Pagina 6 van 32 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 314

Discussie: Weerwolven #90 - Scouting Wakkerdam

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Ik zit zo de rollenbeschrijving van Held eens te lezen...

Is het juist niet handig als we in een klap twee bewezen burgers krijgen?? (Pasevski & Dominique)

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Helaas, Pasevski is onze held niet.

Spijtig burgers dat ik jullie moet verlaten, aan mijn rol hebben jullie in ieder geval niet zoveel dus dan liever mij eruit dan een beul die per ongeluk wordt gelyncht.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Ik zit zo de rollenbeschrijving van Held eens te lezen...

Is het juist niet handig als we in een klap twee bewezen burgers krijgen?? (Pasevski & Dominique)
    Held overleeft geen lynch deze ronde, dus dan offer je die op.
    Je kunt je afvragen of het opofferen van een van ons zin heeft, maar ik denk op dit moment van niet.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Het maken van groepjes ging gelukkig erg goed. Er was niemand die echt heel hard buiten de groep viel. De stafleden en kinderen gingen gezamenlijk naar de plek aan het water waar ze de vlotten moesten bouwen. Het enige wat er klaar lag voor ze waren lege tonnen, voor het drijfvermogen; pionierpalen, voor de constructie; en touw om alles aan elkaar vast te maken. Voordat we beginnen zal bij ieder team een staflid komen helpen om jullie de knopen te leren. Het lastigste voor de kinderen was natuurlijk de beginknoop, waarmee je het touw vast moest maken aan de paal. "Hiervoor gebruikt men een mastworp." Vertelde Berber tegen het groepje die hij hielp met de knoop. Boon sprong op van enthousiasme, "Die ken ik meneer, ik heb namelijk de hele middag op knopen zitten oefenen." "Laat hem maar eens zien dan Boon." Zei Berber. Boon pakte het touw en maakte een foutloze mastworp. Berber deed het zelf ook nog eens een keer voor met wat extra uitleg erbij. Ze mochten het daarna zelf allemaal een keer proberen en als iedereen het onder de knie had, wat gelukkig vrij snel was, dan konden de groepjes beginnen met het vlot. "Ik vergeet bijna te zeggen dat jullie je vuurmaakkit op kunnen halen zodra jullie vlot drijvend in het water ligt.

Alle groepjes gingen rap van start. Allemaal hadden ze een andere aanpak. Het groepje met aaa_Naamloos, Andreas1530, Boon en De Tuinreus gingen meteen aan de gang met hun palen contructie. Het groepjes met Dominique, GGvdH, Heintje en Legioen gingen eerst een tekening in het zand maken, waarna ze vervolgens met een strakke taakverdeling allemaal hard aan het werk gingen. Het laatste team, Marckie, Pasevski, Svenke en Tetmiera deden het weer anders. Ze wisten dat de tonnen zo veel te hoog op het water zouden liggen en besloten deze daarom eerst met wat water te vullen voor de stabiliteit. Daarna pas gingen ze aan het bouwen met touw en pionierpalen.

Alle groepjes gingen als een speer, maar het leek erop dat het groepje van aaa_Naamloos het snelste was. Ze brachten hun vlot naar het water, maar toen het in het water lag bleek het nog niet stevig genoeg te zijn. De tonnen waren niet goed vastgebonden en dus moest hun vlot het water weer uit om hen vervolgens te restaureren. De andere teams waren minder snel, maar hun vlot bleef wel meteen drijven en was stevig genoeg. Deze teams kwamen snel hun magnesiumstick halen om vuur te maken en gingen als een gek hout sprokkelen. Het team van aaa_Naamloos was even later ook klaar om het vuur te maken, ze hadden hun contructie goed gerepareerd. Geen een team had gelukkig moeite met het kampvuur, dat stond bij alle drie best gauw aan. Echter ging het bij team Dominique niet helemaal goed aangezien Legioen zich ergstig had verbrand. Volgens de kampleiding moest hier echt een dokter naar kijken, dus een van de stafleden nam hem mee naar de dokter. Waarschijnlijk kwam die niet meer terug dacht Berber. Het vuur maken was verder gelukkig heel spannend. Met een fractie van een seconde won het team van Pasevski.

Met zijn allen hebben ze de dag doorgebracht met het bakken van marshmallows boven hun drijvende kampvuur. Daarna gingen ze terug naar het terrein. De kinderen hadden zich gelukkig erg vermaakt. 'S avonds nog een spannend avondspel en daarna was het bedtijd.

Samenvatting:
    Legioen de burger wordt gelyncht.
    Pasevski is burgemeester.

Deadline nacht 2: Zondag 6 september 20:00 uur
    Laatst gewijzigd door 123berber : 05-09-2015 om 10:34

fan

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Burger zegt niets, in dit potje lijkt het alsof een ''burger'' geen echte kan zijn. Kortom, Tollie of Legioen is vast slecht. Beschermers bescherm mij vannacht aub, dat kan al burgerwinst betekenen. Je hoeft geen contact te zoeken, tenzij je denk dat er merdere mij beschermen en je dat zonde vindt. Ik beloof dat mij beschermen de handigste zet van het potje zal zijn.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Dit vind ik een beetje vreemd. Er zijn nu twee burgers uit en jij gaat uit van een schaapswolf. De wolven eten in nacht 1 hun eigen wolf niet op. Op dag 1 is er geen moeite gedaan om legioen te redden, lijkt me niet dat je zo makkelijk ervan uit kan gaan dat een van de slecht is. Derhalve lijkt me de uitspraak burgerwinst is dichtbij niet correct.

Wat betreft de beschermer pasevski en domi kunnen net zo goed wolven zijn die samen zielsverwant claimen. Vannacht vliegt er weer een burger uit naar alle waarschijnlijkheid, dus wellicht dat de wolvenwinst dichterbij is dan verwacht.

Gebruiker

Standaard

Ik denk ook niet dat we uit moeten gaan van schaapswolven. Bovendien kiezen die denk ik iets anders dan gewone burger.

Standaard

Domi en ik hebben genoeg info vergaard om te weten dat zeker niet beide ''burgers'' daadwerkelijk burgers zijn. Ik zie net dat ik in een dronken bui bescherming vroeg, maar ik meen het dat dit burgerwinst kan betekenen.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker

Standaard

Miljonairs zuipen niet, Pasevski

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Standaard

Elk succes moet je vieren Andreas! Maak succes een gewoonte!

Ooh en volgens mij lul ik een beetje bullshit over de burgertjes, zie nu pas de rollenafbakening

Pagina 6 van 32 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven van Wakkerdam #96
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 24-06-2016, 11:33
  2. Weerwolven #85-Wakkerdam (Carthager)
    By Carthager in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 198
    Laatste bericht: 04-04-2015, 15:41
  3. Weerwolven van Wakkerdam #78-2 (M-NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 508
    Laatste bericht: 26-07-2014, 15:23
  4. Weerwolven van Wakkerdam #78 (M-NL)
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 23-06-2014, 12:16
  5. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 19:16

Regels voor berichten