Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 tot 129 van 129

Discussie: Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

ik vond mijn theorie leuker
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Ik ontken alles!

AciD
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Standaard

Spoiler

TLDR: AAA Naamloos, Dominique87 en Muchacho NL winnen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Bedankt voor het leiden, Thels
    Het was een meesterlijk verhaal
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Dank voor het leiden Thels, goede verhalen die de sfeer er goed in hielden. Moet wel zeggen dat ik een potje met iets meer spelers, leuker vind. Hopelijk komen er meer inschrijvingen als de zomervakantie ten einde komt.
    Uiteraard jammer dat ik weer niet gewonnen heb, maar oke Had graag wat meer van de vampier gezien, maar het lijkt erop dat die helemaal niemand succesvol heeft kunnen converteren, erg jammer, want had wel willen weten hoe dat zou aflopen.
    Verder natuurlijk goed gespeeld door de wolven
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Standaard

Ik moet de lijkenpikker en de eenzamebeul wat meer testen. Leken in deze pot wel een leuk effect te hebben (bij eenzamebeul natuurlijk alleen de vrees ervoor), maar 1 potje geeft natuurlijk statistisch geen betrouwbare uitslag.

Vampier had misschien wat weinig kans, met slechts 6 mogelijke doelwitten. Het scheelde echter wel dat de wolven en zieltjes als laatsten overblijven. Hadden de zieltjes geen immuniteit gehad, had het heel anders kunnen spelen. Again, denk dat dit ene potje niet bepaald een doorslag geeft.

Voor de verhaallijn was het eigenlijk wel jammer dat de wolven wonnen. Burgerwinst en vampierwinst hadden tot betere eindverhalen geleid, denk ik.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Het was niet alleen voor de verhaallijn jammer dat de wolven wonnen

Gebruiker

Standaard

Dubbelpost but care:

Thels onzettend bedankt voor het leiden. Leuk thema, goed verhalen. Persoonlijk vond ik het niet erg wat extra te moeten inlezen om "nieuwe/andere" rollen te begrijpen. Zou jij nog een overzichtje willen maken wie wat deed in elke nacht?

Jammer dat we niet gewonnen hebben. Wolven actief en slim gespeeld, dus een verdiende overwinning.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Dubbelpost but care:

Thels onzettend bedankt voor het leiden. Leuk thema, goed verhalen. Persoonlijk vond ik het niet erg wat extra te moeten inlezen om "nieuwe/andere" rollen te begrijpen. Zou jij nog een overzichtje willen maken wie wat deed in elke nacht?

Jammer dat we niet gewonnen hebben. Wolven actief en slim gespeeld, dus een verdiende overwinning.
    Dat had ik direct na het einde van het spel al gedaan. Zie pagina 1, post 2 (3 als je die post van Legioen meetelt).

En ja, wolven speelden goed. Burgers speelden behoorlijk minder. Beul nacht 1 laten sterven zat zeker niet mee. Genezer dag 1 hielp zeker daarna ook niet.

Op dag 2 hadden jullie het nog kunnen redden, zelfs na de beulsactie, maar het was kiele kiele geweest, en ook de vampier had nog voor problemen kunnen zorgen, dan.

Soortgelijke discussies

1. Secret Nero #2 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 289
    Laatste bericht: 16-05-2016, 20:38
  2. Secret nero #1 - Thels
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 10:08
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 16:17
  4. Weerwolven Ronde 45 (Senseismurf/Thels)
    By senseismurf in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 410
    Laatste bericht: 03-12-2010, 18:16

Regels voor berichten