Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 129

Discussie: Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Ik kan nogwel een keer herhalen dat ik en Tollie te vertrouwen zijn, maar bewijzen kan ik het zelf niet. Als een van ons bekeken is, weet in iedergeval nog 1 iemand dat we te vertrouwen zijn. Verder heb ik 0 info over de andere rollen, dus zou ik random iemand moeten lynchen. Maar het is natuurlijk beter als we tot een target komen met goede onderbouwing.
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker

Standaard

Onbekenden voor mij; Rulez en GGvdH/Trancefan.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het opvallend dat de meeste mensen wachten met stemmen. Tuurlijk ze wachten op informatie, of willen de kat uit de boom kijken. Ik ga weer stemmen op de persoon waar ik de vorige lynch ook al op stemde, namelijk RuleZ. Dit bij gebrek aan beter. Overigens vind ik het persoonlijk ergens interessant om te kijken wie er allemaal op Svenke heeft gestemd de vorige ronde. Ik vind het opvallend dat hij namelijk 4 stemmen kreeg.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker RuleZ's schermafbeelding

Standaard

Ik wil best claimen, maar hoe weet ik zeker dat Tollie te vertrouwen is?
    Trancefan voorlopig

Gebruiker Trancefan's schermafbeelding

Standaard

We zijn met 11 spelers. Dit zou betekenen dat er toch zeker 2 wolven aanwezig zijn. Stel dat Rulez, wat nu wordt voorgesteld, een wolf is. Wie is dan de ander? Ik niet in ieder geval

Aaa_naamloos, jij zegt dat er gekeken moet worden naar de mensen die op Svenke stemden. Ik deed rond die tijd nog niet mee met het potje, maar heb het potje wel zo half gevolgd. Ook ik had Svenke in gedachten, zijn logica ging echt alle kanten op. Zodra zijn rol bekend was had er overgestemd kunnen worden, maar de rol die hij opgaf is de meest logische rol om als wolf te claimen. Ik zou er niet raar van opkijken als hij aan het eind van het spel alsnog schaapswolf blijkt. Ik denk persoonlijk dus dat je niet veel wijzer wordt uit de stemmen op Svenke.

Ik ga er vanuit dat de ziener Boon heeft gechecked. In dat geval stem ik mee op Rulez. Mocht de ziener dit niet hebben gedaan, dan raad ik de ziener dit aan voor as. nacht (of mij, maar daar schiet ik persoonlijk niet veel mee op).

Daarnaast wil ik even opmerken dat MNL nog eenzame beul kan zijn, maar dat is van latere zorg. Valt vanzelf op als er 's nachts geen doden meer vallen.

Gebruiker

Standaard

Ik heb achter de schermen redelijk wat informatie binnengekregen. Veel van die informatie is bekend bij individuen maar is makkelijk aan elkaar te knopen. Om mijn argumenten kracht bij te zetten, leg ik het op tafel. Dit bewijst mijzelf dan, en kunnen we allen geïnformeerde beslissen nemen. Wellicht wat onorthodox maar ik denk dat het helpt, de afgelopen potjes in ieder geval. Als we het nu goed doen, komt de winst vrij dichterbij.

Zoals al eerder gezegd zijn AciD en ik zielsverwanten. Er zijn er 2 totaal, zouden er meer zijn dan wisten we dat. We zijn veilig voor conversie wat toch wel lekker is als BM.

De eerste dag Dominique gesproken, haar item was gestolen of kapot gemaakt, maar ze wist wel de rol van aaa_naamloos. Die had ze nog gezien. Dit bleek te kloppen want deze nacht kwam Boon naar mij toe, die had de 1e nacht Dominique bestolen, een zien-item gejat, en daarmee mij bekeken de tweede dag. Dat maakte dat hij bij mij claimde. In dit potje kan een dief alleen burger zijn. Ze hebben dit mijn onafhankelijk van elkaar vertelt waardoor ik de kans zeer groot acht dat het daadwerkelijk allemaal zo gegaan is. Verder bewijst dit vrijwel zeker mijn claim en daarmee dus ook AciD. De rol van aaa_naamloos is bij mij onbekend, wellicht willen ze deze nu - al dan niet prive - delen. Dominique gaf aan dat lynchen niet handig was.

Let wel, Dominique zou zowel waarzegger als sjamaan kunnen zijn. Het feit dat ze zich openlijk meldde en openhartig was over de acties spreekt wel voor haar, waardoor ik eerder neig naar goed dan slecht.

Gisteren met MNL gesproken na zijn vrij duidelijk hint op het forum, hij claimt beul. Beulen zou hem niet 100% bewijzen, maar wel meer dan dat hij nu is (naar mijn mening). Daarnaast raad ik hem aan te beulen, dan weten wij zeker dat je i.i.g. een beul bent en kan je actie sowieso gebruiken.

Nu staan we dus voor een lynch een aantal personen is voor mijn 100% bewezen, van een aantal weet ik iets(Dominique, MNL en aaa) en van een aantal weet ik niets (Trancefan, RuleZ). De laatste twee zijn voor mij daarom de grootste verdachten en zou hen daarom liever lynchen dan anderen. Verder zou ik het handig vinden als MNL deze dag nog zou beulen.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Dan gaan we gewoon iene-miene-mutten tussen die twee, of wat?
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Dan gaan we gewoon iene-miene-mutten tussen die twee, of wat?
    Wellicht stappen ze naar voren met iets bruikbaars, ze zijn niet per definitie slecht. Ik acht de kans alleen groter.

Gebruiker Trancefan's schermafbeelding

Standaard

Mocht mijn theorie kloppen en Svenke is schaapswolf, dan ben ik zeer waarschijnlijk geen wolf (want waarschijnlijk 2 wolven in totaal en er was vannacht een dode terwijl ggvdh inactief was).

Tot zover mijn woorden, heb verder niet veel wat ik nu kan gebruiken ter verdediging.

Standaard

Spoiler

TLDR: Muchacho NL gebruikt een laserwapen (beul of eenzamebeul) om Trancefan de gezonde ruimtekolonist (burger) te vermoorden.

De deadline laat ik voorlopig nog even op morgenavond staan. Mochten er nog veel grote discussies plaatsvinden, dan zal ik 'm opschuiven.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Secret Nero #2 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 289
    Laatste bericht: 16-05-2016, 20:38
  2. Secret nero #1 - Thels
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 10:08
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 16:17
  4. Weerwolven Ronde 45 (Senseismurf/Thels)
    By senseismurf in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 410
    Laatste bericht: 03-12-2010, 18:16

Regels voor berichten