Pagina 7 van 27 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 269

Discussie: Avalon #3 (Legioen)

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voor we moeten de gok toch een keer wagen.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Lastig. Eigenlijk doet Dominique nu precies hetzelfde als Tuinreus, namelijk, zichzelf, Tetmiera en mij, in tegenstelling tot haar eerdere voorgestelde plan. Als er nog meer ruimte over is, zou ik deze denk ik afkeuren, maar gezien we dan geforceerd plan Naamloos moeten stemmen, ben ik voor deze samenstelling.
    Laatst gewijzigd door Thels : 14-06-2015 om 23:45
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

voor eerste ronde is toch random

Gebruiker Nullus's schermafbeelding

Standaard

Gezien de variatie in voor-stemmen voor deze samenstelling tegenover de andere, lijkt het me dat nu zowel goedjes als slechtjes hier voor te vinden zijn. Dus ik ben tegen deze samenstelling.
    #Toshasfanclubvoorzitter

Gebruiker

Standaard

Tegen. 4e voorstel en sommige zijn er nog 0 keer in betrokken. Enige nadeel is dat de volgende dan automatisch door moet gaan

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Klopt dat zit mij ook een beetje dwars
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Tollie, t is juist logisch om aan de hand van vorige stemmingen een team samen te stellen. Dan heb je idd telkens dezelfde, maar daaruit is ook meeste af te leiden. Ook als het mislukt is nu van 4 rondes bekend in welke samenstellingen voor werd gestemd door welke mensen en welke tegen.
    Om eerlijk te zijn heb ik op dit moment niet zo veel vertrouwen in de tuinreus en aaa_naamloos. Daarom heb ik hen niet meegenomen in dit voorstel. Het kwam op mij over alsof de tuinreus een team probeerde samen te stellen met precies 1 slechte en daarom aaa_naamloos verving door thels. Als er 2 slechten in een team van 3 zitten, kan dat nog heel gunstig uitpakken. Ik denk dat daarom ook bij missie 1 zoveel tegenstemden. Zowel goeden als slechten waren tegen. Nu zijn het denk ik vooral slechten die tegen gaan stemmen.

Gebruiker

Standaard

De huidige missie's zijn voor mij niet optimaal. Je weet je eigen rol, zodoende ook wat je doet/stemt. Zit je in de missie dan is dit een voordeel om de rol van andere te achterhalen. Deze kans heb ik niet, voor mij is het daarom vrijwel gokken.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Tollie, t is juist logisch om aan de hand van vorige stemmingen een team samen te stellen. Dan heb je idd telkens dezelfde, maar daaruit is ook meeste af te leiden. Ook als het mislukt is nu van 4 rondes bekend in welke samenstellingen voor werd gestemd door welke mensen en welke tegen.
    Om eerlijk te zijn heb ik op dit moment niet zo veel vertrouwen in de tuinreus en aaa_naamloos. Daarom heb ik hen niet meegenomen in dit voorstel. Het kwam op mij over alsof de tuinreus een team probeerde samen te stellen met precies 1 slechte en daarom aaa_naamloos verving door thels. Als er 2 slechten in een team van 3 zitten, kan dat nog heel gunstig uitpakken. Ik denk dat daarom ook bij missie 1 zoveel tegenstemden. Zowel goeden als slechten waren tegen. Nu zijn het denk ik vooral slechten die tegen gaan stemmen.
    Dat is nergens op gebaseerd. De helft van de mensen stemden voor op de eerste missie, waaronder ik. Juist missie 2, waar jij en thels in zaten, waren heel veel tegens. Waarom heb je daar dan tegen gestemd? Ik snap jouw redenering echt niet. Het lijkt er steeds meer op dat je meer weet, en dat zou betekenen dat je of merlijn of slecht bent. De kans is dus groter dat je slecht bent, want ik zou niet inzien waarom je als merlijn nu al zo veel naar voren stapt. Maar goed, ik verwacht dat deze missie zal slagen omdat je anders door de mand valt, dus ik stem toch voor.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

voorrrrr
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Pagina 7 van 27 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Avalon #2
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief