Pagina 5 van 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 299

Discussie: Weerwolven #91 - Game of Wolves

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Stel Heintje is een wolf, hij gaat op een dag dood. Dan kun je mij er aan linken, aangezien ik heb gezegd dat Heintje waarschijnlijk goed is. Heb je 2 wolven in 1 klap Dus beetje vertrouwen mag wel.

P.s.: dominique, het helpt voor mij niet dat je ineens zo hard in de verdediging schiet. Ik kan me nog een keer herinneren dat er precies hetzelfde gebeurde, waar je volop in de verdediging schoot op de eerste dag, toen bleek je wolf te zijn. Dat potje was dramatisch voor de burgers.

Maar goed, voor de rest heb ik 0 verdenkingen dus ik hou mijn lynchstem lekker op lieve berber.
    Ik vind dat het wel meevalt hoe "hard" ik in de verdediging ging. Ik geef toe dat ik Andreas gedood zou kunnen hebben als ik wolf was, maar wil wel benadrukken dat dit geen sterk argument is aangezien bijna iedere combinatie wolven ('t is immers geen 1mansbeslissing) daar wel toe in staat zou zijn geweest.

En ik ben benieuwd welke ronde je bedoelt, want ik kan me dat totaal niet herinneren. Ik kan me wel een ronde herinneren waarbij ik beschermengel was en ik direct dag 1 meerdere stemmen kreeg, me verdedigde en daardoor juist als verdacht werd gezien en op lynch werd gezet. Weet je zeker dat je geen dingen door elkaar haalt?

Ik vind het wel opvallend dat diverse vingers "subtiel" mijn kant op wijzen en een reactie daarop "verdacht" is. Moet ik soms vrijwillig naar de galg lopen?

Ik vind het ook typisch dat je je nu koppelt aan Heintje. Alsof jij bewezen bent, als hij goed is. Ik weet vrij zeker dat die redenatie niet op gaat.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 09-10-2015 om 00:03

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

De Tuinreus aan Heintje linken met: Als Heintje slecht is, dan is De Tuinreus dat ook waarschijnlijk.

fan

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    De Tuinreus aan Heintje linken met: Als Heintje slecht is, dan is De Tuinreus dat ook waarschijnlijk.
    Die redenatie klopt, maar gevaar is dat mensen gaan denken dat de redenatie andersom ook werkt. Ookal beweert de tuinreus dat niet letterlijk, maar het wekt wel een bepaalde schijn op. Heintje mag dan bewezen zijn aan de tuinreus, andersom hoeft nog helemaal niet te gelden.

Een BM stem op Heintje is imo prima. Kans dat zowel Heintje als de tuinreus wolf zijn, is natuurlijk kleiner dan de kans dat een willekeurig ander persoon wolf is. De kans dat de tuinreus wolf is, is wat mij betreft nog steeds even groot, ongeacht wat Heintje is.

Btw Pasevski: wat bedoelde je met dat er 2 doden hadden moeten vallen? Betekent dat dat er 2 wolvengroepen zijn?

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Ik vind dat het wel meevalt hoe "hard" ik in de verdediging ging. Ik geef toe dat ik Andreas gedood zou kunnen hebben als ik wolf was, maar wil wel benadrukken dat dit geen sterk argument is aangezien bijna iedere combinatie wolven ('t is immers geen 1mansbeslissing) daar wel toe in staat zou zijn geweest.

En ik ben benieuwd welke ronde je bedoelt, want ik kan me dat totaal niet herinneren. Ik kan me wel een ronde herinneren waarbij ik beschermengel was en ik direct dag 1 meerdere stemmen kreeg, me verdedigde en daardoor juist als verdacht werd gezien en op lynch werd gezet. Weet je zeker dat je geen dingen door elkaar haalt?

Ik vind het wel opvallend dat diverse vingers "subtiel" mijn kant op wijzen en een reactie daarop "verdacht" is. Moet ik soms vrijwillig naar de galg lopen?

Ik vind het ook typisch dat je je nu koppelt aan Heintje. Alsof jij bewezen bent, als hij goed is. Ik weet vrij zeker dat die redenatie niet op gaat.
    Het valt ook wel mee. Maar ik heb het even opgezocht. Kijk eens naar potje 83, vanaf pagina 5. Dat is me wel bijgebleven, en nu lijkt het er gewoon op. Maar goed, dat is dan ook mijn enige aanknopingspunt dat ik heb. Voor mij sta je dan ook niet op het verdachten lijstje, want die heb ik nog helemaal niet.

