Vaak wil je deel van je alliantie IGM sturen. Leden aanduiden en hup: allemaal dezelfde mail
Kan dat opgelost? ( of heb ik het nog niet door hoe dat te doen)
grt ;{) CCX
Vaak wil je deel van je alliantie IGM sturen. Leden aanduiden en hup: allemaal dezelfde mail
Kan dat opgelost? ( of heb ik het nog niet door hoe dat te doen)
grt ;{) CCX
Je bedoelt niet iedereen van je alliantie maar bijv. maar 5 van je 10 alliantie leden een IGM sturen?
Er is altijd een baas boven baas.
Nee dat kan helaas (nog) niet.
Wat ik dan zou doen is je bericht kopiëren en plakken, maar dat zal je zelf ook al wel verzonnen hebben![]()
Er is altijd een baas boven baas.
zonde
overal floreren in bvb openbare diensten vlaanderen forums, en daar kun je gewoon groepen aanmaken...trav bolt achter!
kop en plak...pft (lol, doe ik ook,wel, ma zo omslachtig full time job bijna...op een game....)
;{)
Beste Concentrix,
Hartelijk dank voor je idee! We hebben je idee besproken met diverse afdelingen en we hebben besloten deze optie niet door te voeren. Aan de ene kant kun je specifieke spelers aanspreken via hetzelfde bericht, maar aan de andere kant kun je hierdoor spelers uitsluiten zoals bijvoorbeeld nieuwe alliantie leden of nieuwe spelers. Het laatste argument weegt zwaarder dan het eerste argument.
Het ontwikkelaars team dat dagelijks werkt aan Travian: Legends werkt wel een een nieuwe optie voor alliantie leiders wat deels te maken heeft met deze feature. Specifiek kan ik daar momenteel niet op in gaan.
Nogmaals dank voor je input in Travian: Legends!
Groet,
Tovenaar
Forumregels | Spelregels
Travian: Legends support links
Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/
Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!