Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 28

Discussie: grootte defensieve legers

Gebruiker

Standaard

Dan moet je denk ook wel je takenpakket nog eens doornemen
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcow Bekijk bericht
    gebeurd wel te vaak idd

dingen zijn echt veranderd hier
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker tyfoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macondo Bekijk bericht
    gegroet travianspelers,

ik had een vraag bij de defensieve travian speler. Ergens ben ik op zoek naar een richtwaarde in grootte (aantal GP is reeds voldoende) van het defensieve leger dat je als travianspeler kan/moet hebben om een beetje mee te draaien in de server.

het betreft het spelen op een normale server. ik ben op zoek naar streefdoel grootte leger (GP) voor gallier, romein en germaan op volgende momenten:
    - artefacten
    - blauwdrukken
    - eindspel

ik weet het dit is een vage vraag met wss een nog vager antwoord, maar ik spreek hier nu even niet over de topspelers, maar gewoon een streefdoel zodat beginnende, minder ervaren spelers kunnen toetsen of ze goed bezig zijn en wat het streefdoel is.

groeten,
    math
    Persoonlijk ga ik voor tegen het eindspel voor 17 phalanxen, 5 bijlvechters, 69 leiders en 15000 katas als def maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van spelen.

Ik hoop dat u ik bevredigend ten dienste heb kunnen staan.

Met vriendelijke groet,
    Born but to die, reas'ning but to err.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Bij artefacten lijken dit me wel haalbare doelen:
    Romein 55K
    Germaan 65K
    Galliër 65K

Zonder goud kan je die aantallen best bereiken, met goud kan je denk ik wel zeker de 100K halen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht

TYL TYL TYL TYL TYL TYL TYL TYL TYL TYL TYL :O:O:O:O:O:O

Ontopic:
    Als je genoeg stalling hebt is de sky the limit qua def aantallen.
    Dit ontbreekt vaak, dus zou ik zeggen (een beetje in de lijn van Jesse) voor een gemiddelde speler (misschien heb ik wel een vertekend beeld wat gemiddeld is door server 3...) rond de 35k als romein, 42k germaan, gallier met nadruk druid ook iets in de richting van 42k, gallier met voornamelijk phallies richting de 50k.

Waar je tegenwoordig ook een heel eind mee komt als je de vegen ziet...

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

JAAA , Je bent weer terug.
    Zag je ook al op skype weer online.

Roel is door het dolle heeen dat je terug bent en gaat spelen op eerst volgende NL serverduivel)

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Haha nee, schattig, maar ik ga echt niet weer spelen, ik ben te verslaafd geweest

Om even on topic te gaan: je kunt nooit teveel def hebben. Zolang je stalling hebt kun je def draaien, als het goed is gaat er ook geregeld wat dood. Ik draaide het liefst in 3 dorpen continu def, maar dan moet je ook aardig wat gs hebben.
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

3 dorpen?

Was je aanvaller ofzo?

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

JAAA , Je bent weer terug.
    Zag je ook al op skype weer online.

Roel is door het dolle heeen dat je terug bent en gaat spelen op eerst volgende NL serverduivel)
    Hahaha je moest is weten Remcow! Als Tyl zou starten, zou ik nog eens alles uit de kast trekken en half jaar extra studievertraging nemen! xD

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

3 dorpen?

Was je aanvaller ofzo?
    ik haal meestal ook 3 met groot hoor, meer is best wel moeilijk

Soortgelijke discussies

1. Defensieve Romein
    By pieter-pietcd in forum Algemeen
    Reacties: 57
    Laatste bericht: 08-05-2013, 21:34
  2. [Handleiding] Defensieve Germaan