Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 142

Discussie: Avalon #2

Gebruiker

Standaard

Ja.... Als ik jou goed begrijp wil je dus deze mensen sturen, met het idee dat de missie mislukt, in de hoop dat 2 slechte voor mislukken zullen kiezen, want je vind de mensen uit dit groepje verdacht. Terwijl het niet eens een gegeven is dat als er twee slechte in zitten, ze ook allebij voor mislukken zullen kiezen. Je wilt heel graag dat dit word goed gekeurd en daarom ben je er van overtuigd dat je jezelf niet moet toevoegen terwijl het echt geen schande is als je een tegen stem krijgt. Het enige wat je nodig hebt is een meerderheid, niet de bevestiging van iedereen. Ik vind dit echt een bar slecht verhaal en dit alles omdat je wat kritiek kreeg.

Ik vind dat jij eigenlijk een beurt moet "overslaan" en het opnieuw niet aan jou is een voorstel te doen Legioen. Ik ga wat jij ook voorstelt tegen stemmen. Ook vond ik je opmerking niet getuigen van goede wil.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    "Ten slotte vroeg Tetmiera om een suggestie, als jullie mij daarvoor zo afsluiten mogen jullie van mijn part verliezen. "
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 24-05-2015 om 18:55

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Omgekeerde psychologie GGvdH. Legioen is een slechterikje
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Aangezien dat ik een vermoeden heb dat de tegenstemmers slechten zijn, wil ik uiteraard niet dat zij winnen.
    Ten slotte is het nu nog ronde 1, weten we niks en kan je dit nog steeds zo goed als willekeurig zien. Aangezien dat iedereen toch terug zou tegenstemmen als ik vorig voorstel terug zou voorstellen wil ik dit uitproberen, waarom? Zitten er 2 of 3 slechten in dan lukt deze missie, want anders hebben ze de kans (tenzij ze die willen nemen) om door de mand te vallen met 2 of 3. En een missie die lukt is toch een winst voor de goeden, ongeacht of dat de slechten de missie deden lukken?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Moet je eerst niet even wachten op Dominique haar update post...
    Ik zat eigenlijk te denken dat dat bij de voorstellen niet nodig is. Jullie zien zelf op zich wel dat het voorstel niet doorgaat. Ik moet hooguit een deadline stellen. Maandag 20:00 ditmaal.
    Pas als mensen op missie gaan, moet ik echt laten weten wat er gebeurt.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Voorrrrrrrrrrrrr
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

voor 8 tekens enzo

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Tegen.....
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

voor
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Pasevski en aaa_naamloos. Hoe kunnen jullie tegen de vorige missie zijn (Legioen zou zichzelf teveel opdringen - dus slecht), maar wel voor stemmen bij de missie die hij aandraagt (dat is dan toch ook niet te vetrouwen). Ik vind het apart, stem daarom ook tegen

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dat iemand tegen mij stemt wil niet zeggen dat die persoon mij slecht acht ten minste.
    Dus jullie wijzen elk voorstel maar af wat ik zeg? Gewoon omdat er in de beurt wat personen tegen waren? Als dat jullie reden is zal ik ook al jullie voorstellen op dezelfde manier afwijzen.
    Kijk liever naar waarom ik het heb voorgesteld in plaats van naar de tegenstemmers, dank u.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Soortgelijke discussies

1. Avalon #3 (Legioen)
    By Legioen in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 268
    Laatste bericht: 22-11-2015, 13:34
  2. Avalon
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 244
    Laatste bericht: 22-05-2015, 13:17

Regels voor berichten