Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 28 van 28

Discussie: grootte defensieve legers

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OCV_Oscar Bekijk bericht
    ik haal meestal ook 3 met groot hoor, meer is best wel moeilijk
    Als defensieve speler kan je beter nooit groot gaan draaien. De extra kosten van groot draaien heb je binnen no-time terug verdiend door in een extra dorp barakken en smederij neer te zetten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Buig voor roel zijn weisheid!

(behalve als het over rammen bij de veeg gaat:P)

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Deffers draaien inderdaad beter enkel in kleine barak/stal en kata's zodat die het sloopwerk kunnen doen nadat iemand heeft voorgeveegd of supjes kunnen locken (aangezien het zonde is als grote vegen gesplitst worden om op supjes te lopen).
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Als defensieve speler kan je beter nooit groot gaan draaien. De extra kosten van groot draaien heb je binnen no-time terug verdiend door in een extra dorp barakken en smederij neer te zetten.
    oh niet? bedankt voor de tip, kan echt wat leren van jou!

Gebruiker

Standaard

wat een kennis is er toch weer aanwezig hiero.
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OCV_Oscar Bekijk bericht
    oh niet? bedankt voor de tip, kan echt wat leren van jou!
    Muah je kan hier wel stoer/sarcastisch/cynisch doen, maar er komen ook nieuwe spelers op het forum. Als die dan massaal lezen dat groot draaien als deffer wordt aangeraden, omdat een of andere snotneus grappig denkt te zijn, dan komt dat travian niet ten goede. Dus reageer ik gewoon heel serieus op je...

Als je wilt ouwehoeren doe dat lekker in de vele moddergooi topics die er in elk server subforum zijn. Als je niks serieus te zeggen heb, blijf dan weg uit 'Algemeen'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Muah je kan hier wel stoer/sarcastisch/cynisch doen, maar er komen ook nieuwe spelers op het forum. Als die dan massaal lezen dat groot draaien als deffer wordt aangeraden, omdat een of andere snotneus grappig denkt te zijn, dan komt dat travian niet ten goede. Dus reageer ik gewoon heel serieus op je...

Als je wilt ouwehoeren doe dat lekker in de vele moddergooi topics die er in elk server subforum zijn. Als je niks serieus te zeggen heb, blijf dan weg uit 'Algemeen'.
    sorry ik wist niet dat je boos zou worden, het spijt me echt, heel erg. Ik zat fout en zal voortaan eerst aan jou vragen of ik iets mag posten voordat weer denk grappig te zijn.

Gebruiker

Standaard

allen bedankt voor de info en reacties.
    ik heb nu een beter inzicht in het troepenaantal en streefdoel.
    ik weet nu ook dat je beter geen grote barakken draait als def en dat sommigen je soms op het verkeerde been zetten door te proberen grappig zijn (jk)

groet,
    math

Soortgelijke discussies

1. Defensieve Romein
    By pieter-pietcd in forum Algemeen
    Reacties: 57
    Laatste bericht: 08-05-2013, 20:34
  2. [Handleiding] Defensieve Germaan
    By Niels304 in forum Nieuwe Handleidingen
    Reacties: 34
    Laatste bericht: 04-10-2009, 11:19

Regels voor berichten