Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 tot 130 van 131

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

En wij is; chaos of yakuza?

Gebruiker

Standaard

Voorbij, eindelijk en nu weer verder op de s5.

Bij deze wil ik Roel / Benetton feliciteren, met de overwinning, maar meer nog dat ie als 1 van de weinig niet respectloos is geweest richting anderen

Gebruiker keeskoff's schermafbeelding

Standaard

eigenlijk geen van 2en, F.R. dus op het laatst chaos met wat hulp en samenwerking elders
    Ik verlies nooit een strijd en als dan toch verlies ben ik 2e en de tegenstander op een na laatste

Gebruiker

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jata Bekijk bericht

Bij deze wil ik Roel / Benetton feliciteren, met de overwinning, maar meer nog dat ie als 1 van de weinig niet respectloos is geweest richting anderen
    Jata we (heel yakuza en nog andere mensen hier) vragen ons nog steeds af wie je bent. Kunnen we daar alsnog antwoord op krijgen? Vind je manier van denken en schrijven top.

Gebruiker ætri's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suis Bekijk bericht
    Aetri nog bedankt voor je dorpje he.

Jata wie speelde je op s2? Je teksten hier zijn echt op de bal!!! Super
    Gefeliciteerd hoor, je mag m houden
    Ben alleen bang dat je er weinig aan zult hebben, mocht je het niet gezien hebben: ons WW staat op 100 XD

Gebruiker

Standaard

Beste speler: Zeus, zo zie je ze niet vaak in Nederland
    Beste alliantie: Yakuza
    De beste teamspeler: Vivaldi
    Allynoob: Die heeft Trojans overgenomen
    Beste leider: flup4, omdat hij Q-fam uit de oorlog wist te houden
    Meest overschatte alliantie: Trojans
    Meest onderschatte alliantie: Q-fam
    Meest overschatte speler: -
    Meest onderschatte speler: Duivel
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: Madhouse, was ook dit keer weer een genot
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Noobs die het gevecht uit weg gaan, op het WW gaan zitten en daar vervolgens alleen maar gaan janken
    Mooiste speler naam: Klootviool
    Mooiste alliantie naam: F.R. it gjit er wel gesellig an toe dar
    Mooiste actie van de server: Artefact-nick van Madhouse en Q-Buzz op Justus
    Beste simmer: Q-Buzz
    Beste aanvaller: Pipie
    Beste verdediger: Lord Wulf
    Beste farmer: Shield Maiden
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Sacha
    Wie haalt het einde van de server niet: Darkmaster
    Leukste forumgebruiker: Jata
    Minst leuke forumgebruiker: -

Gebruiker drop's schermafbeelding

Standaard

Beste speler: Hadjeonsmaar,Zeus
    Beste alliantie: Yakuza
    De beste teamspeler: Pipie
    Allynoob: Kazziman.....als jullie inloggen met wachtwoord kwartet, kun je er nog op... had hem een ban moeten geven eig....zodoende toch vele bans moeten zijn in trojans,zoals ook masterminds zijn ww op chat gooide...en de proxie accounts van above stoer werden rondverteld in de chats, zo ook miro waar leider trojans zelf op meekeek zei het als sitter wat natuurlijk geen ban opleveren zou.
    Beste leider: Pipie
    Meest overschatte alliantie: Trojans
    Meest onderschatte alliantie: Yakuza
    Meest overschatte speler: Afterlife
    Meest onderschatte speler: Calimero
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: doet er niet toe, leiding moet er wezen, dus Pipie, maar ook Benneton heeft op het begin zichzelf best laten zien.
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: jesse
    Mooiste speler naam:
    Mooiste alliantie naam:
    Mooiste actie van de server: de fakes op hadjeonsmaar en het tussentimen aldaar
    Beste simmer: hadrianus
    Beste aanvaller: Hadjeonsmaar,zeus
    Beste verdediger: duivel
    Beste farmer: above
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: met me dual

Gebruiker

Standaard

Beste spelers: Above the Rain, hadjeonsmaar
    Beste alliantie: Trojans
    De beste teamspelers: Oscar|Masterminds & Bart|Above the Rain
    Allynoob: Jelmer
    Beste leider: Oscar & Roel
    Meest overschatte alliantie: Sterruf
    Meest onderschatte alliantie: -
    - Alle allianties speelden uiteindelijk min of meer hoe ik het verwachtte, op GAUW/Sterruf na dat zichzelf de das om deed. Trojans was goed, maar als de motivatie bij de leden afneemt zijn we te verslaan. Yakuza is matig maar met een grote overmacht tegen een alliantie waar lang niet meer iedereen actief is kunnen ze wel wat uitrichten.
    Meest overschatte speler: Spongebom
    Meest onderschatte speler: Bart van Above the rain & alle spelers die een hele server actief blijven voor hun alliantie.
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: Te veel om bij naam te noemen, alle goede teamspelers en The Afterlife
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Forumhelden
    Mooiste speler naam: hadjeonsmaar
    Mooiste alliantie naam: -
    Mooiste actie van de server: Dat ondanks alles toch dat WW naar 100 gebracht is.
    Beste simmer: Hadrianus
    Beste aanvaller: Hadjeonsmaar, de enige aanvaller die nagenoeg de hele server dreigend was.
    Beste verdediger: Narwhal & Redemption
    Beste farmer: Iemand met schoentjes en tijd.
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Doutzen
    Laatst gewijzigd door Marovin : 27-12-2015 om 16:47

