Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627
Weergegeven resultaten: 261 tot 269 van 269

Discussie: Avalon #3 (Legioen)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    ik moet zeggen dat ik het spel niet heel leuk vind en daarbij binnenkort op vakantie ga.
    Same for me. Ik vond het in de vorm met alleen merlijn en assasin nog wel leuk. Afgelopen potje met al die nieuwe rollen maakte voor mij het spel veel minder leuk om te spelen. Doe daarom ook niet mee.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Ik vond juist eigenlijk dat die nieuwe rollen het spel juist leuker maakte.
    Bij de andere is het echt compleet gokken en heeft echt alleen merlijn nog enige kans om iets van invloed te hebben.
    Met de rollen erbij kan een van de slechten niet goed meestemmen met de rest van de slechten, en is er een goede met extra info die daarmee ook van invloed kan zijn.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Mijn vriend en ik krijgen vandaag de sleutel van ons huis, dus heb het momenteel te druk om mee te doen!

♥ ❤Alleen maar liefde ❤ ♥

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

1.
    2.
    3. Thels
    4. Tetmiera
    5. Dominique87
    6.
    7. Svenke
    8.
    9.
    10. Legioen

Ivm vakantie, het lekkere weer en de 'travianpauze' besloten om toch niet mee te doen.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

1.
    2.
    3. Thels
    4. Tetmiera
    5. Dominique87
    6. madelon93
    7. Svenke
    8.
    9.
    10. Legioen

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Hey allemaal, we hebben nu wel een leuke vakantie gehad denk ik, dus wil graag de inschrijvingen weer heropenen.

Op dit moment heb ik alle deelnemers even een PM gestuurt met daarin het bericht dat ze 24 uur even de tijd krijgen om opnieuw te beslissen of ze mee willen doen, ze krijgen natuurlijk voorrang, maar het zou ook helpen om nieuwe deelnemers te zoeken. Daarom even wat volgende berichten:

1. Ik heb besloten, om het in de toekomst van dit spel makkelijker te maken, het spel in het thema van The Resistance te doen, dit betekend dus dat de namen zijn veranderd van de rollen, maar geen nood, het spel is tenslotte precies hetzelfde als eerst met ALLE regels van Avalon nog steeds van kracht. Omdat het oorspronkelijke spel waarop Avalon is gebaseerd meerdere variaties heeft, maakt dit makkelijker om in de toekomst om te schakelen naar een nieuwe variatie.

Daarom hernoem ik de rollen, we gaan weg van Arthur's Ridders-thema, en gaan naar een meer toekomst-gerichte thema.

Merlijn wordt hernoemd naar "Resistance Commander"
    Percival wordt hernoemd naar "Resistance Bodyguard"
    Morgana wordt hernoemd naar "Imperial Commander"
    Assassin wordt hernoemd naar "Imperial Assassin"
    -----------
    Mordred wordt hernoemd naar "Imperial Deep Spy"
    Oberon wordt hernoemd naar "Imperial Hidden Spy"

Ik zet die 2 er even wel bij want dit maakt het makkelijker in de toekomst (A).

Ook heb ik besloten (gezien de negatieve reactie op de rollen) dat ik toch niet Mordred of Oberon er nog in gooi, ook de Lady of the Lake (weet nog niet of dit een nieuwe naam heeft) *krijgt van Thels via Skype "Inquisitor" te horen... dus dat is het dus* is eruit verwijderd voor dit spel. De rol-verdeling zal dus het volgende worden:

Resistance:
    1x "Resistance Commander" (Weet identiteit Imperials)
    1x "Resistance Bodyguard" (Weet identiteit Resistance Commander en Imperial Commander, maar niet wie welke heeft)
    4x "Resistance" (Geen extra kennis)

Imperials:
    (Alle Imperials weten wie de andere Imperials zijn)
    1x "Imperial Commander" (Wordt gezien door Resistance Bodyguard)
    1x "Imperial Assassin" (Einde van spel als Resistance wint, mag 1 persoon aanwijzen, als dit de Resistance Commander is, winnen de Imperials alsnog)
    2x "Imperial" (Geen extra kennis)

Regels blijven hetzelfde als een Avalon variant.

De Deelnemers (Als ze niet binnen 24 uur reageren na deze post via PM of via deze topic, dan schrap ik ze van de lijst, tot die tijd, zijn alle vrije plaatsen nog steeds open)

1.
    2.
    3. Thels
    4. Tetmiera
    5. Dominique87
    6. madelon93
    7. Svenke
    8.
    9.
    10. Legioen

Als je wilt meedoen zet jezelf dan op een vrije locatie neer. Dit beslist de volgorde van het Leiderschap.

Tot dusver confirmed deelnemers die opnieuw meedoen (ik update als er meer zijn):

* Svenke
    * Thels
    * Tetmiera
    * Legioen
    * Dominique87
    Laatst gewijzigd door Kraken : 23-11-2015 om 04:04

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er nog steeds..
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik leef nog steeds!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Ik ben trouwens ook 1 ding hartstikke vergeten te melden wat ik toch wel heel erg belangrijk vindt.

In tegenstelling tot vorige spelletjes, als er een team op pad wordt gestuurd, moet iedereen stemmen of ze VOOR of TEGEN zijn, dat is bekend. Echter, bij mij wil ik dit graag via PM laten gebeuren naar mij. Dit is dus een beetje hoe ik het zie gebeuren:

Als een stemming wordt gehouden, stuurt iedereen zijn/haar stem van VOOR of TEGEN naar mij (de spelleider) in een privé-bericht. Wat je allemaal hier zegt in dit topic is volledig je eigen keuze, je kan bijvoorbeeld rustig zeggen wat je stemt, of proberen andere mensen te overtuigen om een bepaalde keuze te maken.

Dan als de deadline is aangebroken, dan maak ik bekend wat de stemmen zijn, en dus OOK wie welke stem heeft gemaakt. Dus bijvoorbeeld een stel, ik doe mee aan mijn eigen spel.

Ik zie een team waar ik op TEGEN ben. Dus ik stuur naar de spelleider toe dat ik TEGEN ben, maar in het topic ga ik vervolgens praten alsof ik VOOR dit team ben, en het volledig vertrouw. Eenmaal echter als de deadline is aangekomen, ziet iedereen dat ik in werkelijkheid dus TEGEN heb gestemd.

Dus de stem wie je maakt, wordt op het einde WEL bekend gemaakt, maar zolang de stemming nog duurt, mag je hierover liegen. Of dat slim is? Aan jouw de keuze om dat te doen, maar je zal het vast wel moeten verantwoorden als je liegt naar de andere spelers (kleine waarschuwing xD).

Dit is namelijk om het zoveel mogelijk het echte spel te imiteren, in het echte spel krijgen alle spelers 2 fiches, een witte en een zwarte (wit = VOOR - zwart = TEGEN), en leggen ze hun fiche namelijk face-down (dus met de kleur onderaan) voor ze neer. Iedereen draait ze dan op hetzelfde moment om en dat zijn dus de stemmingen.

Als iemand hier serieuze problemen mee heeft, wil ik best de discussie aangaan met die persoon hierover, maar dat dit even bekend is .

Soortgelijke discussies

1. Avalon #2
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 141
    Laatste bericht: 09-06-2015, 23:51
  2. Avalon
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 244
    Laatste bericht: 22-05-2015, 12:17
  3. WW#86 (Legioen)
    By Legioen in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 395