Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 14

Discussie: regelmaat nieuwe servers

Gebruiker

Standaard regelmaat nieuwe servers

Beste support,

kijkend naar de serverlengtes heb ik een duidelijk patroon gevonden.
    s1: 248 dagen oud
    s2: 188 dagen oud
    s3: 108 dagen oud
    s4: 48 dagen oud

hier zit een regelmaat van 60-80-60 dagen verschil tussen.
    is dit puur toeval of zo gepland?
    zou dit dus ook betekenen dat server 5 over ~32 dagen begint?

mvg,

Stephan
    iRubyrodo ~ s5 300BEER 2014-2015
    Zwarte Schim ~ s1 Disney 2015
    Hades ~ s5 Olympus 2015-2016

Beste nieuwkomer award 2016: #1 Stephan2396 (32,8%)

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Beste Stephan,

Hartelijk dank voor je vraag! Aankondingen van speelservers en rollout plannen worden niet vrijgegeven of verspreid. Deze gegevens zijn natuurlijk wel intern binnen het team bekend.

(T) Vragen naar het starten van een nieuwe server is niet toegestaan. Wanneer servers starten zal dit tijdig aangekondigd worden.

Goed weekend!

Met vriendelijke groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Voor het geval je de formele vertaal slag van Tovenaars antwoord mist: ja, dit is zo gepland.
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    (T) Vragen naar het starten van een nieuwe server is niet toegestaan. Wanneer servers starten zal dit tijdig aangekondigd worden.

Goed weekend!

Met vriendelijke groet,
    Tovenaar
    Wat een fantastische Sovjet-regel, het verbieden van een specifieke vraag.... Erg benieuwd wie deze regels heeft opgesteld, moet haast wel iemand zijn met Oost-Duitse roots... Als je de boodschap iets anders formuleert zeg je hetzelfde maar op een minder absurde manier.
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker

Standaard

Ik heb het sinds ik speel op slow ook bijgehouden en meestal was het 60 of 80 dagen verschil ja, nooit erop gekomen er een patroon in te zoeken eigenlijk
    Er is altijd een baas boven baas.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
    Wat een fantastische Sovjet-regel, het verbieden van een specifieke vraag.... Erg benieuwd wie deze regels heeft opgesteld, moet haast wel iemand zijn met Oost-Duitse roots... Als je de boodschap iets anders formuleert zeg je hetzelfde maar op een minder absurde manier.
    Het is heel makkelijk uit te leggen hoor,geen enkel crewlid naast de CM's zijn vooraf op de hoogte wanneer een nieuwe server zal starten, daarnaast mogen ze het ook niet eens melden ivm crewgeheim als ze wel wisten dat een nieuwe server start.
    Tegen de tijd dat CM's melden dat er een nieuwe server start, zal ook pas een nieuw crewteam worden vastgesteld en ook dan zal de rest van de crew er lucht van krijgen.
    Het vragen naar serverstarts aan mensen die het ook niet weten of niet mogen melden heeft in het verleden zoveel irritatie opgeleverd dat het vragen ernaar niet meer is toegestaan.
    Als je dit gaat vergelijken met oost-Duitse roots of verwijst naar Sovjet-regels, wil ik je verzoeken volgende keer andere synoniemen erbij te betrekken of het verhaal eens vanuit een ander standpunt te bekijken zodat je ook s wat anders ziet dan je eigen mening.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Wie zegt da Hades het niet vanuit een andere standpunt "mening" kan zien?
    Beetje ridicuul het zo te formuleren...

Als hij 1 miljoen invalhoeken moet gaan benoemen die mogelijk betrekken hebben op wat hij wil zeggen dan is het hek van de dam. Hij spreek zijn mening uit over een regel die erop gericht mensen monddood te maken.
    Wat de overwegen van die regel is, maakt weinig uit toch? En wellicht met jou uitleg over de regel dat hij het snap.. wie zal het zeggen. Neemt niet weg dat die regel wel tegen veel vrijheden indruist die we in Nederland hebben verworven.

Zou te gek zijn dat we in een democratisch land gene vragen mogen stellen over hoe regels en keuzes gemaakt worden. In dat opzicht is die vergelijk niet heel vreemd gevonden, zeker gezien er ook straffen aan zulke vergrijpen worden gekoppeld hier.

Leuk geprobeerd

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Het is heel makkelijk uit te leggen hoor,geen enkel crewlid naast de CM's zijn vooraf op de hoogte wanneer een nieuwe server zal starten, daarnaast mogen ze het ook niet eens melden ivm crewgeheim als ze wel wisten dat een nieuwe server start.
    Tegen de tijd dat CM's melden dat er een nieuwe server start, zal ook pas een nieuw crewteam worden vastgesteld en ook dan zal de rest van de crew er lucht van krijgen.
    Het vragen naar serverstarts aan mensen die het ook niet weten of niet mogen melden heeft in het verleden zoveel irritatie opgeleverd dat het vragen ernaar niet meer is toegestaan.
    Als je dit gaat vergelijken met oost-Duitse roots of verwijst naar Sovjet-regels, wil ik je verzoeken volgende keer andere synoniemen erbij te betrekken of het verhaal eens vanuit een ander standpunt te bekijken zodat je ook s wat anders ziet dan je eigen mening.
    Hey Sledge, volgens mij hebben we nog niet eerder een discussie gevoerd, dus de aanname doen dat ik alleen maar open sta voor mijn eigen mening vind ik wat kort door de bocht. Net zoals dat ik het vreemd vind dat het uit enthousiasme vragen naar een nieuwe server irritatie bij jullie opwekt...
    Maar..... als je goed gelezen had dan had je gelezen dat ik niet val over het niet kunnen/mogen melden van een start van een nieuwe server, maar over de formulering van de regel hieromtrent. Het verbieden van het stellen van vragen komt op mij over als de door mij eerder aangehaalde verwijzingen (op jouw verzoek zal ik ze niet nog eens herhalen). Als de regel zou zijn: "communicatie over de start van nieuwe servers vindt plaats via de officiële kanalen, verdere mededelingen kunnen en worden hier niet over gedaan." is de boodschap al heel anders en dekt het dezelfde lading. Dus misschien de volgende keer eerst de post goed lezen, dan een mening vormen en vervolgens antwoorden. In plaats van aannames doen, niet reageren op de essentie van de post en het veroordelen.
    De operationele beperkingen die jullie hebben, begrijp ik, indien iets niet bekend is kan je het ook niet communiceren. Maar zoals eerder aangegeven ging mij post daar niet over.
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Deze regelmaat van de servers zijn opgelegd aan NL travian door Duitsland, naargelang de populariteit in de servers, hoe sneller er een ronde wordt gestart. Ze hebben een verplichting opgelegd gekregen van Duitsland, en ze moeten binnen die tijd minimum 1 server starten (dit zal door de lage spelers ook maar 1x zijn in die tijd). dat het 60-80-60 is, is puur toeval. Maar de server zal starten na de eerste proefwerken zijn in Nederland, aangezien ze daar het meeste geld mee maken en het binnen die periode valt (begin november/midden november)
    Collagebouwer

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Vergeet ook niet dat NL19 nog maar een week geleden is gestart, daarom verwacht ik niet dat NL5 snel gaat herstarten.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten