Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 80

Discussie: Travian T4.5

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Denk je nou echt dat ze iemand serieus nemen die op een domein met 150-300 man speelt?

betaal gewoon je goud en accepteer dat het volgende server de helft van dit aantal is
    Het is een idee voor de fun. 0,0 van alle ideeŽn hier komen er door.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    0,0 van alle ideeŽn hier komen er door.
    Daar heb ik persoonlijk toch andere ervaringen mee.
    Zal er een paar noemen:
    • Vakantiemodus
    • Het Adresboek in IGM's
    • Handelsroutes naar WW dorpen en artefactdorpen in je alliantie
    • Alliantie gebeurtenissen verkleinen naar 10 per pagina.
    • Volgende rapportage, vorige rapportage knoppen.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 13-07-2015 om 23:18
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Daar heb ik persoonlijk toch andere ervaringen mee.
    Zal er een paar noemen:
    • Vakantiemodus
    • Het Adresboek in IGM's
    • Handelsroutes naar WW dorpen en artefactdorpen in je alliantie
    • Alliantie gebeurtenissen verkleinen naar 10 per pagina.
    • Volgende rapportage, vorige rapportage knoppen.
    Zijn voorbeelden van vrij algemene ideeen, waarvan het opvallend is geweest dat het niet eerder ingevoerd was. Als het al 'vanuit de comunity' is ingevoerd, dan toch zeker niet vanaf het .nl domein. De enige is de handelsroutes naar WW, die in mijn ogen het eindspel nog meer heeft verpest. Waar inactiviteit tijdens het WW-bouwen bij een grote groep al hoog in het vaandel stond, is nu het laatste beetje activiteit ook niet nodig.

Maar ik blijf erbij, het probleem omtrent het eindspel is opgelost als bijvoorbeeld de winnende ally een code krijgt. Met deze code kan je op een nieuwe server beginnen en je begint dan bijvoorbeeld met level 3 veldjes, hg 5, ph/silo 7 en 500 cp extra. Het kost travian niks (geen goud prijs), en je moet mensen eens graag zien winnen. Momenteel ben je na 5 minuten al vergeten welke ally er won, en de winnende ally is, na het activeren van plus/gs bonussen, binnen een paar dagen door het goud heen... Of al is een deel van de prijs op zijn minst een medaille, die je elke server in je profiel kan douwen. Misschien die de leider van de winnende ally een beetje kan customizen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Maar ik blijf erbij, het probleem omtrent het eindspel is opgelost als bijvoorbeeld de winnende ally een code krijgt. Met deze code kan je op een nieuwe server beginnen en je begint dan bijvoorbeeld met level 3 veldjes, hg 5, ph/silo 7 en 500 cp extra. Het kost travian niks (geen goud prijs), en je moet mensen eens graag zien winnen. Momenteel ben je na 5 minuten al vergeten welke ally er won, en de winnende ally is, na het activeren van plus/gs bonussen, binnen een paar dagen door het goud heen... Of al is een deel van de prijs op zijn minst een medaille, die je elke server in je profiel kan douwen. Misschien die de leider van de winnende ally een beetje kan customizen.
    Beste BlaxXx,

Voordelen aan de start van een nieuwe speelwereld zijn cruciaal en beÔnvloed de rest van de gehele speelserver. Je haalt hiermee de gelijkheid weg bij de server start en dat is juist de kracht van een nieuwe speelserver. De balans raakt daarnaast ook uit evenwicht, maar bijvoorbeeld ook de gevolgen van het verkopen van codes/vouchers en dat is iets wat we ten aller tijde proberen te voorkomen.

Je idee omtrent het eigen maken en customizen van een bepaalde badge/medaille na het winnen van een speelserver is een potentiŽle nieuwe optie. We nemen dit idee mee met de wekelijkse evaluatie formulieren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Het is een idee voor de fun. 0,0 van alle ideeŽn hier komen er door.
    Beste MCCFire,

Sorry, maar helaas een foute gedachte. We sturen wekelijks nieuwe ideeŽn en feedback door en ook dit topic bekijken we regelmatig.

Hartelijk dank voor je feedback!

Groet,
    Tovenaar
    Laatst gewijzigd door CM_Tovenaar : 14-07-2015 om 11:15

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Beste MCCFire,

Sorry, maar helaas een foute gedachte. We sturen wekelijks nieuwe ideeŽn en feedback door en ook dit topic bekijken we regelmatig.

