Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 269

Discussie: Avalon #3 (Legioen)

Gebruiker

Standaard

Nee, dat is niet hetzelfde. Als je in ronde 5 tegen stemt is je doel de missie te laten mislukken. Als je in een andere ronde tegen stemt, ookal is het op je eigen voorstel, kan het altijd nog zijn dat je wou kijken hoe mensen reageren op een bepaald voorstel zonder deze mensen op pad te willen sturen.
    Ook is het doel niet zo snel mogelijk een team op pad te sturen, dus ik snap niet waarom je hoopt dat ronde 3 wel lukt. Er zijn 5 rondes, die mogen dus ook goed gebruikt worden. Het spel draait juist om de conversatie over de missies en wat minder om de daadwerkelijke missies, ookal geeft de uitslag daarvan natuurlijk info voor verdere discussies.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Het was slechts een sarcastische vergelijking en ik bedoel niet met "Derde keer goede keer" dat ik wil dat de missie nu kan doorgaan.
    Is het dan wel goed dat ik ronde 5 automatisch laat doorgaan?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Het was slechts een sarcastische vergelijking en ik bedoel niet met "Derde keer goede keer" dat ik wil dat de missie nu kan doorgaan.
    Is het dan wel goed dat ik ronde 5 automatisch laat doorgaan?
    Als spelleider moet je een beetje afzijdig houden wat je wilt en wat je niet wilt denk ik. Achteraf kun je vertellen wat jouw gedachtes er over waren. Ik zal eens kijken wie ik op pad ga sturen.

Oke, ik heb een droomteam samengesteld: Ikzelf (De Tuinreus de Machtige), Thels de Kritische en Tetmiera de Eerste. Ik ben uiteraard voor dit droomteam!
    Laatst gewijzigd door De Tuinreus : 12-06-2015 om 13:33

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

In tegenstelling tot de vorige twee rondes ga ik een keer voor stemmen. Thels erbij vind ik op dit moment wel een goede keuze. Tuinreus en Tetmiera ook wel, zegt ook wel wat over het eerste voorstel van Tetmiera (2 zelfde personen).
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

tegen (8 tekens)

Standaard

Wat Dominique zegt, het kan best je doel zijn om te kijken hoe anderen op je voorstel reageren, zonder dat je zelf wil dat deze op pad gaan. Normaal doe je dat geheim. Als je nu meteen je eigen voorstel tegenstemt, dan heeft de rest natuurlijk ook zoiets van, wat is daar de bedoeling van?

Ook voor de 5e missie mogen we normaal gesproken alsnog stemmen, en zeker met Oberon zou ik dat er graag in houden. Oberon kan er bijvoorbeeld voor kiezen om de 5e missie tegen te stemmen om zich te uiten als Oberon, of misschien is er een geniepige goede ridder die zich als Oberon voor wil doen.

Qua voorstel Tuinreus, ik ben natuurlijk vereerd in het vertrouwen dat Tuinreus in mij heeft, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Zoals gezegd zou ik ook graag Dominique mee zien op missie, en weet ik over Tetmiera gewoon nog niet zoveel. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom en stem tegen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    tegen (8 tekens)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Wat Dominique zegt, het kan best je doel zijn om te kijken hoe anderen op je voorstel reageren, zonder dat je zelf wil dat deze op pad gaan. Normaal doe je dat geheim. Als je nu meteen je eigen voorstel tegenstemt, dan heeft de rest natuurlijk ook zoiets van, wat is daar de bedoeling van?

Ook voor de 5e missie mogen we normaal gesproken alsnog stemmen, en zeker met Oberon zou ik dat er graag in houden. Oberon kan er bijvoorbeeld voor kiezen om de 5e missie tegen te stemmen om zich te uiten als Oberon, of misschien is er een geniepige goede ridder die zich als Oberon voor wil doen.

Qua voorstel Tuinreus, ik ben natuurlijk vereerd in het vertrouwen dat Tuinreus in mij heeft, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Zoals gezegd zou ik ook graag Dominique mee zien op missie, en weet ik over Tetmiera gewoon nog niet zoveel. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom en stem tegen.
    Echt serieus, je komt geen moer verder als je constant tegen stemt, en nee je haalt er ook 0 info uit op want er is nog niks bekend. Zo blijft het een beetje randommen. Dat je alleen je eigen voorstel aanneemt vind ik maar verdacht dominique, dus bij deze zal ik je vertellen dat ik dan waarschijnlijk ook tegen stem tegen jouw voorstel.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

De belangrijkste reden waarom Dominique tegenstemt is dat ze hierna zelf een voorstel mag doen.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

voor omdat er zo ook geen info komt anders. Dat domi zelf perse wil snap ik maar ze kan ook de volgende missie doen?...
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Wat een rotspel is dit eigenlijk. Dag 1 stemde ik voor, omdat het toch random was dacht ik. Had niet in de gaten dat je discussie kreeg bij het kiezen van degene die op missie gingen. Toen dacht ik dan stem ik de 2e keer wel tegen. En nu vind ik het een beetje vervelend worden, want uiteindelijk weet je eigenlijk nog steeds nix. :').

Ik stem tegen, wil wel eens weten wat domi op het moment in gedachte heeft dat ze steeds tegen stemt.

♥ ❤Alleen maar liefde ❤ ♥

Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Avalon #2
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 141
    Laatste bericht: 10-06-2015, 00:51
  2. Avalon
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 244
    Laatste bericht: 22-05-2015, 13:17
  3. WW#86 (Legioen)