Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 26

Discussie: MH zijn en een server spelen

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat jullie standaard vals spelen omdat het kan.
    Jij niet, maar Wittekind en Abovetherain wel. (indirect)
    Maar met jullie kennis is het wel makkelijk om door te mazen van het net te glippen, en we hebben ook nergens bewijs dat jullie niet vals spelen. Wij kunnen jullie niet controleren, maar wie doet dat dan wel?
    Sledge en Tovenaar. En trust me, vooral Tovenaar heeft er geen baat bij dat er cheaters in zijn crew zitten.

MNL, als jij echt denkt dat er niemand van de crew vals speelt, kom dan eens naar buiten met het ultieme bewijs. Je hebt niets te verliezen, enkel wat te winnen. Moest ik bij machte zijn zou ik de schuld wel wil bewijzen, maar helaas heb ik geen toegang tot jullie systemen.
    Ik zeg niet dat niemand van de crew ooit valsspeelt, ik zeg ook niet van wel: Ik kan dat namelijk niet 100% zelf beoordelen, daar zijn Sledge en Tovenaar voor.
    Maar net als een agent die zelf de regels overtreed, worden cheatende MH's vele malen harder aangepakt dan de spelers.

Om een kloppende vergelijking te maken: een politieagent veroordelen voor corruptie is ook veel bewijs voor nodig.
    Bewijs dat collega-politieagenten niet altijd kunnen aantonen, maar zijn/haar chef weer wel.

@Wittekind: wat is onterecht? Als je onze systemen triggert, dan ben je gewoon niet handig bezig. Dan geef je gewoon een meerderheid van de signalen af van regelovertreding.
    Een systeemfout die random bans uitdeelt is een unicum, ik geloof nooit dat dat vaker dan 1x per 5 jaar is voorgekomen.

Daarbij komt: ik kan inderdaad niet bewijzen dat mijn collegae niet valsspelen.
    Ten eerste omdat ik niet alles op elke server kan zien, en ten tweede omdat ik natuurlijk niet onze triggers kan prijsgeven zodat jullie ook kunnen gaan valsspelen
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 02-09-2015 om 00:44
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Jij niet, maar Wittekind en Abovetherain wel. (indirect)
    Dus... Als Above the rain een vraag stelt, en ik een wedervraag nadat Tovenaar daar antwoord op heeft gegeven... Vind jij dat het nodig is om te zeggen dat wij indirect iedere MH beschuldigen door van deze kennis gebruik te maken?

Dat zegt wel wat over jouw persoontje...

@Wittekind: wat is onterecht? Als je onze systemen triggert, dan ben je gewoon niet handig bezig. Dan geef je gewoon een meerderheid van de signalen af van regelovertreding.
    Een systeemfout die random bans uitdeelt is een unicum, ik geloof nooit dat dat vaker dan 1x per 5 jaar is voorgekomen.
    Dat put je uit je eigen ervaringen van een paar maandjes MH spelen? Hoeveel servers zijn dat in totaal geweest? En op hoeveel domeinen?

en ten tweede omdat ik natuurlijk niet onze triggers kan prijsgeven zodat jullie ook kunnen gaan valsspelen
    en ten tweede omdat ik natuurlijk niet onze triggers kan prijsgeven zodat jullie ook kunnen gaan valsspelen

...
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker Gunray's schermafbeelding

Standaard

MNL, als jij echt denkt dat er niemand van de crew vals speelt, kom dan eens naar buiten met het ultieme bewijs. Je hebt niets te verliezen, enkel wat te winnen. Moest ik bij machte zijn zou ik de schuld wel wil bewijzen, maar helaas heb ik geen toegang tot jullie systemen.
    Sinds wanneer moet onschuld bewezen worden?
    Volgens mij ben je onschuldig tot schuld bewezen is.
    Zoals tovenaar eerder zei... De CM's controleren de rest van de crew en speler zelf niet op het NL domein.

En als dat onvoldoende is vind ik dat er ook gerust wat vertrouwen mag zijn in de vrijwilligers die elke dag voor jullie ter beschikking staan .

Natuurlijk zijn alle meningen van belang en mogen/moeten ze zelfs uitgesproken worden... Maar conclusies trekken of met een vinger wijzen is nergens voor nodig lijkt me .
    NL3: Eens Kijken
    NL5: Ramp (nu bezig)
    NL7: Davengo
    NLX: NoLife, Davengo, Argus, KipCorn, Olympian, Camulos, The Phalanx (nu bezig)
    Nl19: Kelt

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Dus... Als Above the rain een vraag stelt, en ik een wedervraag nadat Tovenaar daar antwoord op heeft gegeven... Vind jij dat het nodig is om te zeggen dat wij indirect iedere MH beschuldigen door van deze kennis gebruik te maken?

Dat zegt wel wat over jouw persoontje...
    Dus dit is geen verkapte beschuldiging dat het vast wel gebeurt, maar.... een angst dat het te makkelijk is om te weerstaan ofzoiets???
    Als je deze kennis hebt, zou je overal ter wereld kunnen spelen en dit voordeel uitbuiten....
    Dat put je uit je eigen ervaringen van een paar maandjes MH spelen? Hoeveel servers zijn dat in totaal geweest? En op hoeveel domeinen?
    Plus nog 2,5 jaar aan MH en SH (Serverhoofd) spelen, en zo'n anderhalf jaar als CM voor Imperion, ja. Maar verder heb je gelijk: ben daar veel te onervaren voor om dat te kunnen zeggen.

