Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 80

Discussie: Travian T4.5

Gebruiker lucas96's schermafbeelding

Standaard

Zijn voorbeelden van vrij algemene ideeen, waarvan het opvallend is geweest dat het niet eerder ingevoerd was. Als het al 'vanuit de comunity' is ingevoerd, dan toch zeker niet vanaf het .nl domein. De enige is de handelsroutes naar WW, die in mijn ogen het eindspel nog meer heeft verpest. Waar inactiviteit tijdens het WW-bouwen bij een grote groep al hoog in het vaandel stond, is nu het laatste beetje activiteit ook niet nodig.

Maar ik blijf erbij, het probleem omtrent het eindspel is opgelost als bijvoorbeeld de winnende ally een code krijgt. Met deze code kan je op een nieuwe server beginnen en je begint dan bijvoorbeeld met level 3 veldjes, hg 5, ph/silo 7 en 500 cp extra. Het kost travian niks (geen goud prijs), en je moet mensen eens graag zien winnen. Momenteel ben je na 5 minuten al vergeten welke ally er won, en de winnende ally is, na het activeren van plus/gs bonussen, binnen een paar dagen door het goud heen... Of al is een deel van de prijs op zijn minst een medaille, die je elke server in je profiel kan douwen. Misschien die de leider van de winnende ally een beetje kan customizen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ik zeg toch nergens dat ze niet hier geopperd zijn? Ik zeg alleen dat het vrij algemene ideeën zijn, waarvan het opvallend is geweest dat het niet gelijk is ingevoerd.

En Tovenaar, das juist het hele idee. Een voordeel op een nieuwe server geeft belang aan het winnen van een huidige server. Of je moet het prijs goud echt gigantisch verhogen wil het nut hebben. Of je geeft ze een coupon (moet dan geprogrammeerd worden lijkt me) voor 1 maand plus/productie bonussen en goudclub of beetje zilver fzo. Zoals ik al eerder aangaf, aan 60 goud heb je echt helemaal niks.
    Zo maak je het spel nog slechter blaxx.. Op deze manier haal je gewoon echt totaal de fun uit het spel weg. Zo kan een sterke ally op een server, serverslang met gemak domineren doordat ze telkens een veel betere start dan de rest hebben. Wat alleen door andere allianties gecompenseerd kan worden door overmatig goudgebruik of blokken van een paar honderd man, waar niemand op zit te wachten. Het eindspel leuker maken is niet zo moeilijk, gewoon ervoor zorgen dat het eindspel het waard is om te spelen. Dat kan in de vorm van een medaille op je profiel zoals je op .com en tournament ziet maar het beste door de rewards te verhogen, als je meer goud kan winnen gaan meer mensen hun best doen om de server echt te willen winnen en komt er veel meer strijd op een server wat het genot verhoogt.
    NL7 Gio - Hectic 2013/2014
    NL3 Zezima - Vitamine 2014
    NL19 Savage - RC 2014/2015
    NL1 Mickey Mouse - Disney 2015
    NL2 Brian Boruma - Trojans 2015

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Maar als je meer goud wint, dan heb je toch juist een grotere voorsprong aan het begin van een nieuwe server?
    Je zit BlaxXx daar nu over af te katten, maar je oppert zelf precies hetzelfde
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Maar als je meer goud wint, dan heb je toch juist een grotere voorsprong aan het begin van een nieuwe server?
    Je zit BlaxXx daar nu over af te katten, maar je oppert zelf precies hetzelfde
    Wat je met bvb 50eu aan goud kan doen is een heel stuk minder dan 500cp voorsprong, velden 3 enz.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Maar wel veel meer dan wat je met 60 goud kan doen. Ik ben ook meer voor een medaille dan voor voordelen weggeven.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Wat je met bvb 50eu aan goud kan doen is een heel stuk minder dan 500cp voorsprong, velden 3 enz.
    Muah ik noem 2 ideeen. Eentje is inderdaad een 'echt' voordeel, x aantal cp, veldjes al op x level (iets in die trend).
    Of het verhogen van de goudprijs/maand gratis plus etc., beide worden aangehaald en afgezeken.
    Daarna wordt, zoals Muchacho zegt, aangehaald goudprijs te verhogen (al geopperd door mij, zelfs in het gequote bericht) of een medaille (ook al geopperd door mij, en wederom gequote in zijn bericht). Vindt het een beetje een rare post. van de beste man lucas.

Al ken ik spellen waar mensen met een 'echt' voordeel beginnen wat na een week al weg is voor 9 van de 10 spelers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Muah ik noem 2 ideeen. Eentje is inderdaad een 'echt' voordeel, x aantal cp, veldjes al op x level (iets in die trend).
    Of het verhogen van de goudprijs/maand gratis plus etc., beide worden aangehaald en afgezeken.
    Daarna wordt, zoals Muchacho zegt, aangehaald goudprijs te verhogen (al geopperd door mij, zelfs in het gequote bericht) of een medaille (ook al geopperd door mij, en wederom gequote in zijn bericht). Vindt het een beetje een rare post. van de beste man lucas.

Al ken ik spellen waar mensen met een 'echt' voordeel beginnen wat na een week al weg is voor 9 van de 10 spelers.
    Hij steelt je thunder!

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat een goudbeloning op het einde van het spel best mag blijven en zelfs verhoogd mag worden. Je steekt ook veel goud erin als je wint (ik denk niet dat er vaak een niet-goudspeler een WW gaat bouwen). Als je het toch kan kopen noem ik dat niet echt een voordeel in het spel, maar meer een voordeel voor jezelf doordat je minder geld er moet aan besteden.
    Een medaille zou ik wel een leuk idee vinden, aangezien je het niet zoals goud kan kopen. Misschien ook nog wat extra's geven zoals meer aanpasmogelijkheden in held, achtergrond, enz. als beloning?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

WACHT IK HEB HET BESTE IDEE OOIT!!!!!!!!! :O:O:O

Een kekke medaille voor je profiel, en gekleurde armor voor je held fzo :O:O:O

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

WACHT IK HEB HET BESTE IDEE OOIT!!!!!!!!! :O:O:O

Een kekke medaille voor je profiel, en gekleurde armor voor je held fzo :O:O:O
    Ideeënsteler!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Ik zei al eerder medaille Maar roze helden enzo das kei grappig zou ik wel keer een ww voor neer gooien xd

Regels voor berichten