Wat betreft Heintje, heb ik nooit zoiets gezegd. Wat 123berber ook aangeeft. Ik zeg alleen dat als Heintje uit de bus komt als wolf ik ook waarschijnlijk wolf ben. Dat het dus niet zo'n grote kans is dat als ik wolf was en heintje ook dat we deze tactiek hadden gekozen. Ik heb nooit gezegd dat ik mij kan bewijzen door middel van een bewezen heintje.

Gebruiker

Standaard

Ik doelde zelf op ronde 86, waarin ik als beschermengel onder druk kwam te staan op dag 1. Ronde 83 kan ik me eerlijk gezegd amper meer herinneren. Of ik nou burger of wolf of derde partij ben, ik zal mezelf altijd wel verdedigen.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Ik heb even met mezelf zitten brainstormen en volgens mij kan het weinig kwaad om Heintje nu burgemeester te maken. Het feit dat iemand voor hem in staat zegt toch wel iets over dat hij waarschijnlijk wel goed zal zijn. Ik vermoed ook dat hij juist vanwege deze uitspraak snel gecontroleerd gaat worden. Mocht Heintje slecht zijn, dan zou het snel genoeg aan het licht komen.

Ik wijzig daarom ook mijn burgemeesterstem van Boon naar Heintje

De discussie of Dominique wel of niet slecht is omdat ze meteen in de verdediging schiet, ik heb geen zin om hierover oude koeien uit de sloot te halen. Bovendien denk ik dat het erg irrelevant is aangezien men van vorige potjes leert en weet dat je het niet altijd op dezelfde manier gaat spelen. Ikzelf heb ook al twee stemmen en kan het begrijpen dat je lynch 1 er niet uit wilt (probeer ik nu tenslotte ook hier en daar al te voorkomen), dus een in mijn ogen een compleet natuurlijke reactie.

Misschien ook een goed idee om even actief bij te houden wie er befloten zijn, niet dat er aan het einde van het spel telkens nagedacht moet worden over hoeveel er nog befloten moeten worden. Momenteel zijn het dus: Heintje en 123berber.

En @GGvdH ik heb inderdaad toch degelijk wel met een reden op Pasevski gestemd (hoe onbenullig ook) en dus niet random. De reden van mijn stem op Pasevski is dat hij een gewild slachtoffer is voor acties nacht 1, dus ook een gewild slachtoffer voor de wolven om op te eten, wat niet gebeurd is. Aangezien het nogal de meest onnozele reden is heb ik hem maar als random verpakt eerder deze dag

fan

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Ik heb geen zin om hierover oude koeien uit de sloot te halen. Bovendien denk ik dat het erg irrelevant is.

De reden van mijn stem op Pasevski is dat hij een gewild slachtoffer is voor acties nacht 1, dus ook een gewild slachtoffer voor de wolven om op te eten, wat niet gebeurd is.
    Ik ben het helemaal met je eens dat vorige rondes er niet toe doen. Denkt men uit iemands gedrag iets op te kunnen maken verwoord dit algemeen. Verwijs niet terug naar vorige rondes. Die zijn afgelopen en daar ga je hier niet over discussiëren.

Het argument, iemand gaat (vaak naar eigen zeggen ook nog) regelmatig dood de eerste nacht, nu niet en daarom is hij waarschijnlijker een wolf, gebruik ik zelf ook vaak. Dat is echt heerlijk.

Daarom stem ik voorMarckie 123berber als burgemeester.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 09-10-2015 om 20:53
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker

Standaard

Ik wijzig mijn stem van aaa_naamloos naar boon. 't Staat volgens mij gelijk tussen ons.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 09-10-2015 om 16:31

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Eens kijken hoe random Boon zal zijn..
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Heintje schijnt goed te zijn. De reden waarom Domi slecht zou zijn is echter ook vrij kinderachtig dus daar ga ik niet aan mee doen, ook al denk ik dat dat wel gunstiger zou zijn op de lange termijn

Voorlopig ga ik op tetmiera!
    Laatst gewijzigd door Boon : 09-10-2015 om 16:58
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Pagina 5 van 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 20:16
  2. Mid-Game Artefacten NL3
    By Maddog in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29-07-2011, 11:54

Regels voor berichten