Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 299

Discussie: Weerwolven #91 - Game of Wolves

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

trancefan

wil berber zijn vrijdagavond ook niet verstoren natuurlijk
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 09-10-2015 om 19:15
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Ik had beloofd aan berber dat als hij random 3 stemmen in totaal kreeg ik mijn stem zou veranderen. Ik was van plan mijn stem op pasevski te zetten omdat hij zei dat er te makkelijk geschaapt werd op boon/dominique, terwijl die zelf schaapt op 123berber. Maar hij heeft zijn stem alweer veranderd, dus die redenatie gaat niet meer op.

Nu verzet ik mijn stem van 123berber naar Reivaxxx, redelijk random, maar zette ook een derde stem neer op dominique.

Gebruiker

Standaard

Tuinreus, kan ik je even op skype spreken? Of forum, mij om het even.

Weer stemswijziging... berber > trancefan
    Met de vage redenatie dat juist de mensen met weinig stemmen mogelijk wolf zijn.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 10-10-2015 om 14:04

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Om 6 uur stond het tussen 3 mensen gelijk, de lynch word dus verlengt. Normaal gesproken zou van 20:00 naar 22:00 verlengt worden, maar omdat het vrijdag avond is zal de lynch verlengt worden naar

Zaterdag avond 10 oktober 20:00

Ook wil ik iedereen nog even hieraan herrineren:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    - Wil je jouw stem wijzigen, dan moet je in een nieuwe post je oude stem door strepen en een nieuwe stem dikgedrukt neerzetten.
    Ook moet je in je oude post de stem doorstrepen, doe je dit allebei niet dan geld je stem niet, anders krijg je alleen een waarschuwing.
    Heb de onderste regel ook nog even toegevoegd, ondanks dat je hierdoor dubbel moet doorstrepen is zo wel het duidelijkste wat nu daadwerkelijk de lynchstemmen zijn voor iedereen.

Heb je dus je oude stem wel doorgestreept maar niet in een nieuwe post je oude stem doorgestreept en een nieuwe stem dikgedrukt neergezet dan krijg je een waarschuwing.
    Laatst gewijzigd door Svenke : 09-10-2015 om 19:00
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Boon -> trancefan

Goed dat de deadline wordt verlengd, altijd stom als iemand gelyncht wordt zonder dat die zich kan verdedigen.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 10-10-2015 om 14:22
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Oke oke

berber trancefan
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 10-10-2015 om 17:16
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Prima Muchacho NL -> Trancefan

Je mag bij mij via Pm komen claimen Trancefan

Gebruiker Trancefan's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Prima Muchacho NL -> Trancefan

Je mag bij mij via Pm komen claimen Trancefan
    Dat had je gewild Heintje :')
    Het is bekend dat ik niet claim als burger, en al helemaal niet naar een "ik ben goed want iemand zegt dat, zonder openbare redenatie" burger.

Ik schrijf vanavond een openbare verdediging, waarom ik denk dat er minstens 1 wolf van de lynch is gehaald. Ik wil Svenke bedanken voor de verlenging, aangezien ik 20 minuten geleden pas terug was van het hardlopen. Een status online wil niet zeggen dat ik ook actief ben op het forum

EDIT: Ben er weer dus hier mijn weerleggingen plus eigen observaties

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Sorry, maar waarom ik mijn stem wijzig van Pasevski naar Trancefan is de volgende reden:
    “ “ “
    3) je hebt als eerst een derde stem uitgebracht op Boon, misschien een subtiele poging van een wolf om de stemming te sturen.
    Ik heb inderdaad als eerst een derde stem uitgebracht. Subtiele poging om de stemming te sturen? Als niemand een derde uitbrengt zijn er twee slachtoffers en daar wordt ook niemand blij van. Je zou het ook kunnen omdraaien: Ik “durf” een derde stem uit te brengen, om daarmee een doorslag te geven, met het risico dat mensen dit voor mensen een motief kan zijn om op mij te stemmen. Vind het daarnaast een beetje flauw om dit argument aan te dragen. Het komt op hetzelfde neer als de discussie tientallen rondes geleden over het stemmen op de eerste stemmer of de persoon boven je. Het weerhoudt mensen ervan om een stem te plaatsen, of in mijn geval een doorslaggevende stem.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    trancefan
    wil berber zijn vrijdagavond ook niet verstoren natuurlijk
    Fijn om te horen! Mooi argument ook!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Weer stemswijziging... berber > trancefan
    Met de vage redenatie dat juist de mensen met weinig stemmen mogelijk wolf zijn.
    Ik heb hier al even privé met je over gepraat. Jij zegt dat de mensen met weinig stemmen wolf zijn, maar ondertussen worden de mensen met veel stemmen aan alle kanten gered. Neem nou Boon, de persoon die ik met mijn 3e stem op lynch zette. In deze post vermeld ik nog expliciet dat ik als eerste een derde stem zet. Vervolgens, anderhalf uur later, komt Reivaxx aan met een stem op Dominique om daarmee de lynch weer gelijk te trekken. In deze post is geen argumentatie voor het gelijktrekken van de stem. Dit is op zijn minst opvallend en het valt me op dat niemand hier eerder een opmerking over heeft gemaakt.

