Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 21

Discussie: Goudprijzen

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweil Bekijk bericht
    Da's dan 45376 euries, dus klaag maar niet te veel over NL in dit geval
    Pfoe goudprijs bijna gehalveerd de laatste 10 jaar. Gelukkig mijn 2 staven 15 jaar geleden verkocht; krijg nu veel meer goud voor mijn goud op .ae dus
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Valt me op dat er niks vanuit de crew gezegd wordt. Ik vind dit een vrij ernstige situatie, omdat er geen verklaring voor is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Valt me op dat er niks vanuit de crew gezegd wordt. Ik vind dit een vrij ernstige situatie, omdat er geen verklaring voor is.
    Wat valt daar over te zeggen vanuit de crew, dan?
    Je kan toch niet verwachten dat in landen waar het gemiddelde salaris lager ligt, dat ze net zo veel moeten betalen als in de welvarende landen? Of andersom?
    Volgens mij snap je niet heel veel van marketing.

Ik ook niet, maar ik weet wel dat je je product niet te duur moet maken.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Duur of goedkoop, ik zal het toch nooit kopen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Bosnie verdient minder dan Polen gemiddeld en betaald toch meer. Dus als dit de reden is voeren ze het erg slecht uit.
    Griekenland betaald 3200, en die verdienen een stuk minder dan Nederland.
    Rusland zit verdient iets meer dan Polen, maar een stuk minder dan Nederland. etc. etc.
    En Oekraine is een van de landen die gemiddeld het minst verdient en betalen gewoon 100 euro voor 3300 goud.

Dus misschien tijd voor een brilletje, als het zo makkelijk te verdedigen is in je ogen...
    Muchacho speciaal voor jou. Volgens mij snap jij niet zo heel veel van lezen. Of onderzoeken. Of salarisschalen door Europa. etc. etc. Als je op de man wilt spelen.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Ik speel niks op de man, maar je kan niet serieus verwachten dat als men niet eens 1/4e van NL salaris verdient, dat alles ook de prijzen van NL moet hebben.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Oekraine verdient vele malen minder dan Nederland. Nog minder dan Polen. Betaald evenveel als Nederland.
    Griekenland verdient vele malen minder dan Nederland, goud is duurder.
    Portugal verdient minder, betaald meer.
    etc. etc.

Zoals ik 9 dagen terug al aangaf. Het argument waar jij zo heilig in geloofd is onzin.
    Laatst gewijzigd door Mod_Reivaxx : 25-07-2015 om 11:26 Reden: Ongepaste tekst eruit

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Het grootste verschil zit hem in de belastingen, kosten en juridisch is in veel landen heel anders geregeld.
    Ik ga me niet wagen aan een uitleg hierover, mensen die dat kunnen hebben een dikbetaalde baan en dat zal niet voor niks zijn.
    Wel weet ik dat dit het verschil maakt in kostenberekening per land, ongeacht hun levens standaard.
    Waar ik laatst ook achter kwam,er zijn landen zoals bv Spanje, daar mag de tournament niet gespeeld worden want er is een prijs te winnen, waardoor het onder de kansspelen wet valt daar.
    Onze situatie in Belgie/Nederland moet je gewoon niet afzetten tegen een ander land, loonverschil, andere rechten/wetten maken dat iets vertekend uitziet.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Het grootste verschil zit hem in de belastingen, kosten en juridisch is in veel landen heel anders geregeld.
    Ik ga me niet wagen aan een uitleg hierover, mensen die dat kunnen hebben een dikbetaalde baan en dat zal niet voor niks zijn.
    Wel weet ik dat dit het verschil maakt in kostenberekening per land, ongeacht hun levens standaard.
    Waar ik laatst ook achter kwam,er zijn landen zoals bv Spanje, daar mag de tournament niet gespeeld worden want er is een prijs te winnen, waardoor het onder de kansspelen wet valt daar.
    Onze situatie in Belgie/Nederland moet je gewoon niet afzetten tegen een ander land, loonverschil, andere rechten/wetten maken dat iets vertekend uitziet.
    Bedankt voor je bericht. Waarschijnlijk zal daar inderdaad het grootste verschil inzitten. Al lijkt het me peresoonlijk dan nog steeds raar dat het gros van de landen rond de 3200/3300 ligt, en bepaalde landen niet. Scandinavische landen zijn qua belastingen gigantisch duur. Wat Griekenland qua belasating doet, weet ik niet precies, maar als je het nieuws moet geloven was/is die belachelijk laag. Toch betalen beide landen 100 euro voor 3200 goud. (waarschijnlijk zijn deze landen op haast alle fronten elkaars uiterste. Qua gemiddelde salaris, belasting etc.)

Gebruiker

Standaard

Lijkt me eerder een verschil in betalingsbereidheid. Een pool geeft wellicht sneller geld uit aan iets virtueels dan iemand uit Oekranië, dan is het logisch dat de prijzen voor polen duurder zijn. Terwijl Oekrainiers misschien wel nooit 100 euro willen betalen voor x goud, maar dat wel willen voor 50 euro.

Daarnaast is de gemiddelde inkomen nemen vrijwel nutteloos, misschien kent een land wel 5% inwoners met een ziek hoog inkomen en de overige 95% met een laag inkomen. Dan krijg je dus hogere goudprijzen terwijl 95% een lager inkomen heeft.

Een ander voorbeeld is te noemen door te stellen dat juist de rijkste 10% alleen Travian spelen, aangezien de overige 90% geen tijd en geld hebben om dit te kunnen spelen. (computers kosten geld en er zijn wel degelijk mensen die dagelijks van in de ochtend tot in de avond moeten werken)
    Dan kan je dus niet het gemiddelde inkomen nemen, aangezien dat een waardeloze maatstaaf is.

Kortom niet zo zeiken Blaxx.

Regels voor berichten