Pagina 5 van 28 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 275

Discussie: Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik in een van mijn eerste posts al zei, het mes snijdt overal aan 2 kanten.. (nou berber, kom maar op)
    Moeilijke casus. Meer dan wat Domi weet, weet ik ook niet! En indien dit wel zo zou zijn, zou ik alsnog dit antwoord geven
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik wil enkel zeggen dat ik een nuttige rol heb voor de burgers, als jullie mij één nacht geven kan ik me bewijzen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Mijn zege heb je Legioen!

Maarja, heb helaas niet op jouw gestemd. Burgers die zich kunnen, willen en gaan bewijzen ben ik altijd benieuwd naar!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Ik zat eerlijk gezegd ook richting legioen, maar met deze ontwikkeling wil ik hem een kans geven.

Iemand lynchen met info vind ik voor nu nog te vroeg, dus die vallen ook af.

Nog steeds ben ik wat meer op John-Doe gefocust vanwege de tweede stem die hij gaf random op mij terwijl er al een stem stond. Vervolgens na de post van Dominique heeft hij deze aangepast naar iemand anders zonder stemmen. Bang om weer zo een zelfde fout te maken waarmee hij zich nog meer in the picture zet? Ik twijfel nog heel erg of mijn stem naar hem zal gaan of niet.

@John-Doe om op je vraag terug te komen, volgens mij is het over het algemeen zo dat niet lynchen in het voordeel van wolven is. Immers burgers kunnen alleen met de Lynch mensen uit het spel zetten (extra gaves daargelaten dan). Wel leent een eerste Lynch zich altijd voor het gebruik van eventueel water van een priester. Hiermee voorkom je toch dat er een burger gelyncht wordt, maar zal een eventuele wolf toch sterven.

Waar ga ik vermoedelijk op stemmen:
    Het zal me niets verbazen dat wolven zich as usual op de achtergrond proberen te houden, dus van daar dat mijn stem denk ik zal gaan naar iemand die nog weinig van zich heeft laten zien (of John-Doe dus). Wie daar ga ik nog even over nadenken!

Mijn burgemeester stem gaat in ieder geval voor nu naar Marckie. Als hij echt niet opgegeten kan worden dan blijft er in mijn ogen weinig aan mogelijke rollen over. En dan zou de bm positie in mijn ogen wel goed passen bij die rol!
    Laatst gewijzigd door 123berber : 05-06-2015 om 17:19

fan

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Pasevski, niet random! En john-doe, terugstem.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Ik zat eerlijk gezegd ook richting legioen, maar met deze ontwikkeling wil ik hem een kans geven.

Iemand lynchen met info vind ik voor nu nog te vroeg, dus die vallen ook af.

Nog steeds ben ik wat meer op John-Doe gefocust vanwege de tweede stem die hij gaf random op mij terwijl er al een stem stond. Vervolgens na de post van Dominique heeft hij deze aangepast naar iemand anders zonder stemmen. Bang om weer zo een zelfde fout te maken waarmee hij zich nog meer in the picture zet? Ik twijfel nog heel erg of mijn stem naar hem zal gaan of niet.

@John-Doe om op je vraag terug te komen, volgens mij is het over het algemeen zo dat niet lynchen in het voordeel van wolven is. Immers burgers kunnen alleen met de Lynch mensen uit het spel zetten (extra gaves daargelaten dan). Wel leent een eerste Lynch zich altijd voor het gebruik van eventueel water van een priester. Hiermee voorkom je toch dat er een burger gelyncht wordt, maar zal een eventuele wolf toch sterven.

Waar ga ik vermoedelijk op stemmen:
    Het zal me niets verbazen dat wolven zich as usual op de achtergrond proberen te houden, dus van daar dat mijn stem denk ik zal gaan naar iemand die nog weinig van zich heeft laten zien (of John-Doe dus). Wie daar ga ik nog even over nadenken!

Mijn burgemeester stem gaat in ieder geval voor nu naar Marckie. Als hij echt niet opgegeten kan worden dan blijft er in mijn ogen weinig aan mogelijke rollen over. En dan zou de bm positie in mijn ogen wel goed passen bij die rol!
    Als we niemand weten om te lynchen, kan ik ook nog wel gelyncht worden. Hoeft er niet gewaterd te worden, ik overleef de lynch toch wel. 't Is tevens de enige manier voor mij om mezelf te bewijzen.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Een held dus! Dominique om zich te bewijzen en omdat ik mij hierna wil bewijzen. Dubbele winst dus!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

biedt dan opzich wel een mogelijkheid?

Standaard

Spannend, Dominique

Gebruiker Trancefan's schermafbeelding

Standaard

Tja, nu je je bekend gemaakt hebt ben je anders toch wolvenvoer als je niet gelynched wordt, scheelt hun dan weer een lynch. Weet niet of het verstandig was om je nu al bekend te maken maar goed.

Dominique voor lynch.

Pagina 5 van 28 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 208
    Laatste bericht: 07-04-2016, 13:53
  2. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 15:21
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 431