...
    Ah, je valt over het woord 'ook', nice touch.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 02-09-2015 om 11:42
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Multihunters die op een nl server spelen worden nog strenger in de gaten gehouden dan normale spelers bij overtreding van de regels op wat voor manier dan ook volgt direct verwijdering uit de crew
    en daarnaast kunnen ze geen gebruikmaken van de tools die ze op de te hunten server wel gebruiken dus weinig kans dat ze vals spelen

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Niet verwacht het ooit nog eens te kunnen zijn met Fluxie en Wittekind tegelijk.

Verder is dit een vermakelijk topic met dingen als:
    Een pedofiel is al eerder veroordeeld of gearresteerd (anders weet je niet dat het een pedofiel is)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Eeeh jow jow, doe mij effe een 300k veeg dan rek ik die noobs wel!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Met de redenatie van: "MH's weten hoe ze multiaccounts opsporen en hoe ze betrapt of net niet betrapt worden en daarom mogen ze niet meer op de NL servers spelen omdat ze kunnen valsspelen". Dan zou je moeten zeggen dat ze op geen enkele server meer mogen spelen, binnen of buitenland.

Dit met de redenatie die ik ook veel hoor van: "MH's doen nooit goed hun werk want ik weet wel xtal accounts die aan friendly farmen en pushaccs/multiaccs aan het doen zijn. Zelfs al report ik die meermaals gebeurd er niets".

Ga je die eerste regel hanteren gaan er niet veel Multihunters blijven en gaat er nog minder grondig gecontroleerd worden.

En laten we nu eens eerlijk zijn ik weet zeker dat 90% van de vaste spelers hier weten hoe ze aan pushaccount of multiaccounting moeten doen zonder ze bestraft worden. Niet dat ze er aan doen, maar ze weten wel hoe. Ik ga hier geen voorbeelden van noemen uiteraard.

ps: als jullie zo extreem zijn, ga je dan ook zeggen dat dan gewoon heel de crew niet mag spelen omdat ze "voordelen of extra kennis hebben". Ga je mss nog een stap verder en alle ex crew leden en degeen die op proef waren maar het niet gehaald hebben, of vrienden van crewleden niet omdat er vriendjespolitiek zou kunnen zijn? Als je die lijn wilt doortrekken bestaat het NL domein niet lang meer hoor

Ik zou keihard gaan huilen omdat MH's misschien wel cheaten op de servers dat ze spelen, vooral omdat ik heb gemerkt dat ze altijd de beste accounts hebben en een enorme impact hebben op het serververloop!
    Haha zalig die ironie , iedereen weet dat de moderators beter zijn, vooral jij eh jesse
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Jongens jongens jongens... Hebben jullie de post van de starter van het topic wel gelezen? Als jullie op deze manier doorgaan met deze discussie komt straks nog de wet van Godwin langs gevlogen en is ineens iedereen Hitler en een nazi...
    Het gaat er niet om dat een MH die op een server speelt de tools kent (en daardoor evt. beter kan ontwijken), het gaat om vriendjes politiek tussen de MH van een server en de speler die MH is op een andere server. Vandaar dat er in de start post wordt geopperd over het punt van domeinen. De kans is kleiner dat een Nederlandse MH, de MH van een .com server kent dan een andere Nederlandse MH.

En dit vind ik een hele faire statement. De CM's verdenk ik niet heel erg van vriendjes politiek, maar ik denk dat MH's onderling die close zijn best eerder iets door de vingers zien. Of een waarschuwing geven ipv een straf etc. etc.

Dus meneer Muchacho, jij die altijd overal wel het antwoord op weet, maar zelden het juiste antwoord geeft.

Je verbied een brandweerman toch ook aanstekers of lucifers, omdat hij weet hoe je een brandje sticht en het op een ongeluk te laten lijken?

Is niet de vergelijking die je moet maken. De vergelijking is:
    Een brandweerman sticht brand in zijn eigen gebied, andere brandweerman komt erachter dat zijn collega het was. Maar in plaats van dat naar buiten te brengen, meldt hij dat het een kortsluiting is geweest. (vrienden bescherming)

Dus wat de beste starter van het topic aan het licht brengt is een zeer faire opmerking, en het is terecht dat daar aan getwijfeld wordt. Alleen is het probleem dan niet alleen tussen MH's onderling, maar ook bijvoorbeeld als een oud alliantie van de MH op de server zit (of andere vriendjes van de mh). Is ook een oprechte vraag of die niet vaker net iets meer mogen. Het probleem is alleen ook, dat je dit op geen enkele manier kan voorkomen. Ken je bij een overtreding de agent krijg je ook eerder een waarschuwing etc. Zo gaat het in de echte wereld, dus zo gaat het ook in de travian-wereld. En in mijn ogen gebeurd dit ook bij de crew.
    Laatst gewijzigd door Mod_Ronald : 02-09-2015 om 15:22 Reden: Klachten over mod eruit gehaald

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Haha zalig die ironie , iedereen weet dat de moderators beter zijn, vooral jij eh jesse
    Bij sommige moderators kan je anders gratis HD's wegknallen
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Bij sommige moderators kan je anders gratis HD's wegknallen
    ow intressant, moet je me maar is doorsturen dan, ik schiet altijd wel eens graag een paar HD'en plat .

die uitzondering bevestigd de regel
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Regels voor berichten