Gebruiker

Standaard

Lekker gespeeld mannen! De overwinning hebben we toch over de streep moeten trekken. Hard gewerkt door Above en de crew, chapeau! Yakuza mag zich de lof toetrekken voor hun goede inzet en poging tot het toe-eigenen van de server! Hard gewerkt moet ik zeggen.
    Imo jammer voor ons dat Zeus een eindeloze put aan punten kon sprokkelen, waardoor wij genoegen moeten nemen met een tweede plek op de aanvalsranking. Maar we zijn er blij mee!

Zoals eerder benoemd heeft hjom niet zo goed kunnen draaien zonder de steun van onze goede deffers, waar Narwhal voor ons een hele grote in is geweest. Natuurlijk waren alle deffers belangrijk. Daarnaast was het krijgen van het unieke dieet bepalen voor onze kracht.

Mike en Jurgen zijn topduels, blij nog een server met hen te kunnen spelen op S5. Fijne samenwerking met twee mannen die op 1 lijn met me zitten.

xx

Je weet dat je spel gedrag een afspiegeling is van hoe je in RL bent, medelijden met hen die met jou, KillBill, Dutch_power, P_P, M NL, Rain, Diss om moeten gaan,

Sjongejonge, wat een butthurt laat jij zien zeg. Minstens zo respectloos om maar te blijven schoppen tegen iets wat overduidelijk bijna alleen jouw mening is.
    Mijn spelgedrag is A.) heel sociaal en behulpzaam, dus als dat een afspiegeling zou moeten zijn dan zit ik wel goed. B.) Spelgedrag is echt geen goed vergelijkingsmateriaal voor het echte leven.

Als dat gehuil jouw weerspiegeling van het echte leven is, dan kun je het zelf wel invullen hoe bedroevend jouw sociale leven moet zijn. Ik ben maar een paar keer wat minder respectvol geweest op het forum en dat is alleen maar gebaseerd op het feit dat ik daarvoor geïrriteerd werd door leugens en onwaarheden van de tegenpartij.

Daarnaast weten (oud)alliantiegenoten wat ze aan me hebben, dus ik ben eigenlijk gek, dat ik mezelf hier zit te verantwoorden aan jou .
    2016:
    S5 - Thyssagetae - (Olympus)
    2015:
    S2 - hadjeonsmaar - (Winst: Trojans 2015)
    NL19 - Great Minds - (Winst: Rel Club!)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DissDoll Bekijk bericht
    Sjongejonge, wat een butthurt laat jij zien zeg. Minstens zo respectloos om maar te blijven schoppen tegen iets wat overduidelijk bijna alleen jouw mening is.
    Mijn spelgedrag is A.) heel sociaal en behulpzaam, dus als dat een afspiegeling zou moeten zijn dan zit ik wel goed. B.) Spelgedrag is echt geen goed vergelijkingsmateriaal voor het echte leven.

Als dat gehuil jouw weerspiegeling van het echte leven is, dan kun je het zelf wel invullen hoe bedroevend jouw sociale leven moet zijn. Ik ben maar een paar keer wat minder respectvol geweest op het forum en dat is alleen maar gebaseerd op het feit dat ik daarvoor geïrriteerd werd door leugens en onwaarheden van de tegenpartij.

Daarnaast weten (oud)alliantiegenoten wat ze aan me hebben, dus ik ben eigenlijk gek, dat ik mezelf hier zit te verantwoorden aan jou .
    Ach, laat het gel*l van die pipie en de rest maar, ze geloven in hun eigen verhaaltjes en dan is het toch goed, boeiend, wie hun nu wel of niet gelooft, en ook het kameraadje van pipie gelooft, het boeit echt niet.

Volgende keer, als er weer eens gel*ld wordt mensen, vraag dan ook eens de andere kant naar het verhaal, dat maakt een heel stuk duidelijker.

Wat betreft Trojans; goed gespeeld mannen, ga trots op jezelf! Gefeliciteerd met de overwinning!

Regels voor berichten