Hartelijk dank voor je feedback!

Groet,
    Tovenaar
    Dan heb ik niks gezegd! Excuus

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Zijn voorbeelden van vrij algemene ideeen, waarvan het opvallend is geweest dat het niet eerder ingevoerd was. Als het al 'vanuit de comunity' is ingevoerd, dan toch zeker niet vanaf het .nl domein.
    Ik kan je met zekerheid melden (ik was toen crewlid) dat sowieso het adresboek van IGM's rechtstreeks vanaf .nl domein is ingevoerd.
    Ik was namelijk zelf ťťn van de personen die hierover gepraat heeft om het voor te stellen, en dat ook daadwerkelijk gedaan heeft.
    De overige opties zijn ook hier op .nl domein aangevoerd, kijk maar op de laatste 3 pagina's van dit forumdeel.

Ik moet wel zeggen dat de manier van ideeŽn doorvoeren toen heel anders ging dan dat ik hier van Tovenaar zie. Er waren geen wekelijkse evaluaties, en ideeŽn moesten eerst op het internationale crewforum gegooid worden, en moesten er minstens 4 of 5 domeinen het er mee eens zijn dat het een goed idee was.
    Zo te lezen gaat dat nu een stuk makkelijker.
    One Piece

Standaard

Ik kan je met zekerheid melden (ik was toen crewlid) dat sowieso het adresboek van IGM's rechtstreeks vanaf .nl domein is ingevoerd.
    Ik was namelijk zelf ťťn van de personen die hierover gepraat heeft om het voor te stellen, en dat ook daadwerkelijk gedaan heeft.
    De overige opties zijn ook hier op .nl domein aangevoerd, kijk maar op de laatste 3 pagina's van dit forumdeel.

Ik moet wel zeggen dat de manier van ideeŽn doorvoeren toen heel anders ging dan dat ik hier van Tovenaar zie. Er waren geen wekelijkse evaluaties, en ideeŽn moesten eerst op het internationale crewforum gegooid worden, en moesten er minstens 4 of 5 domeinen het er mee eens zijn dat het een goed idee was.
    Zo te lezen gaat dat nu een stuk makkelijker.
    Ik zeg toch nergens dat ze niet hier geopperd zijn? Ik zeg alleen dat het vrij algemene ideeŽn zijn, waarvan het opvallend is geweest dat het niet gelijk is ingevoerd.

En Tovenaar, das juist het hele idee. Een voordeel op een nieuwe server geeft belang aan het winnen van een huidige server. Of je moet het prijs goud echt gigantisch verhogen wil het nut hebben. Of je geeft ze een coupon (moet dan geprogrammeerd worden lijkt me) voor 1 maand plus/productie bonussen en goudclub of beetje zilver fzo. Zoals ik al eerder aangaf, aan 60 goud heb je echt helemaal niks.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

En dan te bedenken dat je op .com nog geen zilverstuk krijgt voor het winnende WW.
    Ik vind je medaille ook een erg leuk idee.
    Ik snap alleen je noemer 'algemeen idee' niet bij die voorbeelden, ten opzichte van (??) dit idee?
    One Piece

Standaard

En dan te bedenken dat je op .com nog geen zilverstuk krijgt voor het winnende WW.
    Ik vind je medaille ook een erg leuk idee.
    Ik snap alleen je noemer 'algemeen idee' niet bij die voorbeelden, ten opzichte van (??) dit idee?
    Vakantiemodus
    Het Adresboek in IGM's
    Alliantie gebeurtenissen verkleinen naar 10 per pagina.
    Volgende rapportage, vorige rapportage knoppen.

Adresboek en knopje voor volgende of vorige vind ik een vrij standaard idee, waarvan ik het eigenlijk raar vind dat dat geopperd moest worden. Vakantiemodus heeft ook haast elk online spelletje wel. En de verkleining naar 10 is in mijn ogen ook gewoon praktischer...

Standaard

Klopt, maar er waren dus in de tijd dat die dingen geopperd werden, niet erg veel spellen die dat wel hadden.
    Vorige - volgende rapport was wel een echte verbetering ten opzichte van dat.

Was het niet geopperd, was het hoogstwaarschijnlijk ook niet ingevoerd.
    One Piece

Regels voor berichten