Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 30

Discussie: Ben ik ooit overtroffen?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Bekijk bericht
    Ik zei ook niet dat het dezelfde spelers waren -.-''
    Hij is duidelijk wel overtroffen in begrijpend lezen.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Ik was erbij. Zat bij Magnox onder de naam Aasgier.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Hij is duidelijk wel overtroffen in begrijpend lezen.
    Nee hoor, mensen lezen nog steeds net zo retarded als toen
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

OMG Urddje, zit je nou nog steeds te pochen over die server

Ik vind het grappig hoe iedereen verschillende herinneringen aan die server had. Ik heb Jeff ook al eens zien beweren dat hij die server de ally 7 leidde. In mijn ogen heb ik een redelijk belangrijk aandeel gehad in het redden van die server voor 7 door tijdig spelers als Amstel en Oxydre in te schakelen.

Het was een veelbewogen server zeg maar, in die zin heb ik er nog wel goeie herinneringen aan
    BJJ was toch niet Syntax Error?
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urdd Bekijk bericht
    T ging helemaal niet om de rapportjes natuurlijk. 7 domineerde s1.nl waardoor de server s7.nl werd genoemd. Zelfs na een backstabactie waardoor vrijwel alle vegen kwijt waren kwamen we terug. En hoe, wat was dat lachen.

Winnen winnen. Wat is winnen? WW op 100? Meeste aanvalspunten? De grootste zijn? Meeste catas huisvesten? Grootste HD? Sterkste held? Meeste fun? Iedere ally aankunnen?
    Zegt het maar!
    Als je doelt op het meeste plezier ooit in een server, vraag ik me af hoe je zoiets subjectiefs en persoonlijks kunt vergelijken?

Of doel je op domineren zonder persé de server te winnen?
    Daar zijn altijd meerdere kanten van natuurlijk. En meestal eindigt dat in oneindige propaganda die servers erna herhaalt nog wordt :P

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht

Ik vind het grappig hoe iedereen verschillende herinneringen aan die server had. Ik heb Jeff ook al eens zien beweren dat hij die server de ally 7 leidde. In mijn ogen heb ik een redelijk belangrijk aandeel gehad in het redden van die server voor 7 door tijdig spelers als Amstel en Oxydre in te schakelen.

Het was een veelbewogen server zeg maar, in die zin heb ik er nog wel goeie herinneringen aan
    He Tyl,

Rieno en ik dualden daar. Ik was voor de grote naaiactie echter gestopt, vandaar dat Rieno die actie ook heeft kunnen uitvoeren. Ik ben denk ik gestopt toen Syntax Error 17-20 dorpjes ofzo gehad?

In ieder geval blij dat ik niet wordt geassocieerd met die actie.

Ik heb zelfs nog per ongeluk een spy gezet bij Vainqueur op het begin otterman was dat toen. Jorian had toen onze hele arte planning inzichtelijk, haha. Toen het nog KATA en PIA apart waren voor de fusie en ik denk dat Casper (was het toch, geheugen laat me niet in de steek) toen nog alleen speelde.

Oud: Syntax Error [7], Hakkovic [GVK], Krokante Toast [GEL!], Knotser [Nexus], Razorblade [Vultures], BlackJepJen [Aurora], The SexColonist, Stylow [Urtica].
    Huidig: Lucky [Heil]

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Hee zat jij bij Vultures black...

Ik kan me nog herinneren dat mijn beste maat en ik een privé oorlog tegen Vultures begonnen en ff 100k troepen omlegden

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Hee zat jij bij Vultures black...

Ik kan me nog herinneren dat mijn beste maat en ik een privé oorlog tegen Vultures begonnen en ff 100k troepen omlegden
    Ja Heintje ik zat bij Vultures haha. Ik kan me alleen helemaal niks meer van die server herinneren alleen dat we oorlog hadden met TF ;p

Oud: Syntax Error [7], Hakkovic [GVK], Krokante Toast [GEL!], Knotser [Nexus], Razorblade [Vultures], BlackJepJen [Aurora], The SexColonist, Stylow [Urtica].
    Huidig: Lucky [Heil]

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht

Waddaffffff.....

Tyl
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Wittekind

Ik ga vanavond maar weer eens op skype kijken, zoveel liefde hier van iedereen

Alleen ehm, waar moet ik dan tegenwoordig zijn? (irc was handiger wat dat betreft )

Sorry mods voor de off-topic, vind t best lastig om on-topic te komen want Urdd heeft nog niet weer gereageerd
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Regels voor berichten