Pagina 3 van 28 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 275

Discussie: Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Tollie geeft een scenario, ik weet iig nog een andere!

Welke zou waar zijn? Zijn beiden waar/niet waar? Bij elk woord wat hier valt snijdt het mes aan 2 kanten
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Ja Pasevski, je gaat je van de domme houden. Iemand met jouw spelervaring zou toch tussen de regels door moeten kunnen lezen.

Om de discussie aan te zwengelen dan maar, hopelijk komt er dan informatie los. Dat is meestal in het voordeel van burgers, zonder info is het zeer lastig te winnen.

Er is vannacht geen dode gevallen (yay).

Of de wolven hebben niet gegeten (onwaarschijnlijk)
    of de wolven waren het niet eens over wie ze wilde eten - geen meerderheid (onwaarschijnlijk)
    of het slachtoffer is genezen (zou kunnen - krijgen we dit te weten?)
    of het slachtoffer kon niet gegeten worden (zou kunnen).
    - vul vooral aan met andere opties.

Nu weet ik uit betrouwbare bron dat Marckie niet opgegeten kon worden.
    Het zou dus zomaar kunnen (lijkt me toch een redelijke kans), dat Marckie het target was. Niet gegeten kon worden en er daarom geen dode was.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Betrouwbare bronnen kunnen enkel persoonlijk momenteel zijn, waar we dus niks aan hebben. Het kan evengoed een opgezet spel zijn. Over mijn stem(men) ga ik nog even nadenken.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik twijfel ook op wie ik moet stemmen. Het kan idd een opgezet spel zijn. Maar het kan ook juist wel kloppen, dus het heeft denk ik geen zin een van beiden te lynchen.
    Berbers post vind ik niet verkeerd, dus op hem wil ik niet stemmen. Ik snap zijn reactie, want dat was ook beetje mijn gedachte toen ik Pasevski's bericht las. Maar ik denk dat ik ook wel snap wat Pasevski bedoelde, dus die valt voor mij ook af.

Ik ga denk ik maar voor John-doe. "ikke niet begrijpen" is een bekende tactiek van wolven. Ookal was de verwoording van tollie idd vaag.
    Over legioen twijfel ik ook op dit moment, maar mogelijk denk ik weer te ver door.
    Pasevski krijgt trouwens mijn BM stem.

Kan beide nog wel gewijzigd worden.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 05-06-2015 om 11:14

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Ja Pasevski, je gaat je van de domme houden. Iemand met jouw spelervaring zou toch tussen de regels door moeten kunnen lezen.

Om de discussie aan te zwengelen dan maar, hopelijk komt er dan informatie los. Dat is meestal in het voordeel van burgers, zonder info is het zeer lastig te winnen.

Nu weet ik uit betrouwbare bron dat Marckie niet opgegeten kon worden.
    Het zou dus zomaar kunnen (lijkt me toch een redelijke kans), dat Marckie het target was. Niet gegeten kon worden en er daarom geen dode was.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Betrouwbare bronnen kunnen enkel persoonlijk momenteel zijn, waar we dus niks aan hebben. Het kan evengoed een opgezet spel zijn. Over mijn stem(men) ga ik nog even nadenken.
    Tollie geef vooral niet teveel info. Ik houd me overigens niet van de domme, ik wilde enkel meegeven wat Legioen letterlijk zei.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Het is tijdens WW potjes vaak redelijk lastig om een begin te maken als burgerij. Niemand laat zich in de kaarten kijken, en soms worden de burgers er gewoon simpel één voor één uitgewerkt. Vorige potje was een extreem geval. Dit probeer ik te voorkomen.

Het risico voor de burgergroep is verder vrij beperkt. Dat er 's nacht een burger uitgaat is vrij duidelijk, als ik dat dan eventueel ben i.p.v. iemand anders is niet erg.

We hebben overdag wel meer info voor de lynches, beter dan random burgers eruit gooien (gebeurd vaak 1e dagen). Wellicht leidt het zo'n klein begin wel tot meer. Het is i.i.g beter dan niks doen en zwijgen.

Standaard

Voor mij is het een 50/50 situatie dus hou ik er me maar buiten (je geeft de wolven enkel maar extra info wat ik het niet waard vind voor een burgemeesterstitel). Ik schat de kans evengroot in dat het een opgezet spel is als dat het echt is.
    Pasevski dan maar omdat ik met hem nog eens aan dezelfde kant wil staan en Boon omdat hij niks van zich laat horen.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 05-06-2015 om 14:12
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Voor mij is het een 50/50 situatie dus hou ik er me maar buiten (je geeft de wolven enkel maar extra info wat ik het niet waard vind voor een burgemeesterstitel). Ik schat de kans evengroot in dat het een opgezet spel is als dat het echt is.
    Pasevski dan maar omdat ik met hem nog eens aan dezelfde kant wil staan en Boon omdat hij niks van zich laat horen.
    Die BM titel is echt bijzaak.

Standaard

Maar waarvoor geef je dan informatie?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht

Ik ga denk ik maar voor John-doe. "ikke niet begrijpen" is een bekende tactiek van wolven. Ookal was de verwoording van tollie idd vaag.
    Het is inderdaad een wolven-techniek die ik wat dan ook graag gebruik bij het kaartspel... Alleen is het nu het geval dat ik werkelijk geen idee heb wat ik aan het doen ben en wat er om me heen aan de hand is... het vorige potje was mijn eerste potje in 3 jaar weer ofzo.. en 3 jaar geleden heb ik ook maar 1 potje meegedaan..
    Ik ken meer dan de helft van de rollen niet, vandaar dat ik om verduidelijking vroeg wat Tollie bedoelde. Ik moet elke keer weer de rollenlijst raadplegen welke rollen er ook alweer überhaupt in kunnen zitten.... en dat zij er nog al wat die allemaal dingen kunnen.....
    Dus in het vervolg zal ik vaak om verduidelijking vragen om deze reden.

Daarbij verander ik mijn bm stem naar Tollie aangezien ik nu denk te begrijpen wat er allemaal gezegd werd en voor lynch De tuinreus, want deze heeft nog geen stemmen
    Laatst gewijzigd door John-Doe : 05-06-2015 om 09:57

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 208
    Laatste bericht: 07-04-2016, 12:53
  2. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 14:21
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 431
    Laatste bericht: 24-02-2014, 23:19