Vervolgens zet Dominique een extra stem op Boon als zelfverdediging, wat te begrijpen is. Boon stemt, zonder verdediging, op iemand anders. Vervolgens gooit Dominique het over een andere boeg, te weten 123berber, en krijgt stemmen mee van Boon en Pasevski. Boons stem is te begrijpen, Pasevski gebruikt een onzinargument en stemt mee.

Hierna begint 123berber met op mij te stemmen met een redenatie die ik hierboven al heb ontkracht. Hetzelfde geldt voor Dominique. Over Pasevski, Legioen en Heintje valt zonder argumentatie van hun kant weinig te zeggen.

Waar ik het dus op neer vind komen is dat er 1 wolf van de lynch af is gehaald. Dit kan zowel Boon, Dominique of 123berber zijn. Reivaxx’s gedrag spreekt tegen Boon, Dominique’s “het over een andere boeg gooien en de schijnwerpers op iemand anders zetten dan Boon/Dominique” tegen haar. 123berber lijkt gewoon slachtoffer te zijn geworden van Dominique’s tactiek, hetzelfde geldt voor mij.

Tot zover mijn observaties! En nu graag weer de stemmen terug op Boon en Dominique.
    Laatst gewijzigd door Trancefan : 09-10-2015 om 21:01

Gebruiker

Standaard

T gebeurt regelmatig dat de eerste dagen het niet tussen een wolf en een burger gaat, maar gewoon 2 burgers elkaar zitten te beschuldigen. Voor wolven is het dan makkelijk om de lynch te sturen, maar daarnaast ook het gevoel te geven dat de burger die niet gelyncht is "ontsnapt". Ik waardeer het dat boon zich niet liet verleiden om er een strijd van te maken tussen mij en hem, maar ook de mogelijkheid dat we beiden burger zijn en we beste dus geen van beiden gelyncht horen te worden en dus een ander. Hij heeft niet geprobeerd mij op lynch te krijgen, ondanks dat dat voor hem op dat moment de beste kans was om te overleven. Daarom dat ik geneigd ben hem een kans te geven. En daarom hebben we samen gekeken, wie we in onze plaats onder druk konden zetten. Berber dus, omdat al 2 stemmen had en hij daarmee op 4 kwam. Echter heeft hij me prive weten te overtuigen.

Ik hoor van jou geen sterke argumenten waarom of boon of ik wolf moet zijn en ik mis de optie dat we beiden goed zijn in jouw verhaal. Omdat wij beiden 3 random stemmen kregen, moet het maar tussen ons gaan? Blijven we op lynch, dan worden we dus gelyncht. Worden we van lynch gehaald (feitelijk door onszelf/elkaar), dan moet een van ons beiden wel wolf zijn en moet een van ons dus maar gelyncht worden. Omdat we onder druk staan, moeten we maar onder druk blijven en oh wee als we een ander eens die druk laten voelen. Dat wijzelf anders stemmen leg jij uit als red-actie van de wolven, dat is raar.

Het hoeft geen strijd te zijn tussen boon en mij, er zijn meer opties. En ik noem jouw verdediging niet eens echt een verdediging. Je probeert het direct weer naar ons terug te sturen, zodat jij buiten schot blijft. Omdat? Waarom zouden wij meer verdacht zijn, terwijl geen enkele stem op ons op iets degelijks was gebaseerd?
    En ik denk dat gemiddeld gezien wolven inderdaad op de eerste dag minder stemmen krijgen. Wolven zullen hooguit 1 stem aan een medewolf geven, geen 2de of 3de stem. Ze zullen elkaar niet onder druk zetten, maar zorgen dat minimaal 1 burger onder druk staat. En burgers stemmen gewoon random.

Daarbij vind ik je redenatie raar. Ik zou als wolf dan dus boon op lynch hebben gezet, vervolgens van lynch hebben gehaald, vervolgens berber op lynch zetten en hem dan weer van lynch af halen? Waarom zou ik het dan opnemen voor hen als ze een burger zijn? Waarom zou ik hen op lynch zetten als ze wolf zijn?

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

@Trancefan:
    Ik vraag je privé te claimen, niet openbaar.

Als je zelfs dat niet durft denk ik natuurlijk "wat heeft ie te verbergen".

Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 20:16
  2. Mid-Game Artefacten NL3
    By Maddog in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29-07-2011, 11:54

Regels voor berichten