Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 142

Discussie: Avalon #2

Gebruiker

Standaard

Déjà vu? Toch maar legioen erbij doen pasevski?

Ik vind dit alles een vreemde gang van zaken. Legioen doet een voorstel, dit lukt. En jij geeft niet eens een verklaring waarom legioen niet mee zou moeten.

Ik kan mijn hele verhaal van vorig potje herhalen. Mijn conclusie is dat het onwaarschijnlijk is dat er één slecht in zat, hier ben ik het dan ook helemaal met legioen mee eens. Het zijn waren er 0, 2 of 3.

Het uitgekiende onwaarschijnlijke maar niet onmogelijke scenario is dat legioen slecht is, 3 goede voorstelt en dan op basis hiervan een plekje wilt doen claimen. Vrij riskante tactiek. Al met al ik acht legioen inderdaad bewezen. En stem dus Tegen
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 28-05-2015 om 16:49

Gebruiker

Standaard

Ik ben voor, omdat als pasevski slecht is hij sws legioen erbij had gezet, dat voorstel was immers meteen aangenomen.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Daar maak je weer de zelfde fout GGvdH.. Het vorige potje zat er ook maar 1 slechte in de eerste missie, die heeft die ook laten slagen. Slechte conclusies dus.

Omdat ik er in zit en de vorige missie is gelukt, stem ik voor.

Als er 2 slechten in zaten dan hebben ze ook nu weer een lastige taak. Grote kans dat deze missie slaagt.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Pasevski had vorig potje ook een enorme fout begaan om de missie te doen slagen, anders hadden de slechten gewonnen. Jullie komen meer te weten als ik er bijzit, aangezien we dan kunnen vergelijken (zoals ik vorig potje deed wat ook aardig uithaalde).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    Ik ben voor, omdat als pasevski slecht is hij sws legioen erbij had gezet, dat voorstel was immers meteen aangenomen.
    Ik zeg nergens dat Pasevski 100% slecht is...
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

voor hoop dat we zo de slechten uitsluiten.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Déjà vu? Toch maar legioen erbij doen pasevski?

Ik vind dit alles een vreemde gang van zaken. Legioen doet een voorstel, dit lukt. En jij geeft niet eens een verklaring waarom legioen niet mee zou moeten.

Ik kan mijn hele verhaal van vorig potje herhalen. Mijn conclusie is dat het onwaarschijnlijk is dat er één slecht in zat, hier ben ik het dan ook helemaal met legioen mee eens. Het zijn waren er 0, 2 of 3.

Het uitgekiende onwaarschijnlijke maar niet onmogelijke scenario is dat legioen slecht is, 3 goede voorstelt en dan op basis hiervan een plekje wilt doen claimen. Vrij riskante tactiek. Al met al ik acht legioen inderdaad bewezen. En stem dus Tegen
    Lijkt me wel duidelijk dat GGvdH en Legioen in 1 team zitten.

Verder, tsja, wat Marckie zegt!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Standaard

Niet te snel meeschapen iedereen, eerst nadenken. Wat maakt De Tuinreus het meer waard dan mij om hem in de missie te stoppen?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ooit één keer met hem en wat anderen een lange boswandeling gemaakt. Hij had onwijs lekkere bolletjes met variërend beleg meegenomen, een paar koude biertjes en klapstoeltjes. Daarnaast stond hij erop dat hij alles de hele weg zou dragen. Echt een topvent om mee te hebben, zeer lastig te overtreffen legioen. Heb daarom liever hem mee op missie. voor.

Standaard

Allemaal slechten die een blok vormen hier!

Gebruiker Nullus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Ik denk dat je iemand bent vergeten, MIJ! Dat is wel het minste wat je mocht doen nadat ik je een kans gaf om de missie te doen mislukken!
    Ja, er zijn nog meer theorieën maar deze zijn de meest logischen. Kijk naar de feiten, de missie is geslaagd waarom zou ik als ik slecht was er geen slechte ingestopt hebben? De enigste theorie die ik kan bedenken is om zo mijzelf bewezen te maken wat ik zelf het niet waard zou vinden aangezien jullie mij toch zoveel wantrouwden daarvoor.

tegen
    En dat vat mijn mening ook samen :
    tegen

De anderen zijn niet half zo "bewezen" als legioen. Waarom hem dan niet meenemen?
    #Toshasfanclubvoorzitter

Soortgelijke discussies

1. Avalon #3 (Legioen)
    By Legioen in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 268
    Laatste bericht: 22-11-2015, 12:34
  2. Avalon
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 244
    Laatste bericht: 22-05-2015, 12:17

Regels voor berichten