
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Dit stimuleert wachtwoord delen echt wel, terwijl je zou denken dat travian dat just niet wil.

Het is nu voor zover ik weet niet het geval dat er in sommige allianties een speler is die 's nachts elk account checkt elk uur. Niemand heeft namelijk zin om op 30-60 accounts in te loggen.

Door deze update zal het zeker wel gebeuren. Bij veel allianties zal iemand die 's nachts online is alle wachtwoorden gegeven worden zodat als er ook maar één rood zwaardje in 't profiel bijkomt die iemand kan kijken of het een echte aanval is en def fixen. Elk uur even het alliantie profiel bekijken is namelijk geen moeite.

Edit: (was gericht aan muchachoNL)
    S1 2016 Doge

Soortgelijke discussies

1. Aanpassing farmlijst Changelog -Mammoth
    By ajax-schranz in forum Algemeen
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 04-11-2015, 12:22
  2. Changelog - Mammoth
    By CM_Tovenaar in forum Changelog & Bugfixes
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 26-10-2015, 00:09
  3. Farmlijst naar Farmlijst verplaatsen