Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 tot 110 van 129

Discussie: Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

rulez!!!! <- 8tekens
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Standaard

Spoiler

TLDR: RuleZ de geïnfecteerde ruimtekolonist (vampier) is gelyncht.

Deadline, ik verwacht morgen alles wel binnen te hebben, maar laten we afspreken, uiterlijk vrijdagochtend? Ik verwacht ook weer van iedereen, ook spelers zonder nachtrol, een PM.
    Laatst gewijzigd door Thels : 15-07-2015 om 18:41
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

oeh dat is ook niet slecht, al is het de vraag wie er gebeten is en eventueel al geconverteerd is tot vampier.
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Dat is inderdaad een goede vraag.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Thels even specifiek twee vragen aan jou als spelleider.

"Tevens zijn de geïnfecteerde ruimtekolonisten pas na het verlaten van het schip geïnfecteerd geraakt, en staan ze in het scheepslog beschreven als hun originele rol (de originele geïnfecteerde ruimtekolonist wordt beschreven als gezonde ruimtekolonist)."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    TLDR: RuleZ de geïnfecteerde ruimtekolonist (vampier) is gelyncht.
    Hieruit concludeer is dus dat RuleZ geen originele geinftecteerde ruimtekolonist (vampier) is of wordt de originele vampier bij sterven wel als vampier aangeduid. Wat bij een schaapswolf bijv. niet het geval is.

Een vraag van soortgelijke strekking: bij onderstaande tekst staat tussen haakjes beul of eenzame beul. MNL zou dan geen grafroverwolf kunnen zijn en Tetmiera haar bijl hebben geroofd, aangezien hij eenzame of normale beul is zoals tussenhaakjes beschreven.

TLDR: Muchacho NL gebruikt een laserwapen (beul of eenzamebeul) om Trancefan de gezonde ruimtekolonist (burger) te vermoorden.
    Laatst gewijzigd door Tollie : 15-07-2015 om 23:54

Standaard

De scheepslog is het voorwerp van de Waarzegger/Sjamaan. De Waarzegger/Sjamaan zien dus geen vampieren. Bij het overlijden zien jullie natuurlijk wel die paarse wormpjes die door zijn lichaam aan het wroeten zijn. RuleZ zou dus best de originele vampier geweest kunnen zijn.

"(beul of eenzamebeul)" geeft aan wat voor actie Muchacho NL uitvoert. Natuurlijk sluit dat niet uit dat Muchacho NL de dief of lijkenpikker zou kunnen zijn, die het voorwerp van een andere speler heeft gestolen.

Ik merk overigens wel dat een combinatie van thema en experimentele rollen niet bepaald overzichtelijk is voor de spelers. Volgens Berber was een thema echter wel verplicht. Misschien een puntje van discussie (waaruit ook best de conclusie zou kunnen komen dat experimentele rollen sowieso niet gewenst zijn), maar dat is iets voor na het potje.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Standaard

Een thema is zeker niet verplicht, en al helemaal niet zo uitgebreid als jij hebt gedaan (chapeau, overigens).
    Een verhaal is echter wel wenselijk, maar ook niet verplicht.
    One Piece

Gebruiker

Standaard

De scheepslog is het voorwerp van de Waarzegger/Sjamaan. De Waarzegger/Sjamaan zien dus geen vampieren. Bij het overlijden zien jullie natuurlijk wel die paarse wormpjes die door zijn lichaam aan het wroeten zijn. RuleZ zou dus best de originele vampier geweest kunnen zijn.

"(beul of eenzamebeul)" geeft aan wat voor actie Muchacho NL uitvoert. Natuurlijk sluit dat niet uit dat Muchacho NL de dief of lijkenpikker zou kunnen zijn, die het voorwerp van een andere speler heeft gestolen.

Ik merk overigens wel dat een combinatie van thema en experimentele rollen niet bepaald overzichtelijk is voor de spelers. Volgens Berber was een thema echter wel verplicht. Misschien een puntje van discussie (waaruit ook best de conclusie zou kunnen komen dat experimentele rollen sowieso niet gewenst zijn), maar dat is iets voor na het potje.
    Bedankt voor de opheldering Thels!

Standaard

Spoiler

TLDR: Boon de ex-criminele ruimtekolonist (dief) is overleden.

Deadline Zaterdag 14:00.
    Laatst gewijzigd door Thels : 16-07-2015 om 22:08

Standaard

Ik ga toch mijn vragen stellen bij Tollie en AciD nu.
    One Piece

Soortgelijke discussies

1. Secret Nero #2 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 289
    Laatste bericht: 16-05-2016, 20:38
  2. Secret nero #1 - Thels
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 10:08
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 16:17
  4. Weerwolven Ronde 45 (Senseismurf/Thels)
    By senseismurf in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 410
    Laatste bericht: 03-12-2010, 18:16

Regels voor berichten