Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 20282930
Weergegeven resultaten: 291 tot 299 van 299

Discussie: Weerwolven #91 - Game of Wolves

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Zie de allereerste post

fan

Gebruiker pompedomp's schermafbeelding

Standaard

ik vond het een leuk potje, maar wat zijn de regels verwarrend. er staat ook heel veel niet in de beschrijving weergegeven en ik mis echt een algemene uitleg. gewoon iets waar je op terug kan vallen.

daarnaast was ik best verrast over hoe er gestemd wordt. wat wordt er gigantisch geschaapt en niet eens door wolven. of eigenlijk helemaal niet door wolven. als voorbeeld: reivaxx kreeg 6 stemmen, waarvan maar 1 wolf.
    ook de informatie die wij als wolventeam wisten was enorm. misschien omdat het mijn eerste potje is, maar de informatie vloog me om de oren. om antwoord te geven op de vraag van aaa_naamloos. we wisten een aantal mensen zeker die het niet waren (bv wolf/goochelaar/andere info). vervolgens heeft dominique tegen legioen of trancefan gezegd wie ze niet erg vond om niet te redden met het heksendrankje. toen was het redelijk duidelijk tussen jou en iemand anders en hebben we een gokje gewaagd. maar wij wilde wel jou er zo snel mogelijk uit hebben en aangezien we wisten dat dominique leerling was, was jij op dat moment gevaarlijker dan dominique. daarna is het volgens mij goed gelukt om dominique niet meer te laten dromen. al was het achteraf gezien misschien handig geweest om de spiegelmeester er uit te werken
    s5 (2015-2016): Artemis - Olympus
    s1 (2015): Simba - (disney)
    s3 (2014): zoonnodig - ONNODIG!
    s6 (2013-2014): Pompedomp - Kermis
    s2 (2013): Pompedomp - TB (anony)

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pompedomp Bekijk bericht
    ik vond het een leuk potje, maar wat zijn de regels verwarrend. er staat ook heel veel niet in de beschrijving weergegeven en ik mis echt een algemene uitleg. gewoon iets waar je op terug kan vallen.

daarnaast was ik best verrast over hoe er gestemd wordt. wat wordt er gigantisch geschaapt en niet eens door wolven. of eigenlijk helemaal niet door wolven. als voorbeeld: reivaxx kreeg 6 stemmen, waarvan maar 1 wolf.
    ook de informatie die wij als wolventeam wisten was enorm. misschien omdat het mijn eerste potje is, maar de informatie vloog me om de oren. om antwoord te geven op de vraag van aaa_naamloos. we wisten een aantal mensen zeker die het niet waren (bv wolf/goochelaar/andere info). vervolgens heeft dominique tegen legioen of trancefan gezegd wie ze niet erg vond om niet te redden met het heksendrankje. toen was het redelijk duidelijk tussen jou en iemand anders en hebben we een gokje gewaagd. maar wij wilde wel jou er zo snel mogelijk uit hebben en aangezien we wisten dat dominique leerling was, was jij op dat moment gevaarlijker dan dominique. daarna is het volgens mij goed gelukt om dominique niet meer te laten dromen. al was het achteraf gezien misschien handig geweest om de spiegelmeester er uit te werken
    De algemene uitleg waar je het over heeft, wat zou daar in moeten staan? Gewoon hoe een normaal potje verloopt. Dag/nacht, wat er wanneer gebeurt etc?

fan

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Lekker gedaan burgerts!
    Jammer dat de wolven het al zo snel op mij gemumd hadden door die dobbelactie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    -Boon goochelt voor Dominique een Make-up
    Wat is een make up?
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Dat is make up voor de sloerie. Dus dan kun je voor een nacht sloerie zijn.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

*ziet Boon naar de winkel rennen*
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    *ziet Boon naar de winkel rennen*
    Hahahaha

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Zeer jammer. Ik dacht dat ik nog wel een kans had door tet en berber weg te zetten als wolven. Alleen toen bleek heintje nog een zonamulet te hebben. Helaas. Bedankt voor het leiden Svenke!

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Zeer jammer. Ik dacht dat ik nog wel een kans had door tet en berber weg te zetten als wolven. Alleen toen bleek heintje nog een zonamulet te hebben. Helaas. Bedankt voor het leiden Svenke!
    Wat daar ook het gave van was is dat ik het amulet van Boon gegoocheld kreeg, in de nacht dat ik hem genas...!

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 19:16
  2. Mid-Game Artefacten NL3
    By Maddog in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29-07-2011, 10:54

Regels voor berichten