Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 129

Discussie: Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat je bent gestopt met lezen na de eerste 5 posts ofzo nice Ik ga wel claimen bij Tollie want vertrouw jullie (Boon,Domi en gg nu ook) absoluut niet.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Bij de 85ste keer, ik heb Tollie niet gered.
    Ik ben benieuwd wat Svenke claimt bij Tollie, ik ben nog altijd bereid mijn stem te wijzigen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Oke prima, Svenke wilt zijn eigen hagje redden en oogt ongeïnteresseerd wie op de lynch gaat. Mijn excuus legioen voor het verkeerd interpreteren.

Gebruiker

Standaard

Ik heb een claim van Svenke. Lastig om op waarde te schatten, ik overleg even met hem en oordeel nog niet. Fijn dat GGvdH er weer is, dat scheelt speculatie of inactiviteit.

Deze lynch is nog redelijk verdeeld en ik denk dat eigenlijk een goed teken is. Uit vorige potjes is toch wel gebleken dat als de lynches in het begin vrij soepel verlopen er vaak een burgerslachtoffer wordt gemaakt (of er uiteraard direct bewijs is voor een slechte).

Standaard

Tussenstand Lynch:
    Svenke heeft 4 stemmen van Muchacho NL, Dominique87, Boon en GGvdH.
    RuleZ heeft 2 stemmen van AAA Naamloos en Svenke.
    GGvdH heeft 2 stemmen van Tollie en Legioen.
    Boon heeft 1 stem van AciD.
    Dominique87 heeft 1 stem van RuleZ.

Deadline bij geen schokkende veranderingen straks om 14:00.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Ik zit werk-technisch even in een drukke periode. Deadline was duidelijk, sinds vanochtend geen tijd meer gehad. Net pas thuis .
    Je hebt wel VIER keer voor de deadline gepost. In elk van die 4 posts had je iemand aan kunnen wijzen, om deze later aan te passen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Ik reageer zo mijn excuus. Ik had eerder ingelogd omdat ik heel even wifi had op het vliegveld, wachtende op bagage. Nee ik ben niet inactief, en had immers ook nacht activiteit aan gegeven.

Dit komt misschien wat laat, maar ik vraag om iets coulanter met deadlines om te gaan ivm. Vakanties.
    Meer dan 72 uur tussen online komen, is redelijk inactief. Als je de infodraad door kijkt, wordt daar aangeraden om minstens 1 keer per dag online te zijn, om daar adequaat op te reageren. Er zijn enkele andere spelers die ook op vakantie zijn gegaan, maar omdat ze wisten dat ze slechts elke paar dagen online konden zijn, hebben ze besloten zich niet in te schrijven.

Het is ook de bedoeling dat je vaker dan eenmaal per lynch online kunt zijn, om zo op discussies van andere spelers te reageren. Als er vlak na jouw post een interessante ontwikkeling plaatsvindt, voel ik er weinig voor om de deadline dan 72 uur later te plaatsen, zodat je ook de kans hebt te reageren. Het is echter wel belangrijk dat alle spelers een kans krijgen te reageren.

Natuurlijk kunnen er ook potjes gespeeld worden met langere deadlines, maar dan moet dat van tevoren aangevraagd worden, zodat de andere spelers dat ook weten, andere spelers die ook maar 1 keer per paar dagen online kunnen zijn dan ook de kans hebben om mee te spelen, en spelers die een wat sneller potje willen, hebben dan de kans zich uit te schrijven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Bm stem Dominique
    De kolonieleider is reeds vergeven. Het lijkt erop dat je niet de hele draad maar slechts een stukje ervan hebt gelezen. Zie je de kans om alsnog de hele draad te lezen, en de rest van het spel actief mee te spelen? Zo niet kun je dat misschien beter eerlijk aangeven, zodat er een actieve speler voor je in kan vallen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Ik heb gevraagd Svenke hier te posten, om zodoende mensen te overtuigen of discussie te starten. Hopelijk lukt dat nog op korte termijn.

Standaard

Ik ben er tot 14:00u om mijn oordeel te zeggen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Spoiler

TLDR: Svenke de ruimtekolonist met medikit wordt gelyncht.

Het nu weer nacht. Iedereen, gelieve zo snel mogelijk je actie door te geven. Spelers zonder nachtrol, gelieve mij ook te PMen, zodat ik weet dat je indertijd online bent geweest. Ik verwacht niet dat dit lang zou moeten duren, maar zou toch wel uiterlijk maandagochtend alle acties binnen willen hebben!
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Pfff genezer er uit
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Standaard

Tollie, had Svenke genezer bij je geclaimd of iets anders?

Soortgelijke discussies

1. Secret Nero #2 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 289
    Laatste bericht: 16-05-2016, 20:38
  2. Secret nero #1 - Thels
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 10:08
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 16:17
  4. Weerwolven Ronde 45 (Senseismurf/Thels)
    By senseismurf in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 410
    Laatste bericht: 03-12-2010, 18:16

Regels voor berichten