Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Wereldwonderdorp, 50% minder graankosten in T4.4?

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard Wereldwonderdorp, 50% minder graankosten in T4.4?

In vroegere versies van Travian was het normaal dat troepen in een wereldwonderdorp 50% minder graan aten. Is dit in de meeste recente versie ook nog het geval?
    Zo ja, wordt dit effect pas vanaf een bepaald tijdstip actief?
    Zo ja, kan dit effect ook worden vergroot met een groot/uniek dieet?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Verbannen

Standaard

Beste Legioen,

Op de T4.4 versie is het inderdaad zo dat het graanverbruik in een Wereldwonder zakt naar 50% zodra de blauwdrukken er zijn.
    Een groot/Uniek dieet heeft ook invloed op het Wereldwonder dorp.

Een voorbeeld:
    WW-dorp is aanwezig op een account dat in bezit is van het unieke dieetplan.
    Zodra de blauwdrukken vrijkomen zal het graanverbruik van het WW meteen naar 50% zakken.
    Dankzij het unieke dieet zakt dit nog verder naar 25%.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord!

Mvg,
    Supp_Davengo
    Laatst gewijzigd door Supp_Davengo : 13-07-2015 om 22:54

Gebruiker

Standaard

@Supp_davengo

Klopt het dat wanneer ik graan naar een ww dorp stuur en ik vink 3x lopen aan, dat de hoeveelheid die ik stuur bij aankomst meteen keer 3 gedaan wordt?

Bijvoorbeeld ik laat 7500 graan lopen naar het WW en vink 3x lopen aan, dat hij bij de eerste aankomst meteen 22500 graan in de silo zit?

Groet Niels435

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Die optie dient er enkel voor dat je handelaren automatisch nog eens grondstoffen komen leveren wanneer ze terug thuis zijn gekomen. Ze zullen dus niet bij de eerste keer dat ze aankomen 3x zoveel leveren.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Verbannen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels435 Bekijk bericht
    @Supp_davengo

Klopt het dat wanneer ik graan naar een ww dorp stuur en ik vink 3x lopen aan, dat de hoeveelheid die ik stuur bij aankomst meteen keer 3 gedaan wordt?

Bijvoorbeeld ik laat 7500 graan lopen naar het WW en vink 3x lopen aan, dat hij bij de eerste aankomst meteen 22500 graan in de silo zit?

Groet Niels435
    Beste niels435,

Indien je 3x lopen aanvinkt, zullen je handelaars effectief 3x op en neer lopen.
    Dat betekend dus dat ze elke keer een levering van 7500 graan zouden doen in dit geval.
    Hierbij zal je dus rekening moeten houden met de looptijden van je handelaars (zowel heen als terug).

Bijvoorbeeld:

Je wil 3 maal 7500 graan naar het Wereldwonder sturen.
    Je loopt vanuit dat dorp precies 30 minuten om met je handelaars het Wereldwonder dorp te bereiken.
    Je eerste zending vertrekt om 13:00:00.
    Levering 1 komt om 13:30 aan (7500 graan)
    Levering 2 komt om 14:30 aan (7500 graan)
    Levering 3 komt om 15:30 aan (7500 graan)

Indien er nog iets onduidelijk is, mag je het zeker nog even vragen.

Mvg,
    Supp_Davengo

Regels voor berichten