Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 30

Discussie: Ben ik ooit overtroffen?

Gebruiker Hedz0qxz's schermafbeelding

Standaard

Wie kan jou nou overtreffen Urdd?
    Het is weer die lekkere knaap van

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcow Bekijk bericht
    Zie niet veel bijzonders om eerlijk te zijn, zelfs leiders mee met de veeg, muren half weg, gebouwen half weg, dus zal wel meevallen allemaal vroegahhhh, valt weinig uit af te leiden veder qua kwaliteit.

Sluit me aan bij Noep:P
    100k vegen met 1000 rammen, ook om te huilen
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

die heb ik niet gezien, vond er teveel onzin tussen zitten en teveel moeite doen om de rapportjes verder te zoeken:P dus na het eerste filmpje ben ik gestopt met kijken(A) maar das persoonlijk:P

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker

Standaard

Zie niet veel bijzonders om eerlijk te zijn, zelfs leiders mee met de veeg, muren half weg, gebouwen half weg, dus zal wel meevallen allemaal vroegahhhh, valt weinig uit af te leiden veder qua kwaliteit.

Sluit me aan bij Noep:P
    Wij gaven daar anderen een kans om succesvol te zijn. We werden lui omdat we zo'n overmacht hadden en er niemand was die het tegen ons durfde op te nemen.

Die server viel qua gewest de puzzelstukjes in één. Zoveel toppers in één gewest was ongekend.

Oud: Syntax Error [7], Hakkovic [GVK], Krokante Toast [GEL!], Knotser [Nexus], Razorblade [Vultures], BlackJepJen [Aurora], The SexColonist, Stylow [Urtica].
    Huidig: Lucky [Heil]

Gebruiker

Standaard

Hoe komt het dat er een vijandige alliantie kon winnen ondanks jullie "overmacht"?
    Of spreken we niet over S1?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Hoe komt het dat er een vijandige alliantie kon winnen ondanks jullie "overmacht"?
    We praten over S1 2010-2011 ja. Laat ik het zo zeggen dat een eindspel toen al niet meer heel erg in trek was. Nog steeds heb ik persoonlijk een hekel aan een eindspel en speel ik niet om een WW 100 te krijgen

Oud: Syntax Error [7], Hakkovic [GVK], Krokante Toast [GEL!], Knotser [Nexus], Razorblade [Vultures], BlackJepJen [Aurora], The SexColonist, Stylow [Urtica].
    Huidig: Lucky [Heil]

Gebruiker urdd's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Bekijk bericht
    @2e filmpje, laten er nu op s1 een Scrooge McDuck & Knabbel&Babbel spelen Beide hebben nog in 7 gezeten/voor 7 gespeeld.
    Duck McScrooge was inderdaad mijn account. De overige 2 spelers die er tijdens die server op speelden, spelen nu absoluut niet meer. Ook niet op dat account.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackjepjen Bekijk bericht
    Urdd maat waar hang je uit ?
    Hier, hahaha. Lang niet geweest, dacht ik kom is kijken en vertellen dat ik nog steeds de beste ben!

Maar ehh, jij was toch niet Syntax Error? Dat was toch Rieno die de boel ****te? Jij speelde toch op een ander (goed) account waar ik iets van mot of zo mee kreeg?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedz0qxz Bekijk bericht
    Wie kan jou nou overtreffen Urdd?
    Hahaha dat wil ik horen! Leuk je te zien man (y)

die heb ik niet gezien, vond er teveel onzin tussen zitten en teveel moeite doen om de rapportjes verder te zoeken:P dus na het eerste filmpje ben ik gestopt met kijken(A) maar das persoonlijk:P
    T ging helemaal niet om de rapportjes natuurlijk. 7 domineerde s1.nl waardoor de server s7.nl werd genoemd. Zelfs na een backstabactie waardoor vrijwel alle vegen kwijt waren kwamen we terug. En hoe, wat was dat lachen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Winnen winnen. Wat is winnen? WW op 100? Meeste aanvalspunten? De grootste zijn? Meeste catas huisvesten? Grootste HD? Sterkste held? Meeste fun? Iedere ally aankunnen?
    Zegt het maar!
    2006 - heden: Beste forumgebruiker .nl servers
    2006 - heden: Beste travian-speler .nl servers
    http://www.youtube.com/watch?v=7CCJmgkIdfo

Gebruiker koentjuh1's schermafbeelding

Standaard

Om maar old-school te reageren met toffe plaatjes.
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  784.jpg
Bekeken: 32
Grootte:  32,1 KB
ID: 7005

Beetje doelloos topic dit, met als enig doel om je eigen ego te boosten?
    Mocht je wat veren willen, here you go. Je weet waar je ze in kan steken.
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2015-10-10 om 10.33.39.jpg
Bekeken: 31
Grootte:  18,6 KB
ID: 7006
    For the night is dark and full of terrors.

Onkruid vergaat niet.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackjepjen Bekijk bericht
    We praten over S1 2010-2011 ja. Laat ik het zo zeggen dat een eindspel toen al niet meer heel erg in trek was. Nog steeds heb ik persoonlijk een hekel aan een eindspel en speel ik niet om een WW 100 te krijgen
    Jullie speelden wel om de natars te laten winnen.

Winnen winnen. Wat is winnen? WW op 100? Meeste aanvalspunten? De grootste zijn? Meeste catas huisvesten? Grootste HD? Sterkste held? Meeste fun? Iedere ally aankunnen?
    Zegt het maar!
    Jullie hebben het over overmacht. Er was inderdaad overmacht, maar niet in die orde dat jullie konden bepalen dat niemand de server won.
    Bovendien zijn er weinig records gevestigd die server door 7, dus zeker en vast wel overtroffen vind ik.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urdd Bekijk bericht
    Duck McScrooge was inderdaad mijn account. De overige 2 spelers die er tijdens die server op speelden, spelen nu absoluut niet meer. Ook niet op dat account.
    Ik zei ook niet dat het dezelfde spelers waren -.-''
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Regels voor berichten